2012/05/15

20種最短命的活法

見朴友貼了在朴浪,忍不住轉過來研究一吓…不好了﹗﹗﹗﹗﹗我中了很多樣﹗

看來我命不久矣…

紅色的就是…中咗…嗚…

1.長時間對著電腦:
呢個唔係我錯喎﹗咁返工係要對住電腦做野喎﹗當然,返屋企仲對住部機上網睇劇吹水係我錯…嗚…

2.晚上十一點以後睡覺:
除了生病或前一晚幾乎通頂要補眠外,平常我幾乎不會十二點前睡的啊﹗(就算會…都只係爬上張床度繼續打機煲劇而已…)

3.不能保證睡眠時間:
基本上呢輪都keep住一點倒瞓既…呃…

4.極度缺乏體育鍛鍊:
咁無體育因子唔係我錯啊﹗咁唔鐘意流汗成陣臭味都唔係我錯丫﹗我有周街行﹗有行樓梯喎﹗咩啫﹗

5.有病不求醫:
呢個我肯定唔中,而家啲菌好惡,病一病慘過乜的說,加之於公司有醫療plan,無理由"藕"病唔病向淺中醫既…

6.吃飯口味偏重,特别喜食咸的和辣的:

近兩年腸胃好差,只要味精勁少少都胃痛收場,所以食得清淡了。太鹹太重味精都要避之則吉,最近發現連奶都唔掂得,不過還是未戒得甩咖啡…還是冒清腸胃的危險去飲的說…哈

7.不餓不吃,不困不睡,不累不息:
除非外勤攪到食無定時,基本上返工好放假好都fixed咗生理時鐘到時到候就食和瞓的說…

8.與家人缺少交流:
真身的網上?(呃…我和家人成日網上交流…但我地住埋同一間屋﹗哈((謎之聲:有人返shift啦)))

9.長時間用手機打電話,享受近距離輻射:
呢個好值得商確,係講電話?其實我絕少講/打電話的,有咩都whatsapp攪掂的說…反倒是用了史馬瘋後機不離手的上網和打機…

10.三餐飲食無規律:
就說,除了外勤攪到無得食或者病到無胃口,基本上到時到候我就會去搵野食…

11.夏天一直呆在冷氣房裡,有時還會直吹一會兒,還不停吃冷飲:
死﹗夏天只要呆在家一定長開冷氣,前陣子換傢俱仲換了張床剛好對住冷氣風口﹗大囧﹗不過冷飲我只會在餐廳飲,喺屋企都會飲汽水或葡萄link之類的,不過唔會雪凍,室溫飲的說…`

12.早上睡到很晚,錯過早飯:
星期日例牌的行為…雖然在夢中有股力量不停叫自己起身落街食早餐…但失敗收場居多…而返工的日子…我是瞓到最後一分鐘…返到公司食唔到早餐的說…

13.把各種含水的飲料(酒精飲品、碳酸飲料、茶、咖啡、果汁、乳制品)當作水喝:
呀,曾經可樂當水飲的我變乖了,久不久吃個快餐才一杯到肚,咖啡都係出街食先會飲,在司裡少沖了(自從唔掂得奶之後)…咦…茶都唔得?水好寡喎﹗咁我算唔算中呢項呢?基本上在公司係不停飲*茶*的說,飲到轉個頭就要去一去洗手間…咦,咁都算有運動丫…?

14.生活没有規律,忙時太忙,閑時太閑:
我就說嘛,除非是外勤,要不都唔會忙到無晒規律既…除非出現一部讓我煲到失去自我既神劇啦…

15.喝水太少,不渴到一定境界絕對懶得喝:
呀,如#13,水我是飲多了的,回家有事無事就行出廳斟杯嚟飲,又說,飲得多對皮膚確有好處啊﹗特別係小的這些夜晚有一千個原因唔肯瞓的人…囧

16.在床上看書看報:
少咗喎呢個,多數搭車睇…唔得架咩?(不過聽聞臨瞓前睇書係刺激個腦更活躍影響睡眠質素的說…)

17.抽烟或者喝酒:
我只喜歡睇靚仔煲煙啦~哈哈哈哈…酒好奇怪,唔鐘意啤酒陣味,紅白酒無事喎,elegant咗…XD

18.坐車看書看報或是玩手機:
4個字:機不離手…典算呀?

19.長時間坐着,不管是學習工作還是娛樂:
基本上會坐到咁上吓就行吓郁吓既…


20.不吃早餐:
聽聞一日三餐最重要係早餐喎…囧﹗我都唔想架﹗

20樣唔中8樣…典算呀?﹗﹗﹗﹗﹗

8 則留言:

  1. 點算?管他媽的,自己的身體只需向自己交代。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都係既,不過有啲明知唔健康如飲凍野…汽水呀咁可免則免…
      夜睡真係好難改…哈…

      刪除
  2. 咁樣睇黎,我都算幾健康,不過我只能維持十二點前訓,而且好難唔對住電腦lor,要搵食ga嘛…

    回覆刪除
    回覆
    1. 我返屋企唔係對住電腦就係手提…死得了﹗

      不過睡眠時間這個真係要努力提早一吓…第二朝成日唔願起身的說…

      刪除
  3. 應該大家都差不多吧~

    不如add我噗浪吖?http://www.plurk.com/seafirefiregirl
    果邊冇乜friend...

    回覆刪除
    回覆
    1. add咗了~~~~

      就是嘛,凍飲睡眠那些都可以盡量做得好啲…但電腦真係好難避開佢…

      刪除
  4. 全中﹐yeah~~
    我可以好快死了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心啦…我都中好多…嗚…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD