2012/03/31

[韓劇]《愛情雨》~YOUTUBE貼片文

滿喜歡這種爽朗而輕快的節奏,雖然同so far兩集營做的70年代多愁善感(詩情畫意?)風有點不搭調…

呢個有原文加英文翻譯,某大大suggest發音方面多聽歌有幫助嘛,um,我是好孩子的啦,用唔正經的方法學野我最叻…卡卡…

徐小呆在第二集尾唱的《愛情雨》(剛剛上課課文有「雨」呢個生字喎﹗哈哈),唔知遲吓OST會唔會有番張某人的版本呢?(也就是說佢會唔會唱番幾隻咁呢?)…唔知係咪話佢(I mean仁河)仲作緊首歌,一開始好似太低了個key…又有說首歌係導演作詞喎…oh﹗

(定鏡時影住的這個紅眼郁很鬼feel呢…)

《One summer》…又會有二人合唱版嗎?﹗

之前睇到呢個預告時…竟然是用了n咁多年前廣播劇成日用的《forever friends》來做配樂(謝樸友告知是岩井俊二電影配樂),唔知之後會唔會喺套劇度出現呢?

又說…希望出走之時會有wifi俾我追劇啦…唔係要星期尾先可以睇番第3,4集呢…嗚…


(究竟會唔會破我寫得最多文,神級的《洪武三十二》紀錄呢?6篇﹗卡卡,另,十七皇兄的《叛逃》據說會喺前半年播,仲有十七皇兄唱番一首半首歌…巧期待﹗)

29/5/12後按:破咗啦﹗哈哈哈
**********************************************************
um,抱著求真的精神,我開始去睇吓少女時代的樂曲(樂曲?﹗哈)
隨手click了一些來看,選這個…因為…中間影住個大叔睇到擘大個口好好笑…咦,啲曲風(就這條片來說)又幾sweet(就這條片來說)唔係好電子風咋喎…(也就是就這條片來說)

唔爭在貼埋(精神分裂一吓),眼線郁之回歸啊(不過這回不太對味,就專心等日專出街啦…嘻)…微博說某人完成劇集拍攝後就會去攪日專(吓?仲有個零月咋喎?)同埋7月開TOUR(好似好少人開SHOW會去深圳?﹗)…有排畫眼線了(誤焦點…嘻…)

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD