2012/03/23

3-5月敗家(預計)實錄

大鑊囉﹗嘩嘩嘩﹗

<<<<<唔覺意在微博見到﹗嘩﹗


以時序數番先,剛剛21號出咗安室新single,想話之前隻single的《Love Story》仲loop緊(日劇《不能戀愛的理由》插曲,好鐘意啲歌詞…"You know that I'm grown ほしい物は手にしたけど"真是很攞命耶…嗚)之時就有新碟了﹗




碟未入手,只在你管聽了一大輪(已經熱愛非常~),唔知係咪要襯番春天同埋tideup咗化妝品廣告,雖然《Go Round》前段有點酷酷的…入到副歌就轉成輕快和溫柔的,跟之前大多數強勁節奏的又幾唔同。同埋卒之唔一輪咀喪唱了…讓小的可以慢慢練習聽解了(笑﹗美其名是練聽解…其實是懶得拎住張歌詞啦﹗)
另一cut《YEAH-OH》有啲80年代電子feel(《Go》都有的說…)…咦,又唔係一味hip-pop啦喎…終於唔係一味急口令同埋可以聽多啲真聲演譯了…勁歌熱舞外就係欣賞她的歌聲嘛﹗~

****
話說,見博友(呢篇呢篇)以及某親友在FB傳來新歌視頻…嘩﹗真係太危險了…又是一個喜歡喎﹗(我的錢點算呀?﹗)其實之前隻日文single(我承認我是偏愛佢地啲日文碟多啲…哈)《where you are》都仲未煲厭喎﹗(特別是《Feeling》一cut…)




看博友文和文案說今次係4子創作,又說很得本人心的日文碟主打又多數係佢地作,咁在a=b b=c之下…呢隻三輯(跟風叫的)comeback之作(也是跟風叫的)應該會很得本人心吧?﹗

**** 
某人出完dome tour DVD(豪華版仲有208頁寫真﹗超癲﹗),再(唔知點解地)翻兜《瑪麗外宿中》花絮DVD(見我中咗招所以特登為我而出嗎?((你呀想…)))…然後再有TEAM H日文版迷你專輯,除了搶錢外我都唔知可以講乜了…也除了破產外我諗唔到有乜結果…卒之…我決定乜都唔買住﹗哈哈哈哈…

跟住仲有(真係仲有﹗)今日在微博唔覺意(真係唔覺意…)見到某人5月會出1st album﹗嘩﹗好密出得好密﹗(<<失去理智,上兩part都仲好正常的說…XD)

所以我決定…唔買住﹗睇定啲先﹗卡卡…

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD