2007/07/26

More than 《OK》~張震嶽

張震嶽行出呢可以係兩個樣,一係憤世嫉俗的搖滾青年,一是情深得可以既結他男。若不喜前者偏好後者的話,這張碟絕對合閣下胃口,全碟歌曲清一色簡單木結他配率直的歌詞,三十幾度天時聽著,彷如置身鄉下地方吹著田園微風,爽得很~

其實兩者我都buy…哈哈哈

和上一張02年的《等我有一天》相比,這張少了灰暗,多了轄達,文案說「專輯以『反省』為題,張震嶽更會談及這些年來感覺到的一些人及事。新專輯中的十一首歌記錄了他五年來的心情、感情、真情、苦情、深情和實情。在唱片封套上,顯現出張震嶽更深沉的內斂感,但在音樂中卻釋放了澎湃情感。 」

這文案一點都沒誇大,我話既﹗

01. 思念是一種病

感覺很像某首外國歌(《I'll be missing you》?﹗但硬係講唔出個名…),從電台聽過後就迷上了﹗知道有蔡健雅featuring興奮了一陣子,不過原來她只是和聲…ohh…

歌詞會令我不自覺想起《求婚大作戰》,以前可能有些事做得不好,令到和某些人某些事出了落差,心中的思念就彷如一種病揮之不去,不過都唔緊要既,唔好掛住後悔了,一切都來得及,就把握現在吧…嘩﹗咪就係《求婚》既中心思想,不如台灣播此劇時拿來做台版主題曲吧﹗

02. 你說有個女孩

張生的詞很喜歡將自己化為局外人說別人的故事,之前有首《蕾蕾》講未婚媽媽的愛情故事,今次就是朋友向自己說自己愛上的女孩,邊談邊懷疑這是不是愛情…這首個人覺得少少悶…

03. 路口

失戀後自我心理輔導,邊叫自己向前行又邊番轉頭幻想對方回心轉意,就係咁一個人在路口行來行去,說著「愛情就是黑洞 扭曲我所有」,又說「我想要愛你卻迷失了我自己」…以為是首自怨自憐的歌時,又會有句「去你媽的路口破碎的痴夢 丟到馬桶讓水流」…轉tone…即係諗通了吧?﹗

全曲出奇的平靜,沒了以往《愛不要停擺》的激動,看來人大了經歷多了火都會收細了的說。

04. 很難

講人際關係的,城市人冷漠,偏偏怕寂寞想要友誼,但又覺得踏出第一步很難…

「有時候 想把自己關起來 還是 學著把心門打開」<--好中啊﹗想把自己關起來一句倒讓我想起范曉萱的《消失》,雖說要社交,但有時真係想自閉的說…

05. OK

第一cut以外最喜歡就是這首。輕快的曲調加饒舌,很爽。歌詞想是歌者過往經歷的summary吧?回顧完結論很簡單:「寂寞很OK 一個人OK 習慣就OK」…

《等我有一天》和《雙手插口袋》都有點扮豁達,暗啞底有少少放不開,口是心非呢。今次豁達得多,平靜得好似已看破紅塵。

凡事都只不過learning curve,習慣了就無事,that's it.

06. 孤獨的夜哨

看文案說是服兵役的年青人和女友的故事。以為是首情深的歌時又會跑出句令人會心微笑的詞:「擔心妳有沒有吃飽 (我)擔心妳跟別人跑掉  如果妳真的要跑掉 麻煩妳順便說一下」

好鬼客氣…真係。

07. 再見 & 11. 再見 (真情版)

兩首歌同詞不同曲。前者是木結他輕快民歌版,後者就情深冧歌版,兩曲旋律和編曲風格完全不同,唔留意歌詞的話會以為係兩首只係同名而已…

08. 小宇

冧的程度拍得住《愛我別走》,歌詞sweet到…唔睇歌者真人會否以為係偶像冧女粉絲的歌呢?

09. 就讓這首歌

又係輕快調子加饒舌,不同的是加上侯佩岑和熱狗的featuring,歌詞和《OK》風格很像,都係「放開」,張生去過邊度潛修呢其實?

10. 小星星

詞中的「那魯灣」令我想起《南泥灣》…很台式民歌曲格,舒服呀…
**********************************************
此碟已霸住Ipod長煲no.1位置,連安室都要讓路,點只OK先?﹗係非常OK﹗望望個sidebar就知我中毒幾深…

今次張生來了張舒服清新的碟,下張會否回歸搖滾呢?﹗

舊文:過癮·張震嶽
思念張震嶽是一種病
口味唔狹隘.一齊選十大

全碟歌詞
From 3cmusic: 張震嶽豈只【OK】的返璞歸真
From littleoslo: 張震嶽隨緣便【OK】
**********************************************
題外話,話說煲緊套千萬年前的日劇《放課後》,92年呀﹗嘩,仲耐過《同一屋簷下》,戲中人的衣著打扮感覺尤如睇緊《日本風情畫》…

好奇搵吓維基睇背景資料,原來此劇男主角石田一成74年生,和張震嶽、楊千FA、陳醫生同年(震驚中…),即係話《同一屋簷下》(93年)時佢都係十九歲而 已,我一直估佢當時已二十出頭的說…因為呢,劇中佢有飲酒戲(《放課後》都有食煙戲…),需知日劇未成年演員…就算和現實有點脫節…都不能煙不能酒的說…

我好似發現新大陸咁﹗哈哈

10 則留言:

  1. I agree this CD is very good.

    26th Jul 2007 17:56 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. Yeah!~Gimme 5~~~~~
      This is my favourite Chinese Pop CD so far~

      27th Jul 2007 22:34 PM

      刪除
  2. 似乎真係要買……

    26th Jul 2007 21:06 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 要,絕對要﹗
      對我而言,淨係一首「思念是一種病」已係一個充足的買碟理由

      27th Jul 2007 22:36 PM

      刪除
  3. 好似好多人都大讚呢隻碟wor。

    26th Jul 2007 21:06 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我決定買但未買之前四圍睇人家的碟評,再聽,覺得真係無入錯貨的說

      27th Jul 2007 22:38 PM

      刪除
  4. 買咗,聽咗一次,未煲,第一次聽好舒服。

    30th Jul 2007 11:55 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我煲咗成個星期都仲熱煲緊,成隻碟聽那隻喎,依我的聽歌模式應該聽熟咗開始揀鐘意的來集中煲的了…

      31st Jul 2007 09:23 AM |

      刪除
  5. 呢隻牒真係好好聽
    無雕花既歌詞, 簡簡單單, 反而更舒服

    5th Aug 2007 19:11 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,一路都好鐘意張生有碗話碗,有碟話碟的風格,之前有blogger都講,聽開好多扭擰的詞,聽張生呢種直接的表達方法,好似一道清流…

      6th Aug 2007 12:19 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD