2012/04/03

[韓劇]《愛情雨》(3-4)

每到無網上的地方都倍想家…在家…有寬頻…有無限…電腦斷線(呢水個寬頻是有啲問題成日斷線的說…)就手提上…手提上完電腦又ok番…呃…

呃,就係因為喺啲無網上的地方太悶了,難得一腦在手…竟然有閒情邊睇邊cap起來(仲要偷用人家部腦…哈哈哈哈…)

就話說上集唱完《愛情雨》之後仁河哥無啦啦話自己參軍,跟住又說參加完寫生旅行就鄉下,走之前又送隻錶俾允熙,攪到人家想喺佢走之前見多一面,竟然就堂都唔上(也不理東旭的約會)搭車去了…then係見唔到仁河…因為佢走咗去睇《love story》啦…因為睇完戲先走…尾班車都開埋…二人就只有留在車站…

呢個時候有個sell房的大牆走埋嚟叫…小呆見到佢時個樣好攪笑…

拖到手了…但又要講其他野擔天望地的…

然後詐傻扮慒地問點算…XDDDDD

見到呢句即刻諗起《瑪麗外宿中》…仲諗緊會唔會無啦啦有個結他俾小呆再唱一曲…

逗小朋友玩的…但那個小朋友好似唔多理佢地…初初…笑咗…

諗起合"僅"交杯…

仲諗緊會唔會有《王世子》朴荷媽瞓了落世子膊頭啲爆笑場口…是無的啦…反而有小呆細心地用手墊住個頭快要撞落玻璃的允熙…

Wallpaper呀﹗(邊度來把遮?)

真係可以做wallpaper﹗

也是可以做wallpaer的…注意隻手﹗﹗﹗﹗

果然是唱歌了…不過沒拿結他,允熙問仁河隻歌作完未…仁河話覺得首歌會悲傷作結所以沒作下去咁。允熙話幫佢作埋佢…就叫仁河唱啦…(繼續很wallpaper…)

諗起《瑪麗》隻《hello hello》…

失戀二人組…

終於都坦白了…oh﹗不過換來被打…噢…

點解碩哥仔套套劇都要傷咀唇既?﹗﹗﹗﹗(我果然是很喜歡找共通點…)

很少女的房間﹗

************************************************
70年代會無疾而終嘛,sweet的盡頭就是炒大鑊﹗係咪就係因為允熙個friend講咗俾允熙知仁河收埋佢本日記?
徐小俊出現了…oh…小呆就變大叔了…期待明天的第4集…(但唔知幾時先有得睇了…)

(今集又播多兩首歌了…看來ost啲歌都頗對味啊…)呵呵…
****************************************************************
8/4/12後按:

回家後極速煲埋第四集,呃,雖然都知二人不能走在一起(要不現代版的二人就係亂倫囉),但都唔使又玩絕症,因為怕人擔心所以寧願自己消失吧?我也明白因為呢段情有遺憾先會令中年版的二人再走在一起,情愛戲份是雖然一些離離合合先有起承絕合的…但都唔使用條咁老土的線吧?仁河坐在火車上睇住允熙的道別信真係好慘情啊…囧﹗

二人確實天生一對丫,允熙不想仁河為她她擔心於是叫東旭唔好講佢病情俾仁河知,仁河又因為自己愛上允熙覺得對唔住東旭寧願俾佢用網球喪打都唔還手(跟無缺一樣又唔鐘意打交?)((惠貞將本日記掉俾允熙是…出於報復吧?不過佢覺得被騙一時火遮眼吧…呀,想講的是佢執雜物俾昌模走佬時連睡衣都拎埋…呢個可能係成套劇第一個笑位…XD)

算啦,小呆轉眼就變中年版,還是期待2012現代版,會唔會又嚟123…3秒就一見鐘情呢?(好短的後感﹗)
*****************************************************
[韓劇]《愛情雨》(19-20)~結末感言

[韓劇]《愛情雨》貼圖期待文…

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD