2012/04/16

關於吾博的開心大發現~2…

唔好意思,繼去年一篇很無聊的開心大發現(但係我發現得好開心喎﹗),今日又嚟一篇自我興奮發癲文…呃…無呀,自從搬過嚟blogger之後,《天與地》和《萬凰》各3篇文一直佔據頭10篇位置,直至前陣子《concert yy》一篇上榜先打破全部都係tbb的悶局…

今日《愛情雨》+《王世子》一篇竟然爬了明明很有冠軍相的《東西宮略》升了第一喎﹗um,這就是重點啦,《concert yy》那篇算是講香港音樂啦…《愛情雨》那篇係榜上唯一一篇非關港劇/音樂事喎﹗


同時…阿《on call 36小時》又無啦啦上緊…(我好似睇緊跑馬咁?)


得朴友相告…原來小的口水文在search engine,search《愛情雨》的話會喺第一版尾出現喎﹗就係咁篇文無啦啦click rate上升吧?﹗

呢個發現真係好開心…哈哈…

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD