2012/05/23

[韓劇]《愛情雨》(17-18)

係囉,笑吓咪好囉,苦口苦面喊苦喊忽了幾集,睇到我都想喊呀陰公﹗

呢集終於回復番一集一知了…


睇到呢幕真係不得不轉一吓微博的呢幅圖:
阿允熙姨講野又慢又唔講重點,笑爆咀…

俊俊媽都幾慘,作為偉大愛情男主角的前妻同悲慘小情人的阿媽,竟然完全參不進腳,只有自己走去問問問…但又俾允熙姨窒佢唔好再嚟喎﹗(不過佢係好心腸的下一句話希望下次見面以朋友身份既…)

轉頭佢又折騰仁河叔了…怪不得你永世都留唔住呢個佬啦﹗

《瑪麗》呀﹗著咗會唔會好瞓啲呀?

俊俊真係著呢件衫就太爆炸了…

雖然啲劇情輕輕鬆鬆有講有笑咁,但我唔明大人大姐做乜攪到好似長洲東堤渡假營咁FEEL…而家真係是對青春小情人…眼睛多麼閃又亮咩…(估到我tag邊隻歌嗎?XDDDDD)

係喎﹗你真係有咁帥喎﹗(代答﹗)

第12集戒指之謎終於解開了…乜原來俊俊一路帶喺身架?咁下一個謎,荷娜條DIAMOND SNOW鍊又係咪真係扔咗呢?﹗

點解允熙姨咁緊張想知個女同個咩人一齊,佢唔問係咩人,反而問是怎樣的人呢?(我又諗起上面貼的那幅微博圖了…)

睡衣郁…XDDDDD

允熙姨成日俾人睇佢本日記之後終於都到佢睇番人家啲私隱了…(我好開心?)…仲驚佢知道阿女男友係俊俊時會行雷閃電…又無喎…不過佢啲面部表情還是很猛烈的說…

唔知點解望住呢個荷娜俾番戒子俊俊表明決定選擇佢的時候…我竟然覺得呢個畫面係新郎為新娘戴上戒子…囧﹗哈哈哈哈…

好啦,一開始女巫俊俊媽見到二人攬埋一舊之後,到允熙姨了…

佢好煩呀﹗可唔可以SKIP咗佢呀﹗或者搵人綁架佢去火星呀﹗…(搵《瑪麗》的代表爸啦…橫掂佢綁架無缺話咁易之嘛…)

仲以為點坦白喎,車…都無EXACTLY講到係邊個…不過在這堆愛在心裡口難開的人裡面,荷娜算係比較坦白的了…

趕埋佢走啦﹗帶埋佢去火星啦…

好可怕的樣子…我開始覺得要傳說接收美浩都有啲難為傳說了…

哈哈,俊俊問荷娜想要乜,荷娜講嚟講去都話想要古古力時俊俊個戚咀樣…哈哈哈…

笑多啲啦,世界更美妙架~

咦,老爺政策?第5集時我仲估荷娜會唔會幫俊俊父子解心結…算…是出一點力吧?

到底有誰能夠告訴我…做乜俊俊同荷娜一齊轉郁?而俊俊呢個飛飛吓頭…是佢準備要留番長啲UNDERCUT了嗎?而俊俊要去見的人…是允熙姨嗎?(我掛住留意佢個頭咋喎﹗)

(呢集終於有番預告睇了…)…呃…有無人可以拉呢兩個女巫去火星呀﹗

看來下集除了老女巫知道俊俊和荷娜的感情事而大興問罪之師後,到俊俊知道允熙姨的病情了…咁豐富的劇情,一集講唔講得晒呀?﹗囧﹗

**********************************************************************
<<<圖片刧自網路…

明明第17集有番啲起色,到第18集老女巫俊俊媽發功於是又回復冤口冤面…可以俾我懶一吓唔cap圖了嗎?﹗(哈哈哈哈)…

呃,之前每集一知突然變成好多人知…
  • 俊俊媽知道俊俊交往的是荷娜
  • 俊俊媽知道允熙姨眼疾…
  • 東旭叔在俊俊和善浩安排下知道允熙姨眼疾的事…
  • 俊俊告訴了仁河叔允熙姨眼疾的事…
  • 俊俊媽告訴荷娜允熙姨隻眼的事…
 嘩﹗以平時每集一知的速度,以上的劇情大概可以拍個第二部了﹗(看我的口氣幾串串貢…)…

呃,真係頂唔順俊俊媽啲面口,成日驚人家搶走個仔,跟住又逼佢接收美浩,當然佢唔鐘意荷娜可以理解,不過佢咁樣盞個仔都唔想幫佢啫…

據說下集俊俊會離家出走(咦,但佢間studio好似成日都係接阿媽啲job咋喎…)…好耶﹗

希望結局可以好睇番少少啦…唉…

完。

*****************************************************
[韓劇]《愛情雨》(19-20)~結末感言

[韓劇]《愛情雨》貼圖期待文…

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD