2012/05/27

[日/韓劇]兩版《仁醫》

才清完壽司版《仁醫》第一輯,泡版就來了…我好忙囉﹗(是自找的…哈哈﹗)

((謎之聲:其實我最開心是《愛情雨》就快做完,不用再受其煎熬了﹗噢耶﹗))

真係巧京京…我竟然3個月睇了3套朴敏英姐姐做的劇(這部這部)

劇透注意﹗(劇集資料在此)

剛看了第一集,基本上都跟壽司版頗像(記得有人說過《城市獵人》是掛羊頭…哈哈﹗)…唔知今次會唔會又拎《仁醫》個名嚟賣狗片架嘛,但睇落又幾忠於壽司版喎,當然,人物是有改動的…而且都頗多…


  • 點解主角唔係叫阿仁叫陳赫既?赫讀JIN音咩?(咁都問一餐我係咪好無聊呢?﹗哈哈哈﹗)
  • 男主的女友都係同醫院的醫生,不過到古代就唔係花魁,而係落難兩班(又係呢個階級?的)的閏秀,雖然都係因為受傷的阿哥而認識了穿越的醫生,不過我諗那位阿哥唔係好似小出惠介咁多戲吧?
  • 女一現代版係車禍而要俾男友醫治,慘好多喎﹗而我仲以為佢避開架電單車無事的時候…使唔使飛架大貨櫃車出嚟呀﹗成虫啲戲咩﹗巧京京囉…
  • 咁仲會唔會有那張南方仁睇到就嚟爛的相?(陳醫生係有帶手機…南方醫生值班唔使拎手機?《CODE BLUE》要架喎﹗)
  • 而女主一開始就有個未婚夫金京卓…在中哥哥啲眼神好凌厲,啤人仲勁過掌議喎﹗硬覺得係恭太郎分柝出嚟的…日版只有野風跟咲單戀南方醫生嘛…泡菜看來是要apply男一愛女一,而男二愛女一…又有個女二愛男一theory了…
  • 至於poster右下角那個號稱自己係大君院的李是應(李待應?我會想講osooseyo架喎﹗)…是泡菜的阪本龍馬嗎?佢好似無咁hyper同鐘意喪叫…睇得令人舒服一點…
<<我想知阿陳醫生(咁叫會令我覺得自己講緊陳奕迅…囧﹗)會唔會好似南方醫生咁成鬼日上嚟望天打掛?

<<睇到阿美娜醫生講呢句時忍唔住笑咗…點呀﹗朴敏英姐姐套套劇都係籌錢既(但呢集入面佢想救那個病人講得兩句後就死咗…)

同埋朴姐姐雙下爬好勁啊﹗

去到古代我仲諗緊佢會唔會又去扮書寫信搵錢咁…oh…看來唔會了,都係做番啲針線工夫搵番啲收入咁…但又話佢係落難兩班的女兒(點解佢做親都係窮家女?)個妝咁濃既?

我太鐘意比較了…哈哈哈哈﹗套入咗另外一個國家度,應該係有唔同樂趣既…壽司版講幕末講到鬼咁開心…唔知泡菜版會唔會linkup埋歷史野嚟講…。又話說,某日上堂時跟同學講起,1860年正值同治中興,如果拍個強國版應該會幾有趣,一來歷史人物而言有守舊派(淨係慈禧太后都大把野作啦﹗)又有維新派,跟住中西醫學個conflict比起壽司國會更大,唔知強國有無人有興趣諗諗佢呢?

至於睇《婦產科》啲血牛雜嚇到我傻傻地咁濟的手術場面…是後天加工定特登的?做乜有濛鏡?知道我頂唔順咁多血唔通?下集要開阿哥個頭了…巧京京呀﹗

已經有第2篇:[韓劇]《仁醫》之忍不住要說兩咀…
再嚟有第3篇:[韓劇]《仁醫》吐嘈之3(至12集) 
竟然寫到第4篇:[韓劇]《DR.JIN》結局貼圖文…

Last but not least,講番啲真係喺強國發生既野…某人跟朴敏英姐姐(POSTER上佢個樣又唔同咗既﹗)31號會到北京出席宣傳活動呀﹗巧妒忌囉…嗚嗚…

而…呢個product好似無喺咱們特區出售?﹗嘩﹗吾等真係被邊緣化啦﹗﹗怎麼辦呀﹗唔通我要回國振興一吓經濟了?﹗



***********************************************************************
原來寫在前面文是大概是兩個多月,中間又跟播又追其他劇(仲有啲係不停翻睇又翻睇的…是邊套…嘿嘿…咁跟播的有一套睇到我雙眼翻白,要睇番啲其他野balance一吓嘛﹗)…ot了…anyway,就是說隊是排了一大輪但總算睇完第一輯,開始煲第二輯了…

兩套《仁醫》疊住睇…巧京京囉…哈…

又說,勾池也有勾池的好,就因為我勾池做晒先睇,唔使隔一年先再續,就無看倌們被第一輯大結局激到嘔血和想打爆芒的衝動,未來的病情、現代的搶野人究竟係咪龍馬、究竟個bb狀的腦中取出物係咩…無交代喎﹗雖然南方醫生多次覺得那個應該係龍馬,但第二輯佢又好地地的走番出嚟請南方醫生去京都喎…呃…即係點呀?﹗謎唔得閒解住,一嚟就出了一大堆歷史人物…西鄉隆盛都出埋…咁會唔會有少年明治天皇、伊藤博文呀咁呢?我覺得完全係溫習緊明治史喎﹗(係…就係會考痛苦回憶了…)

難怪有人說第二輯跟第一輯走向完全不同,第一輯係南方醫生點解將現代醫學apply落古代度,做點滴工具、教人打針、醫霍亂都唔止,連盆尼西林都做埋,好勁喎﹗(爬文才知原來原著漫畫是相當認真地有醫生做顧問的,有時真係不得不配服壽司國人的認真度…),通常都係一開始遇到難題,跟住眾志城城的出謀獻計咁,臨ENDING時就終於解決…THEN南方醫生又拎埋未來張相上山頭到望住江戶城一路諗~呀…我又改變歷史啦~呀…未來會點呢…呀~~~~~咁,滿熱血的…而仁友堂(﹗)裡眾多大夫和咲被train到熟手技工咁,南方醫生應該很安慰吧﹗

第二輯應該會focus多啲喺南方醫生成日諗的歷史影響度啦掛?(咁就慘了…龍馬san咪成日出場?佢真係好daily natural high喎﹗)

又說,點解回到過去實關張相事?每次南方醫生望住張相我就諗起《求婚大作戰》…呀…不過張相去到第一輯後段係無咗既…

而,當我諗住兩輯都係11集應該好快清完的時候,第一輯第10集加長到85分鐘,大結局1小時46分鐘,第二輯第1集又嚟1小時46分鐘…睇完我覺得好似經歷完成個江戶時代咁囉…嘩﹗使唔使咁長呀﹗(有說要搶收視嘛﹗)…唉呀…

好了…繼續煲﹗(好難得會睇番日劇嘛呢輪…)哈哈哈哈…

上一篇:[日/韓劇]《仁醫》、《成均館緋聞》、《黃真伊》
完成後記:[日劇]《仁醫》(1、2輯)

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD