2012/05/09

[韓劇]《愛情雨》(13-14)

我開始回想番劇情,5-6集係建立歡喜冤家關係,跟住7-8係表白,9-10係Sweet sweet,11-12集,11集俊俊知道荷娜跟允熙係母女,然後12集就成集在唱《分手吧》,然後13集就到荷娜知道了…(係,最後這一句就係成集的主旨…)

雖然一路我都在說不喜歡俊俊媽,但而家我開始有啲期待佢發癲為套劇帶動吓劇情(唔通我真係睇得太多tbb劇覺得劇總要有高潮嗎?﹗)

俊俊番轉頭搵番荷娜,到了賓館又無事發生過喎…唯一發生的就係無啦啦有兩個二打六衝了入房意圖對荷娜不軌咁…
愛在心裡口難愛知握住你隻手又扮無野喎…
<<<<<咁老土你都講得出既﹗你太hea我啦俊俊﹗
<<<<<明明年青的小呆沉默寡言,中年的仁河大叔竟然十萬個進取…
荷娜的聯想力和推理能力都相當高喎﹗

拖了集幾兩集,荷娜終於知道典解俊俊要同自己分手了﹗(噢﹗)…仲諗緊會唔會對照70年代火車一幕喺窗度寫吓野…卒之係我諗多咗…

<<<我諗起《瑪麗二叔公》呢…無缺喺瑪麗通頂做野無嚟到之後的第二朝就唔叫佢聖誕快樂叫佢瑪麗,後尾先承認那次係佢第一次對瑪麗有感覺…咦…呢吓又係直呼其名喎﹗
又係《瑪麗》﹗同劇情講到瑪麗向兩位爸爸坦承自己同無缺係假結婚,跟代表訂婚前俾無缺啲band友用孖葉跟無缺鎖埋一齊那集呢,佢兩個咪無啦啦坦白自己感情既…呢度又係喎﹗分手後就坦白了…(做乜今集狂翻兜?﹗)

同埋呢,俊俊同無缺一樣都係初初set行個頭,拍吓拍吓就無乜夾曲髮,由得啲頭髮一pat野咁了…(關行程太緊密唔得閒set頭事嘛?)

唉呀,唔好喊啦﹗我好期待你地真係起革命架喎﹗

呢個對比太殘忍了…可唔可以唔好再用啲咁既鏡頭顯示出前輩幾高呢?
前輩跟俊俊講完允熙姨被解僱後俊俊上門搵俊俊媽…仲以為會有乜事發生時…係無囉﹗俊俊媽同意俾允熙姨返番植物園,條件就係俊俊返屋企陪佢…要咁樣嚟逼個仔返去陪自己…俊俊媽都幾悲哀的說…
善浩已經由男二變成二打六了…慘…雖然佢仍然把持住溫柔天使的位置…
望住阿媽和仁河叔懶係sweet sweet的,荷娜啲強顏歡笑真係睇得人好唔開心呢…
哭場again and again﹗

是對照70年代臨完前允熙將小呆送俾佢隻錶回番俾小呆吧…都係講幸福喎﹗
媽呀﹗做乜無啦啦都要俾前輩來一來show body呀﹗﹗﹗﹗
男二爭霸戰前輩又嬴善浩一仗了﹗而佢睇睇吓越整越似姚明…囧
俊俊同無缺都鐘意寬膊衫喎﹗而佢呢個頭確係要好好set行先可以出街的…哈哈哈哈…
呢幕我真係忍唔住笑咗…使唔使瞓得咁有星味呀﹗完全係啲巴西熱浪嘉年華瞓喺沙灘曬太陽啲pose嚟架喎﹗
做乜今集啲男女二都咁進取主動﹗
俾荷娜問點求婚仁河叔發現自己原來乜都無做時就拖埋兄弟又唱一次《愛情雨》…

又說,人到中年時仲有啲從小相識的朋友同自己一齊癲真係好難得好窩心的說…
(誤焦點)豹紋﹗某人好似好鐘意豹紋﹗(而《瑪麗》發佈會上某人可是著了件好行勁的豹紋長縷﹗)
(再次誤焦點)…個電話套﹗好好笑…
呀…允熙姨同仁河叔帶埋啲仔仔女女正式向對方介紹咁,於是俊俊和荷娜就如之前所講扮唔識…好慘啊﹗
噢﹗終於睇完了…話實究竟呢集講過啲乜呢?仁河叔和允熙結婚囉決定,荷娜知道原來俊俊爸就係自己媽媽的初戀囉…囧﹗預告說俊俊媽發現荷娜就係允熙個女,應該會發一發癲吧?﹗而前輩成為代表後會如《瑪麗》個代表咁成為女一的水泡,順手令男一action衝開所有障礙吧?﹗第14集應該無咁…悶啦掛?﹗﹗﹗﹗

**************************************************************************
其實第14集有乜進展呢?我睇完都講唔出…呃,每集都有一個人發現啲野,13集荷娜知道俊俊身份後,呢集就到仁河叔知道啲野囉…

我仲以為係俊俊媽添﹗
我諗俊俊俾允熙姨話仁河叔有些魯莽impress到吧,又話實,見開自己那個成日發老脾的阿媽,又真係好難搵多個一樣既阿媽囉…
<<<嘩﹗你咁都講得出咁假既﹗
俊俊媽呢個時候一定好唔老黎老公多年來心繫允熙姨,而工作上又竟然有代表幫住佢…連個女都有個大靠山…
<<<<你是《城市獵人》金檢察官嗎?你做乜做勻《瑪麗》和《城市獵人》男二啲行為呀﹗
<<<<<被泡版鄧上文說要約會時難得的笑顏…又說,呢一集算係哭場比較少了…(所以我覺得無咁悶?)
不過轉頭又黑口黑面番了…(看我寫的都好無聊呀呵?係喎…又真係無乜劇情野好寫喎﹗)
fashion show會場,仲以為俊俊媽被荷娜撞到後會有乜事發生,鬧幾句後會唔會繼而動手(<<黑心的人)…典知無喎…反倒是俊俊拉走荷娜…
典知二人喺會議室度出番嚟後就同俊俊媽撞個正著…好邪釘…

嘩…好難受…

誤焦點:左邊叔叔那套好似就嚟爆的西裝…
今集前輩雖然製造(令俊俊媽以為)荷娜是女友假像…不過善浩算係多番啲戲了…雖然繼續都係二打六成份很高…
俊俊媽同允熙姨仁河叔坐低三口六面講數,叫埋俊俊去之時俊俊剛巧在搵荷娜,嘩﹗見到佢話講清楚呢一句終於醒了…典解硬係唔可以坦白啲呢…好鬼煩囉成日愛在心裡口難開…

俊俊媽玩潑水﹗
見到俊俊媽潑允熙姨就講唔到啲乜…於是就在門口哭場一番係咁講對唔住…



<<<溫柔天使善浩連信差都撈埋﹗
相比俊俊成日愛在心裡口難開(你的毒舌去了那裡啊﹗)…荷娜有話直說還滿可愛的說…(尤其是而家啲劇情咁冤氣…成班人都la口la面…)

我諗允熙姨那句說話令俊俊重新了解阿爸了…同埋佢那段偉大的愛情…(嘔…)
俊俊個不可置信樣好正﹗

opps﹗我仲以為係俊俊媽知道俊俊荷娜二人關係先添…典知係仁河叔喎﹗

<<<夾死烏蠅了﹗

成集最好睇就係呢段父子對話,以呢套劇一集一個人知道啲野的進度來說…下集會係允熙姨知道女兒戀事而讓愛,定係俊俊媽知道情敵女鐘意自己個仔而發癲呢?﹗兩樣都好老土囉﹗大囧﹗


*****************************************************
[韓劇]《愛情雨》(19-20)~結末感言

[韓劇]《愛情雨》貼圖期待文…

4 則留言:

  1. 預告說俊俊媽發現荷娜就係允熙個女,應該會發一發癲吧?﹗ > 果然就係一下.我諗阿編劇都費事煩... 於是繼續龜速前進地沉悶.

    前輩似姚明 > 都唔係好似.我覺得似公仔鴨仔/河童個d. show body... 好似第二次?真係大囧.

    另,三位阿叔唱歌撻花園... 同寵物情人個歌舞花園景好似呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 編劇似乎係沉醉在仁河叔和允熙姨的驚天動地愛情(諗起泰京媽自己成日話自己偉大的愛情),一到佢兩個談情就世界也停頓了下來…很囧…

      難為年青的一對俾父母玩謝了…

      係喎﹗鴨仔河童﹗我淨係欣賞佢個咀﹗哈哈哈…其實我成日覺得姚明和劉翔係一個樣,然後前輩就係呢TYPE…

      係﹗第二次…之前無啦啦前輩在打拳…

      《寵物情人》歌舞那PART我已經飛到唔想再飛…直頭熄機了…那場歌舞完全FEEL唔到阿仁浩(?好似係呢個名?)係專業舞者囉﹗(怒…)

      刪除
    2. 我... 唔記得左佢寵物情人裡面個名.囧

      第一次好似係沖涼.囧囧

      阿俊(14集)係咪誤會左佢阿爸一路都知道,然後大怒離場,斷絕父子關係?!

      其實我覺得... 如果佢真係咁想同荷娜一齊,咪同阿爸斷絕關係,咁咪唔使一家人囉.得左! XD

      刪除
    3. 嘩﹗見到《寵物情人》和沖涼…就諗起《寵物》戲入面某人俾主人幫佢洗頭一幕…很嘔…(我個人真係十分頂唔順呢套偉大的電影…)

      14集尾段父子對話我一路睇一路(第n度)諗住檢察官和pearson(XDDDD…太悶了…我自己在發扎其他樂趣)…我以為佢兩父子打開心胸盡訴心中情喎…有大怒?﹗

      我諗俊俊始終要顧住阿媽感受,既然阻唔到阿爸結婚,所以就自己放棄荷娜掛?而且雖然話無血緣,但叔姨二人結了婚自己跟荷娜就係兄妹,始終怪怪地既…(我諗得太認真了?)

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD