2012/04/08

失驚無神泡菜國之旅~1~橡筋鍚

哈哈哈…呢單野真係成個trip最爆笑,橡筋鍚囉…

是咁的,因為當人家入duty free是血拼時,小的卻在跟nature republic的紙牌人合照,導遊見狀就問:你鐘意「橡筋鍚」呀?XDDDDDDDDD(我有個阿婆身掩飾架喎…都俾佢發現少女心?)…

於是…到樂天Duty free時…每人都有一份的代言人folder(我唔知係得張某人一款選定係有其他代言人啦…)時…啲團友都塞晒俾我囉…卒之我拎了十一個…哈哈哈哈﹗

唉呀…不過又話實樂天啲相真係太嬌俏可愛囉…攪到我品味被質疑呀﹗.\ /.

詳情後文再講。第一天到個甚麼skinanniversary(是個很奇怪的地方),奇怪地有甚麼小熊館(但唔係旅遊書上講的那個),然後奇怪地有《原來是美男》的熊版畫,十分奇怪地隔離有黃泰京熊仔乙隻…勁奇怪…

再再再奇怪的是…在那個甚麼3D畫廊對面一個吉的so-called studio,牆上有一張有中文字的《美男》poster…而且殘到就快甩咁…好頹…








第一天被困在山區叫天不應叫地不聞(好想出去玩囉﹗),唯一可以行的是樓下便利店(小的確係日日都係便利店搵野食買…哈哈),竟然俾我喺雜誌架發現有呢本呢個《star》,1000韓幣囉﹗啦,入面是但一張相造型都比樂天啲相型英帥靚正幾廿萬倍囉唔該﹗











(反了光…我無意對某著名男團不敬架﹗)

呢個屎塔頭,放在《愛情雨》70年代啲戲份ok喎,放在陳天后大仔頭上也ok喎…但我望住左二那一格個郁呢…undingable的cute…囧











梨大呀明洞呀逢見到NR 8成以上都係白色郁(於是某次坐車時見到黑色郁就舉機影了…)…而事發被導遊發現「橡筋鍚」就係某間化妝品Duty free轉角的呢個牌…勁型喎﹗(XDDDD)…你唔係要我企定定聽你SELL我野唔去影呀嘛﹗

第3天在明洞NR總店(?)樓上三樓的唱片店,本來是要去買雜誌和幫人買唱片(但係一行幾個人無人識該團…哈哈)…一行入去﹗嘩﹗呢個黑眼線郁點都好過樓上啲Cutie郁啦﹗《Let Me Cry》啲相真係勁得幾正…(XD)

左:呢個POSE勁唔知想點…仲要交叉腳…跟住隔離放咗雨哥打開心口牌乙個…仲要伸手去兜搭某人…BL味極濃…同行幾人…係…指住狂笑咗好耐…

右:嘩﹗呢張POSTER掂喎﹗話說係三樓唱片店入面的,搭LIFT時發現,影完一輪出去時…NR貨倉喎…一堆SALES姐姐在MAU低執貨囉…你眼望我眼咗一輪…咩啫…你又無話部LIFT唔搭得喎﹗((後按:好笑的大發現是這張poster的相竟然出現在《愛情雨》第6集度囉﹗))
其實我無行入呢檔度睇衫(而好明顯我去的目的唔係買衫囉),只係見有廣告板就影…哈哈哈…

作為中招的始源,點都要去一吓弘大睇吓…呃,竟然有好多人同我做緊同一樣野…XD

返酒店竟然是狂睇電視…有一晚KBS竟然重播《愛情雨》第一、二集(而有人竟然又坐定定睇晒佢)…

無聊的人繼續做無聊野…見到有一格仔都唔放過…哈哈哈﹗
在7仔睇零食時發現…豬免子竟然咁有MARKET?在街頭小檔見到有(但啲老翻偶像精品跟信和那些沒兩樣…點買呀?),樂天世界入面又有(仲有古古力添﹗)…乜《美男》真係咁有市場?
(有一半橡筋鍚都係LAP(=送)的…哈哈哈哈﹗而有某人樣的那塊mask竟然是蝸牛面膜…嘩﹗)

((小的是去人家地頭發現奇怪野嗎?XDDDDD))

遊記再補~(最重要的圖都貼了…XDDDDDD)











**************************************************************
泡菜之旅全集:
失驚無神泡菜國之旅~7(完)~第4天 & 蝸牛面膜
失驚無神泡菜國之旅~6~第3天
失驚無神泡菜國之旅~5~第2天
失驚無神泡菜國之旅~4~睇電視(廣告)
失驚無神泡菜國之旅~3~第1天
失驚無神泡菜國之旅~2~一人闖弘大

8 則留言:

  1. 某位潛水人上水~

    對豬兔子有興趣!!! 請問blog主有冇買~

    (可是我係日劇迷!!!!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 無買呀,前陣子有友人去韓國時買了隻細的送俾我做手信了…

      你可以去銅鑼灣尋韓者睇吓有無

      (不要緊,我都係呢輪先追多啲韓劇,之前一都係睇開日/港劇的…無所謂喎﹗)

      刪除
  2. 睇妳遊記真係好開心, 俾導遊發現係錫迷都有好處~
    seoul真係好似好多張生~
    咦, 我見到某熊的有天~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈…導遊好明顯是個八公…(不過佢take care得我地幾好既)
      雖然一路以來我不太喜歡泡菜國,但平心而論我睇/玩/食係幾開心…而且使費唔太多…
      我好留心留意啲廣告,返酒店第一件事就係睇電視(廣告)…平時喺屋企都無睇咁多電視囉…
      呵呵,本有天確係為某夫人而買的…

      刪除
  3. 個70年代頭真係好恐怖,尤其係樂天star avenue個張(即係我月曆個張!!)

    有d相都未換喎,成4個月啦,咁環保嘅?

    不過let me cry同last in seoul張poster真係好得.要大大聲同你d團友講:哩個郁先係佢真身. XDDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀﹗樂天張相簡直嚴重影響人們對我品味的評價…

      last in seoul張相係入lift後表妹發現的…佢啦啦聲叫我舉機影相,佢都話呢個郁(甚至唱片店入面個眼線郁)好過樂天啲相好多…終於有人認同我了…好感動﹗

      係囉,4月都未轉相,codes combine開始有短袖衫相出來了﹗

      刪除
  4. 雨哥那塊牌,我估應該係for d fans走入去影相ge

    我每次去日本,都會lap不少傳單的 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為雨跟我同日生日的…所以我是有留意佢架…無疑佢係歌精舞勁,但實在頂唔順佢吓吓都扯衫…囧﹗佢個牌…其實我都有合照…哈哈…

      LAP傳單真係好開心,反正印得咁精美,我拎咗又會好好珍藏,而又有入間店進貢,咁收到宣傳作用間店應該好開心啦﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD