2013/09/23

[港劇]《巨輪》…寫在前面

這一回終於俾我睇到那個so-called的特輯了…﹗哈﹗哈﹗哈﹗um,這部其實我有某程度的期待既,十七哥呢舖重出奸湖(咦…我好期待嗎?),終於唔係溫情小品了﹗同埋…我睇唔慣佢唔戴眼鏡個樣喎﹗

<--圖片刧自網路…嘩﹗想話嘉欣BB呢個郁真係90年代到不能﹗當年YES啲少女郁就係呢啲啦…擺啲娘娘既pose喺名勝度影沙龍…好爆炸呀﹗

詭異地,80年代至90年代既郁好似係呢套劇的賣點…呀,應該咁講,呢部係橫誇成三十年的史詩式時代劇(時代劇﹗),雖然啲人既造型係幾有當年既味道…但…以無記啲野嚟講(又如《天與地》…)…應該會有好多穿崩,帶給大家無限樂趣了?

都不要緊,只要故事係正正常常,很易挑得起本人懷舊的喜好吧,反正毫不熟悉的泡菜國1997年小的都可以懷古一番的時候…

(我有點受不住的貝安琪耶﹗佢竟然拍電視劇了…仲要同十七哥有連場激情戲﹗囧﹗)
先寫一點,待看了明天第一集再補充吧﹗呵呵…

30/9/13後按:
第二篇:[港劇]《巨輪》(1-6)

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD