2013/09/15

讀書報告#17~《傳奇筆記本MOLESKINE》

已經忘了是看書還是睇網頁,總之無意中認識了MOLESKINE這個牌子的記事簿,見佢話係傳奇,之後發現了題目的那本書,其實都係唔明有幾傳奇…於是,小的抱著「唔試唔知身體好」的決心買了一本來用…

無呀,又見誠品出新一年的記事簿,想起來,手頭的這本傳奇用了差不多一年了…哈。

雖然小的是個徹頭徹尾的病態網民,但Schedule這回事果然是不能電子化,還是要有本實體的東東寫吓野先安樂。而,我由細到大都無寫日記的習慣嘛,這本野其實只是mark低邊日有飯食邊日做啲乜咁,但somehow就係記低我每天的點點,當係日記架啦…手提既野轉咗機就無架啦﹗

如這圖,"la"起手拎本野出嚟Chop一chop…好開心的說﹗哈哈…

回說這個MOLESKINE,其實…um,就係有不同年月日分佈的template任君選擇吧,上一年小的選了本只有橫間的,另外買再月曆貼紙貼上去就成了一年下來用的schedule。其實…我覺得…求其選一本個皮硬一點的簿都可以有相同效果的…其實我真係唔明有幾…傳奇…哈哈。

至於那本《傳奇筆記本MOLESKINE》入面的整理術,不外乎係將本簿分開唔同部分去寫野,畫吓公仔用啲TAB分類,令到搵野起上嚟都方便啲…呃…其實我唔買呢個牌子的記事簿,用番我最愛的無印都得既啫?﹗

於是,前陣子喺誠品研究了一輪,還是沒有下決心買2014年的。就說而家那本係free style嘛,寫下了太多重要的東東(如…我啲信用卡既寫票時需要既銀行名、號碼等…我係唔會拎埋張月結單出街架嘛﹗而好詭異上網上銀行check到個balance,但佢係無諗過我要搵埋個卡number和銀行公司名先可以寫票找架喎﹗)((又如:看過的書啦﹗唔係個豆瓣邊有得咁update﹗))(((又又如:旅行的地點…寫下想去地方的地址,雖然卒之有啲係無去過的…)))…

這些,抄去新的又有點浪費時間,放在家裡又可惜,我還想繼續啊﹗點好呢…(為本schedule煩惱是多麼的中學feel呢…哈哈哈)

看舊相,發現當年(其實都係上年啫…XD)去泡菜國時一對完韓won就放了在記事簿中間…幾大疊銀紙呀﹗一時間覺得自己好有錢﹗XDDDD

um,我作為一個有事無事都去誠品打書釘的人,是看了一堆記事簿使用術,點樣用啲小物decorate本簿,點樣令內頁更功能化,其實…就係畫吓公仔,用唔同顏色(車…真係我夠知我阿娘係女人…我畫得出咁多公仔先得架﹗)…睇的時候好熱血的想返去又decorate吓自己的那本…不過卒之都係無咗回事…本簿,卒之都係寫既多,最多都係用唔同顏色筆寫咁解…呀﹗我果然好文藝啊﹗

哈…我真係mark了個想睇/掃既書的LIST在簿裡,看來,太多內容不能一下子搬去新的一本…我還是繼續傳奇吧﹗XD

2 則留言:

  1. MOLESKINE個封面個塊皮真係好滑手,我每次摸都好鬼鐘意,不過太貴喇,一本都未買過呀!

    至於Schedule呢,我以前返學就年年都買,但就成日懶得寫。而家每次見到我都仲好想買(因為設計精美),但就忍住手喇,廢事本簿被封塵啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:Alika

      都係既,咁佢貴得嚟都有道理,本甲野袋了成年都無話甩皮甩骨咁…

      但學你咁講百幾二百蚊,雖然話用足一年…但入面係吉架﹗乜都要我自己設計﹗咁點解一定要用佢呢?我會設計的話用邊本簿都一樣可以MEET到我需要既啫﹗唔明﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD