2012/05/02

[韓劇]《愛情雨》(12)

基於上一篇CAP得太開心(但啲劇情係一啲都唔開心喎﹗),文長關係第12集另開新文啦…

成集就係一個主題:分手吧﹗我們分手吧﹗不要再對我說你還愛著我…你我的夢…彼此都不同…(<<唔好意思,TAG咗張震嶽的《分手吧》…見到呢幕時忍不住諗起呢首歌…)

呃…因為哭場太多,所以我要喺其他野度找尋樂趣嘛…

善浩通風報訊說仁河叔來了,俊俊就知佢知了…果然是多年兄弟…唔使講咁多大家都UN了…俊俊係咪都FEEL到善浩的溫柔天使設定…叫佢嚟接荷娜走呢…





係咪套套劇都要喊到挨住啲野嚟痛哭一番呢?誰在痛哭~~~~哭泣這個我不再有靈魂…(唔好意思,因為故事真係無乜野講咪唱歌囉,呢首係郭城城的《痛哭》…哈)


仁河叔再次表示不會放手,俊俊說咁你唔使見到我了…OH﹗佢又出走去酒店了…但仁河叔好似無aware度俊俊說「你也分手吧」個也字喎(字幕組如是譯)…佢事後發現阿仔原來同允熙姨個女交往緊,應該明點解俊俊會叫佢「分手吧~~~分手吧~~~~」吧…(張震嶽的《分手吧》好聽呀~而原來今日係張震嶽生日喎﹗)

善浩上咗酒店搵俊俊,俊俊同佢就坦白因為方係自己老豆的初戀情人個女所以要放手了…仲一手掉埋隻戒指落地添…呀,唔知之後佢地和好番之後會唔會返番嚟酒店到死搵爛搵呢?(就好似美男喺mv發佈會後去番場地度死搵髮夾?)…還是溫柔天使善浩一早幫俊俊執番呢?(俾我估中的話我真係應該寄resume去泡國做編劇啦﹗)

年青一輩在「分手吧~~~」嘛,幾乎場場都係哭場,反倒是允熙姨和仁河叔就「生活…靜靜似是流水…全因為你…」(我唱緊陳丹尼哥哥的《漣漪》…哈) 同時俊俊媽出手逼允熙姨要轉工又要搬屋了…

 <<<做俾荷娜睇的壞表情,換來荷娜又一個哭場…
 <<<唔通我留心睇你咩…
<<<見到荷娜在梯間哭後…噢
今集俊俊媽得呢場…好野﹗佢成功爭取成為超煩女二寶座了…
<<<美浩上集都停留在覺得荷娜跟允熙後生張相似樣,睇埋善浩寫的呢埋佢就明晒了…
又濕身了﹗哈哈哈…成集喺度喊苦喊忽終於有個笑場…

昌模姪終於正式出場,但…佢叫咩名?(呃﹗又係弘大啊﹗瑪麗和無缺~~~~)…荷娜坐低邊回憶俊俊啲情話就邊聽邊喊,阿姪以為佢聽佢首歌聽到喊,於是就說佢係自己命運的晶體(?)…攪gag嗎?不過都好,可以笑吓…另…阿姪(究竟佢叫咩名個角色…)個郁巧京京…個頭gel到好似啲掛衣架咁…

cap得呢位model姐姐個咀有啲衰…但估唔到佢作為一個過場的二打六都有份講句篤爆俊俊內心的對白喎﹗
見俊俊飲醉番嚟仲以為會到佢酒後吐真言…典知又係一堆毒舌和哭場…好煩呀﹗一集哭到黃河到缺堤了﹗(咦…係咪要講番條泡菜國的河道會貼切啲?﹗是但啦…漢江?)

<<<好低胸…我話俊俊…又係codes combine啲衫嗎?
<<<前輩又再出言兼告白了﹗看來男二爭霸戰佢又超前善浩了,男二的命運是在女一被男一傷透後就出手的嘛…
真係要多謝珠寶社社長突然出現帶出一個笑場…我快被眼淚淹沒了…

阿荷娜整整吓野瞓著咗,善浩想為佢披件衫,之後俊俊說等佢嚟就抱番荷娜入房,望住佢時又一個哭場…但原來荷娜未瞓著喎﹗嘩…我幾驚俊俊滴眼淚會滴落荷娜面啲劇情呀﹗真係so what﹗

<<<<好似玩具反嘔城啲電動車…使唔使咁型呀出場出得﹗
<<<<呀,硬覺得一化番啲泡式眼線全包眼妝即刻無咁清秀了…(不過阿男一係好似鐘意呢款妝…平時)

另,看微博說劇組行程好密(於是休息不夠之下某人遇上交通意外了﹗﹗﹗﹗),好多場都見某橡筋面青口唇白咁…好慘的說…
荷娜也看出俊俊口是心非嘛?

太細粒添…是回心轉意了嗎?本來工作完畢後荷娜說想留喺度吹吹風聽日先走,俊俊就跟車走,開車不久又停車去搵番荷娜喎…
 <<<<咦﹗《王世子》有名的鼻孔攻擊﹗
<<<<泡劇常見劇情係咪都係要女一坦白?﹗then男一就硬係要扭扭擰?
<<<好爆炸﹗4人終於都正面攻擊了﹗(也就是說這樣愛情兜錯圈之真相大白大爆發竟然都拖了兩集﹗)

呢集整整哭了一大集呀﹗媽呀﹗
 <<<<預告…荷娜都知道真相了…下集又要哭慘嗎?

另,點解之前一日拍照拉直了頭髮,第二日又會變番曲髮?

好了,劇情要灑狗血哭崩長城我就自找歡樂啦…

*****************************************************
[韓劇]《愛情雨》(19-20)~結末感言

[韓劇]《愛情雨》貼圖期待文…

5 則留言:

  1. 你迷唔迷少女時代?
    最近係碟舖睇佢地d show多,都迷迷地,果個好似係東京個show
    個碟封面麻麻地靚,又話港版又話日版,都一模一樣但價錢就日版貴,都唔知有咩唔同。
    佢地有好多碟,仲有個係asia既演唱會,果個靚d,歌都好似多d,不過又貴d
    唔知邊隻碟好睇,你有無咩網可以知道晒佢地d碟?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係睇《愛情雨》先開始留意少時咋…之前知有呢隊但無留意有啲咩歌,呢水睇網友介紹睇過幾個MV咁…
      你講開,今日搭車時見到地車站有少時演唱會既DVD喎…
      佢地啲碟既資料,或者其他明星的資料,一無所知的話通常都係睇維基先的啦(以我來說),或者SEARCH事務所官網囉,通常出過乜碟都會列晒出嚟的嘛…
      日/韓星啲碟,一模一樣當然係日版貴啦,淨係紙水都貴韓WON一大截,不過睇吓有無日版特典,唔係既話啲歌一樣又無乜特別野送,我都係等港/台版,一來平啲二來歌詞有翻譯,唔使自己搵餐死~

      刪除
    2. 不過網上都大把少女時代d野,買佢d碟又好似好白痴咁

      刪除
    3. 以前未迷少女時代,我聽我妹播歌,有隻歌既其中一節旋律/節奏係咁:

      do la do me la do 
      do do do me la do 
      boo boo boo boo boo 啦
      boo boo boo boo boo 啦
      (大概係咁,我樂理麻麻)
      呢隻歌係咪少女時代?
      (唔好叫我問返我妹,我同佢無幾句)

      刪除
    4. 呃,都唔係既,就如我睇完《原來是美男》(韓版)覺得啲歌好聽都有買番隻ost,有啲相和書仔揭吓幾開心的…

      呃…我淨係識少時幾首hit歌架咋,而且係chorus先知邊首打邊首,《愛情雨》播了幾耐我咪識佢地幾耐(笑)…所以我唔太知佢地啲歌啊…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD