2012/05/20

楊千嬅《Minor Classics Live》

終於都有隻廣東碟令小的唔喪loop泡文碟了…(XDDD)

據聞啲歌係歌迷有份投票乎?話說同樣的行為前幾年kinki都做過…而小的很多心水都有被選上…巧簡棟的說…你知啦,有啲歌既無打上台亦無拍ktv咩盛咁,可能個歌手除了在錄音室錄的一刻之外永遠都唔會有機會拎上水,咁歌手唔喺live表演度唱的話就只有聽cd啦自己…

好幾首小的心水都被選上…巧開心的說…但典解當日無去睇呢個演唱會既呢?﹗一個謎﹗



文案說啲小經典見證歌者從少女變成少婦…嗚…又何嚐唔令小的想起小的從小朋友變成一把年紀呢…嗚…

很偉大的維基list晒5場的曲目﹗CD版沒收錄小的飛佛啊﹗如《魂斷威尼斯》和《有過去的女人》﹗《魂》第一場唱完之後幾場就變了《亂唱的歌》了…,跟住原來側田有現身過仲唱了《有過去的女人》和《亦舒說》…OH﹗有一場仲有陳醫生現身合唱《狼來了》(唔係《郎來了》嘛?)OPPS﹗唔知會唔會留番嚟出特別版呢﹗(或者係唱得麻麻所以唔收錄了?雖然說整體是唱得很不錯((<<係,仲要擔心佢唱得好唔好的…))…不過有啲高音位是巧京京的…)

睇番啲歌最新都係金記最後一隻碟,就咁望應該無選到A記啲鉅作,而回歸華星之後啲都無唱喎…得最後一場ENCORE了時唱了咀《火鳥》…

本來無特別留意呢隻碟會出…但拎上手見到《藍與黑》﹗嘩﹗個人超喜歡這首喎﹗(其實《MAKE UP》入面好幾首如《民間傳奇》、《稀客》、《魂斷威尼斯》、《歌舞昇平》都好好聽…不過最HIT都係《飛女正傳》吧…)…不過丁太唱錯歌詞囉﹗anyway…還是很感動的因為這首歌被選上了嘛﹗我的品味被認可了﹗卡卡卡…


《藍與黑》之後竟然連住本人另一飛佛《私奔》喎﹗(不過老實說我覺得丁太唱得幾…哈哈哈﹗的)繼《新世紀福音戰士》在《all about love演唱會》和華星三寶拉闊後另一CUT《冬天的故事》既歌出土了﹗同時仲唱了HIT好多的《木偶奇遇記》和《零號》…咦…《零號》係咪應該少啲拎出嚟唱?

有啲歌改了arrangement的說,《的士司機》(飛佛啊﹗)加了風琴,《電光幻影》就加了中(大?)提琴,有少少西班牙舞曲feel喎﹗想話《電光》呢隻碟出街時係plug《鍊金術》和《小城大事》的?個人鐘意《電光幻影》很多囉﹗(係啦,《的士司機》都係來自同一隻碟的…隻碟懶係要用電影名做歌名的說…),同埋《偷吩杜魯福》都正啊﹗(咦,據說《鍊金術》和《電光幻影》plug邊隻係丁太跟y文反目的導火線之一喎…)

07演唱會時古黑子上台跟丁太共舞了呢cut《風采依然》的說﹗講起上嚟楊古丁呢單野好似上世紀咁耐的事了…

有啲好n年前的一路都有keep住隻mp3,如《出埃及記》、《洋蔥》(沒有《愛人》和《因為所以》嘛?)、《手信》(雖然喜歡,不過真心覺得呢首歌啲歌詞不明所以的…另外《數你》都好正呀﹗沒有唱了…)、《我不要你愛我》(只有某場的encore唱咗咋﹗)、《友誼萬歲》呀咁,一聽就曉跟住唱了…反倒是呢首《深息》聽《火鳥》隻碟時仲以為係新歌…但後來才知係舊歌翻唱的說…

方麗娟呀﹗但我可以其實我更喜歡《友誼小姐》嘛?《乾柴烈火》好好睇的啦…哈哈…

《music box》隻碟都好好聽的說﹗《一個人的童話》不用說,《聖誕禮物》和《小飛俠》都loop到爛,但隻碟最hit係《可惜我是水瓶座》啦…

不過某人就嚟出新碟(是日文的啦~)…唔知呢隻live可以被我loop幾耐呢…遠目…

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD