2013/09/16

[台/日/韓劇]超齡高中生

話說,因為我連住《聽見你的聲音》和《學校2013》,繼鐘碩didi做了兩次高中生之後,原來《學校》入面又有《紳士的品格》個捲捲頭做鐘碩didi既朋友,原來佢兩個係同年,而且都係model出身的喎﹗噢﹗OT了…無,引起我的興趣研究吓究竟有無邊套劇係真係用番高中生年紀去演高中生啫﹗

雖然鐘碩didi是有一點大隻,不過我最接受唔到的…是李潤城斗真同學仲係高中生呀﹗XDDDDDD(我有無話過作無聊的研究和比較是我的嗜好?)


流星花園

台版 2001
韓版 2009
牧野杉菜
徐熙媛 (25)
具惠善 (25)
道明寺司
言承旭 (24)
松本潤 (22)
李敏鎬 (22)
花澤類
周渝民 (20)
小栗旬 (23)
金賢重 (23)
西門總二郎
朱孝天 (22)
金汎(20)
美作玲
吳建豪 (23)
阿部力 (23)
金俊 (24)
其實每個版我都無睇(晒),印象中台版係比較睇得多(但當我知道F屎的主題曲是改自我鐘愛的《Gaining through losing》之後就好唔開心)。Um,如果我無記錯台版係將英德學園從高中變成大專(真係如果我無記錯呀吓﹗),而原來當年F屎都係廿鬆啲,我成日覺得佢地除了仔仔都一把年紀的了(XD),最大(年資)的大S望落都OK。而原來…真係合乎學生年紀的只有日版女主角井上真央咋喎﹗其他的男角都係廿歲出頭…噢…

花樣少男少女
台版2006
日版2011
韓版2012
蘆屋瑞稀
陳嘉樺 (25)
崔真理 (18)
佐野泉
吳尊(27)
小栗旬 (25)
中村蒼 (20)
崔珉豪 (21)
中津秀一
汪東城 (25)
李玹雨 (19)
難波南
唐禹哲 (22)
水嶋宏 (23)
桐山漣 (26)
徐俊英 (25)
《花樣少男少女》的台版VCD其實某達人係借了俾我的,不過我未有動力去睇(咦,已經幾多年了﹗)。看,男士生得細有著數啦,吳尊拍這部時原來27歲的了,不過佢男生女相皮光肉滑,是呃得吓人的(um,汪東城我是近期出台版《原來是美男》才知他是誰…)。其實…UM,我想問,小粟旬真係咁似高中生咩?這部啦、樓上的《花樣男子》、《極道鮮師》和《Stand Up!!》,佢都超晒齡架喎(我係咪應該寫埋《Summer Snow》,佢當年係18的),究竟乜事佢咁高中生呢個樣…。其實我到而家都唔明07版才播了4年咁快就嚟多個新版…而啲人我都係唔識的﹗哈哈。至於韓版…我唔識…囧﹗

(日版好多人都係由細演到大,真係高中生年紀時的我又唔寫出嚟﹗哈哈哈﹗成就我話人超齡的論點﹗)

Dream High (2011)


劇中年齡
真實年齡
裴秀智
高慧美
17
17
金秀賢
宋森動
17
23
玄鎮國
玄時赫
18
23
咸慇晶
尹白熙
17
23
IU
金碧淑
17
18
張祐榮
Jason
17
22
原來恩靜大秀智咁多﹗啊…(我開始喺我睇過既劇度搵出現過高中生的劇﹗哈哈哈)第二輯無睇,按下不表。

回答吧1997 (2012)


劇中年齡
真實年齡
鄭恩地
成詩媛
18
19
徐仁國
尹雲宰
18
25
毛有貞
18
27
殷志源
道學燦
18
34
Hoya
江俊熙
18
21
李施彥
方勝才
18
30
都知道殷志源真係當年的水晶男孩(但又唔係好有違和感咋喎﹗)…3字頭都仲可以做高中生真令人高興耶﹗any肥,原來演有貞的那位姐姐都唔細…最細係恩地…囧。《回答吧1994》的…也是按下不表啦。

極道鮮師
白金學院高校3D (2002)
黑銀學院高校3D(2005)
赤銅學院高校3D(2008)
松本潤 (19)
高木雄也 (18)
小栗旬 (20)
赤西仁 (21)
石黒英雄 (19)

中間淳太 (21)
跟住我就諗起這個死唔斷氣又係人氣之星搖籃的《極度鮮師》…um,無乜implication既,純粹係貼吓我research的成果…XDDDD

2012
生田斗真 (27)
吉高由里子 (24)
2006
長瀨智也 (27)
2013
繼承者們
李敏鎬  (26)
朴信惠  (23)
金宇彬  (25)
姜敏赫 (22)
2007
李準基 (25)
2011
丁一宇 (24)
2013
學校2013
李鍾碩 (24)
金宇彬 (24)
朴世榮 (25)
2009
穿透屋頂的high kick
尹施允 (23)
2012
李宗泫 (22)
金宇彬 (23)
2008
張根碩 (21)
2005
山下智久 (20)
龜梨和也 (19)
2003
二宮和也 (20)
山下智久 (18)
鈴木杏 (16)
成宮寬貴 (18)
小粟旬 (21)
跟住係一堆雜崩lung的,係咪通常真係16、17歲的年紀通常都未到大紅,仲係做緊主角細佬或者二打六角色,到真係擔到套劇的時候都差唔多廿歲了,但時興青春校園劇,要搵啲做得主角既就梗係要有咁上吓經驗和知名度,又唔係個個從童星做起架嘛,於是搵啲大小小既就穩陣啲?

除了《My Boss My Hero》擺明攪笑,其他都係認真的演高中生的說,當個人高頭大馬個樣又殘,點睇都唔似青澀的年青人囉…真係好違和好難投入的說,一路睇一路想笑。

(無聊)報告完畢,以上。

2 則留言:

  1. 李玹雨didi係做《三個特工美少年》果個高中生didi啦, 佢個樣真係...好可愛, 噢~~~~~~! (花痴mode on XD)

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:火女

      那個DIDI都好可愛喎﹗(不好,個個都加個DIDI喺後面,好似而家係人都叫BB一樣…真係好花癡添﹗XDDDD)
      而家集中花癡咗鐘碩DIDI先…XD

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD