2008/01/20

思念張震嶽是一種病

勾池人出城第一次去九龍灣Star Hall,數數吓,原來這次都是我第一次購票睇台灣歌手演唱會…啊…
  • 由於遲購票,和友人分開各坐單丁位乙個,事實證明呢啲擺明會起身狂un high翻天的live是不能自己一條友的…十分on居…嗚…
  • 由於匆忙出門忘了拿相機…事實又證明手提影遠野是完全不行的…雖然,個場簡簡單單的無乜好俾我影…
  • 這個匯星啲聲好過紅館多多聲,張生啲嘈冤巴閉的hardrock之下我仲清楚聽到佢唱/rap乜,紅館呢,我坐頭七行都聽唔清呀﹗陰公…
  • 小的坐二百蚊的位,腳下是個加上去的台,好明顯是經不起high爆的粉絲狂un,令本人有如站在危樓之上,隨時都有倒下的危機…
我只係舉高手機影,就有呢個勁moody既畫面啦…

講吓個show啦…
  • 整個show很簡單,就是一隊band由頭滾到尾,舞台效果只有燈、噴條和紙碎、煙霧咁,張生只有除衫(其實只除了外套…卡卡)沒有換衫,純以歌會友囉。
  • 嘉賓有蓮母駕到…wooooowwwwwwwww…忽發其想,唔知會唔會唱張生作俾古生的《幸福號列車》呢?諗諗吓…啊,古生要去港台頒獎禮喎…無野了…
  • 還有mc hotdog,睇番原來星期五有蔡健雅呀…嗚嗚嗚嗚嗚…
  • 一個簡單的演唱會係可以咁討喜和令人投入的說…是我看厭了港式演唱會了嗎?
  • 全場一齊大叫「我要錢」真係好爽呢…
  • 張生話有記者說他「變可愛了」,因為佢歌與歌之間會講吓野,但佢話要澄清…這不是裝可愛,係要拖時間…卡卡卡卡…
  • 佢話佢係cool,唔係可愛…但佢又話之後唱的《思念是一種病》好可愛喎…佢真係好鬼可愛…
  • 佢和mc hotdog中間幾首野唔識…人家high爆…我就坐低抖抖…諗諗吓,我係最熟佢頭幾張碟和最新的《OK》…中間係斷咗喎…
  • 「我愛台妹﹗台妹愛我」好正啊﹗有無人會作番首港女版?
  • 計吓計吓,第一次買張生碟係1998…剛好十年耶﹗嗚…青春呀…
蓮母駕臨…

唱《小星星》時亮起的燈,很美呢…
  • 我之所以有搖搖欲墜的感覺,即因為…和上次睇郭富城一樣,隔離都坐著個超high的少女,由頭跳到尾…我…應該唱《七級半地震》》
  • 又話唔encore,卒之自己自動獻身話encore,男人老狗又幾鬼可愛喎…
  • 本來諗住要喺九展走又有排搭車,點知有架小巴飛出老銅,半個鐘唔使直頭去埋灣仔…orz…
  • 睇演唱會我很少買精品,今次都係囉,反而在樓下的影碟店掃咗兩隻日影vcd…哈哈…不過都係搵唔到我最想搵的《真夜中》囉…
同場加映:
又話天氣回升,歸家途中有點點雨粉,好凍…行過街市時聞到糯米飯味,買了兜回家暖暖肚~~~

另外的:
過癮·張震嶽
More than 《OK》~張震嶽
口味唔狹隘.一齊選十大

10 則留言:

  1. 果段短片, 一開, 爆到嚇親我. :P

    一條友真係會幾尷尬咁...

    20th Jan 2008 04:25 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你感受到啲人high晒時個台幾搖啦…
      一條友比較適合去啲坐喺度唔會起身搖既show囉…

      20th Jan 2008 13:45 PM

      刪除
  2. 我好遲(上禮拜)先知有呢個show... 得番$480單丁位

    所以無去到.. 殘念

    20th Jan 2008 20:54 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 想講野又無人同我講…嗌又一條又嗌…完全係唔知點咁…
      雖然好多人high爆,但同時都有啲人一碌木咁企喺度…又顯得我無咁異類…哈哈…

      22nd Jan 2008 03:02 AM

      刪除
  3. 冇天理!!!!!點解又有sandy架?????

    我愛台妹,上星期收費無記台有呀嶽做型人音樂館,一次過煲咗好多首mv……冇rerun到,唔係都諗住錄俾你……

    20th Jan 2008 22:49 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,點解?我完全唔知張生有作過歌俾蓮母囉…佢一出場全場狂叫囉即該…
      我愛台妹正啊…哈哈…其實佢好多mtv我都睇過…有一水(其實而家都係…)去唱k好鐘意點佢啲歌的說…

      22nd Jan 2008 03:04 AM

      刪除
  4. 我諗呢d 會好好氣氛, 尤其對於粉來說, 只不過我又唔多岩呢類型添. 佢的歌我講唔出三首呀~ 嘻嘻~

    21st Jan 2008 15:29 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你睇咗《愛情合約》的話就識多兩首架啦(劇入面那兩首一快一慢歌真係正啊﹗)
      雖然我係粉,但口水怪無同伴同行同我講野真係大打折扣囉…

      22nd Jan 2008 03:09 AM

      刪除
  5. 路過。哎呀我係friday蔡健雅ah,我想要mc hotdog ah。嗌左成晚「台妹」乜都冇,以為壓軸la,點知真係冇ah。跟住我地起哄叫小嶽rap,跟住佢好可愛咁話︰你們是為難我嘛。

    真係好可愛。:-)

    22nd Jan 2008 03:03 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係可愛咗好多喎…卡卡…
      我應該同你交換啦,雖然我都好鐘意《我愛台妹》…但我更想睇蔡健雅同佢一齊唱《思念是一種病》啊

      22nd Jan 2008 03:11 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD