2012/04/30

Project Mission Impossible~2~開課一個月…

時光飛逝,離上一篇差不多一個月…也就是說入門課上了一個月囉。


(我有說過我報了太空學院嗎?)
  • 老師是位elegant的阿豬媽,成日好high地"yeah~",好有當年某草本精華洗髮露廣告個女角feel…而佢個髮型有啲似董輝個老婆…(我講緊《聰明笨伯》…哈)
  • 其實佢係4語廣播,一時講英文…一時講韓文…一時講國語…一時講廣東話…好攪笑的…
  • 然而佢(跟我工作上接觸過的泡菜國人差不多)好認真,有人唔睇網上報名的細節,無買書就上堂…得到老師一個 .\ /.啤眼,跟住無notes又唔出聲…得到老師 .\ /.住眼地重覆3次「你為甚麼不告訴我」(國語)…
  • 最爆炸是,老師很認真地要求預知走堂的人先告訴她,then佢會安排補堂…(其實日文那邊跟老師講聲都可以sit番另外的課…不過日文那邊我已經係走咗就算…從來無認真地安排過補堂喎﹗)
  • 跟住老師會上堂前叫人出來白板默寫番上堂學過既野…囧﹗就是說…請你回家務必認溫習(好了,上日文其實唔QUIZ我唔溫的…)
  • 跟住堂上會不停重覆喪讀課文…一篇(其實都講緊兩三句)重覆讀足4,5次…想唔記得都唔得囉﹗(死啦﹗對照我上日文真係好hea添﹗)
  • 然後功課除了工作紙外(又無好似日文咁認真印定一疊喎﹗呀,我有無講我同時在太空讀緊日文?所以有比較囉~),仲要返屋企抄番上堂學過的課文2,3次…嘩﹗抄書呢家野真係勁耐無做過…(我中學都無咁神心抄書溫習耶﹗)
  • 不過又說,抄完一大輪,是比較能記住啲棟棟橫橫圈圈口既。(小的圈和口的handicap還是依舊嘛…)
 唔知係咪唔想太俾人覺得讀死書,於是用緊的《Active Korean》是懶生活化的,一課係自我介紹,另一課就去餐廳點菜,望過下一課係去shopping,課文都係對話為主,一句起兩句止,之後就插啲listening和oral,之後老師就會篤人出嚟真人會話(是無得拎住本書囉﹗大囧)。呀,是想針對成日讀完都啞的問題嗎?(我講日文課…)記得當年日文入門時(其實我是在中大校外讀既當年),就係一篇課文,睇完後就list一堆生字,學一堆文型,then作句,作完就返屋企做練習,全程唔使點開口的(於是就成日恰眼瞓…)…

當一堂讀了十幾廿次一至十後…唔使靠《愛情雨》都識數一秒…兩秒…三秒了…大囧﹗

懶生活化是重點,又真係唔係好悶,而文法上都無特別notes派,主打係老師解釋番句入面啲字詞點拼湊出嚟,幾輕鬆的。

事前揭過其他書如呢本呢本,structure都幾似地學完字母就教這裡那裡哪裡,有沒有,呢度有乜,你係邊度人,上下左右前前後後,數字,動詞呀咁(which is跟當年啲日文入門書structure好似)…本《Active Korean》都幾破格都唔以上述的型式嚟分課,反而用唔同生活topic嚟劃分,穿插番啲生字(學咗國藉、職業、食物、動詞和數字…講緊兩課…都好多字要背囉﹗囧)和文法(其實都係有/無和動詞"請"既form),又確係無咁悶和死板的說。

而我最扯頭髮的讀音問題,課本裡是避重就輕的一個細box解釋吓就算,無啲乜鬼鼻音化…濁音化咁睇到人都嘔,so far都係教了一條有終聲的話就食了落跟住的「o」音度(你明我講乜嗎?),我諗入門(1)唔會要求好高吧,主打都係要大家記好句子和生字,可以大概講到就ok,發音既野…再上才再執吧?

感覺…so far是良好的…繼續煲,以上~

2 則留言:

  1. 我最近都開始學韓文,初學發音時真的想死,完全記不了那些生字,老師在最後兩堂才開始教連音那些,上完那兩堂之後簡直想放棄,最後在youtube看了幾個教學才搞得清楚。

    但剛剛上一堂開始學文法又覺得ok,真的和日文很相似~希望我會有心繼續學吧XD

    回覆刪除
    回覆
    1. re:少玄

      對啊,初學發音讓我很頭痛,怎麼明明用呢啲母音+子音出來後,又因應前前後後的字再有唔同變化,那沒我對住句句子應該理佢講乜先定點讀先…

      我諗都係先唔理發音住(聽得幾多得幾多),buildup生字和文法基礎先,對得多和聽得多應該會對發音有幫助…

      對啊,文法暫時嚟講都幾似日文,所以takeup得好輕鬆~

      加油~

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD