2013/09/30

快閃去赤柱…

話說行去海邊懷古一番的時候"扇"一"扇"…差啲跌低呀﹗要不就攪出命案…無命出呢篇文呀﹗囧﹗




天濛濛的說,但心血來潮去到的時候又無落雨喎﹗呵…






話實山頂廣場都乏味架啦(就算我開行個遊客MODE),但赤柱廣場仲頹,我估最多野睇那家店係759喎﹗真係一個謎…

其實我好似無乜喺美利樓度行過…附近的人大部入份都係影婚紗照的,跟住有幾個疑似自由神…是相當…靜局的說…

岸邊幾勁白浪,但海面又風平浪靜的…
好好風﹗好舒服﹗呵…

原來除了天后廟之外仲有個北帝廟,但見佢隔離有個千年古井…我決定睇吓有幾古…

呢個傳說中的千年古井…真係個好古喎…囧﹗

一開始那幅相就係千年古井外對住個海的石陣,好恐怖,又斜又大級又多水乙水…極危險呀﹗差點就扇腳跌落海呀﹗(我回帶﹗)

美利樓…好難先搵到個無人企喺度擺陣影結婚相的位影吓的說…
 另,時代廣場的新展覽…順手影埋…

2 則留言:

  1. 嘩.......小心小心.........

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:火女
      那一刻我覺得我要飛落海的了﹗
      但我還是會繼續著我最愛的CONVERSE就是了…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD