2012/04/13

失驚無神泡菜國之旅~4~睇電視(廣告)

因為練琴練到悶悶地,又走上來貼文…

他鄉遇故知呀﹗在小的正納悶點解星期三無《王世子》睇的時候…我見到林正英喎﹗(仲有錢小豪同王小鳳﹗)

(我懷疑是我記錯時間,於是睇唔到《王世子》反而(應該)是睇咗《傾士吐嚇》,從某韓劇達人處睇過吓啲劇情(雖然我對北泡有興趣但明顯對此劇無興趣囉…)…或許係第一天坐凌晨機關係…我睇到瞓著咗喎﹗哈哈哈…

電視精出現了:
我肯定這四天我睇電視的總和是之前成個月加埋有突﹗除了林正英,仲有好耐無睇過的周星星(和B哥哥主演的…係咪食痰那套呢?)和我覺得頗畫蛇添足的《Elizabeth the Golden Age》…
正所謂皇天不負有心人,終於俾我星期四睇到《王世子》了﹗雖然唔知佢地講乜,但見王世子在電器店伸手在電視上拉拉拉(佢以為係電話嘛…)我就忍不住大笑了…哈哈…算啦…卒之都係返嚟補元字幕版…

愛情雨》是星期一二播架嘛,旅程第一天是星期三(所以我要睇《王世子》囉~),仲納悶要返屋企先有得睇番小呆時…某日深夜轉轉吓台竟然見到KBS重播第一和第二集喎﹗有人竟然兩點幾都唔瞓又睇多次囉…

(點解咁亞記既個重播速度?咁快又重播鬼有人care要追首播咩…唔怪得啲收視…)


古怪的事情又發生了…某日(我唔記得邊日啦)返酒店一開電視…竟然見到王世子在跳舞﹗SBS也在極速重播?




好耐無見喎千秋王子跟野田妹耶﹗轉到去時已經演奏完全場起身拍手了…都唔知係日劇版定特別版定電影版…又說,感覺睇呢套劇已經係好N咁多年前的事了…

左:某晚按了去MTV CHANNEL見播緊BIG BANG又睇了陣…但唔係《BLUE》囉…
右: 女林大人﹗但我舉機時只影到側面咋﹗而我懷疑右上角的節目…是…《K-POP最強生死戰》?
***********************************************************************
出現了一個女林大人的廣告,讓我繼續貼吧﹗職業病睇廣告時間:
雖然我只掛住影橡筋的廣告,但奇異地我竟不停SPOT到女林大人的縱影…係…就係從機場那個蝸牛面膜廣告開始…我決定點都要整一番試試﹗卒之…是無買…反而買了中圖的lip balm做手信了…(女林大人真係面如白玉,實在是個極稱職的代言人…相反橡筋係咪無用自家代言的產品…《愛情雨》成日見佢有粒粒既塊面…)

而,其實我在TONYMOLY買得唔多野的,不過膽粗粗問姐姐有無代言人的野送…竟然得到一張POSTER…哈哈哈哈哈…而且女林大人仲CHOK行型樣出嚟唔SELL CUTE喎…XDDDDDD(不過因為卷住拎唔方便…卒之我用本STAR夾住佢…咁張POSTER就有條痕了…)

呀,允兒代言的那家innisfree(事實上我果然是串錯了…嘩哈哈…有無串錯?)有入去睇但無買/影…(我好像睇代言人嚟買野?XD)

勁sporty的女林大人﹗嘩﹗於是我在車上係咁影﹗真係好在手提有silent cam…呵呵…

街頭巷尾的NR都擺滿橡筋的牌…竟然在某sell人買野的地方見到雨哥的(其實仲有在NR明洞店3樓個CD店旁的LIFT口…)…我重申我係唔鐘意雨哥的…不過我又影咗張相喎…

之前從博友文中聽聞過蝸牛面膜滿有好奇,再見到女林大人個廣告即刻勁想試吓…但覺得太騎呢卒之無買…點知見到NR啲一PACK PACK的面膜度見到有塊印了佢花容月貌(真係忍不住要用呢個形容…)的…蝸.牛.面.膜﹗好爆炸﹗點都要試吓啦﹗我爆笑了﹗
街頭巷尾都幾乎清一色在播BIG BANG時行過間店竟然在播CNBLUE《依然愛你》…望一望…啊﹗佢地代言架喎…唔怪得了﹗

無聊一影…門口幅畫幾可愛呀﹗






*************************************************************************
剛剛睇完《王世子》第7集…驚見王世子拎住香蕉味和士多啤梨味多多去搵朴荷…我忍不住大笑了﹗我想話我每晚都到便利店買定枝第二日飲架囉﹗

另外仲試了咖啡和古古力牛奶,仲像埋N年無飲的益多多…哈…
**************************************************************
泡菜之旅全集:
失驚無神泡菜國之旅~7(完)~第4天 & 蝸牛面膜
失驚無神泡菜國之旅~6~第3天
失驚無神泡菜國之旅~5~第2天
失驚無神泡菜國之旅~3~第1天
失驚無神泡菜國之旅~2~一人闖弘大
失驚無神泡菜國之旅~1~橡筋鍚

2 則留言:

  1. 我去泡菜國時夜晚打開電視都見柴九哥(係真係柴九哥唔係醒哥嗰套),周星星同叮噹!!頓時係呢個火星文世界立即多返好多親切感!
    香蕉牛奶我麻麻,但我鍾意泡菜國啲yogurt飲料,仲有蜜瓜雪條!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,你也有他鄉遇故知﹗我想香港電影在泡國和壽司國有一定叫座力,所以睇到電視台有港產片播都不為奇…但播《根葛hill雄》真係幾爆咋喎﹗會唔會係啲target華人的特別頻道?

      平時我唔會睇鬼片架﹗但他鄉見到林正英叔叔就係覺得好親切(也因為少睇和太耐無睇),所以忍不住睇了一陣…星星那套因為眼瞓沒看了…

      yogurt飲料我也飲了一些…同行旅伴就不停買茶飲…仲買了幾枝返屋企添喎﹗

      蜜瓜雪條香港超市都有…話實幾好味…講起都想整支嚟食﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD