2013/03/07

誠品和小林煎餅

以我喪去的頻率嚟講,行過個booth不下數千萬次竟然都唔知係小林煎餅,個promotion算唔算係失敗呢?

卒之是過咗新年幾天假期後,去買野就開始送餅,跟住某日同同去完台灣也買了一盒回來…一看…咁熟口面既,對一對(上面塊招財進寶是台灣手信,下面那塊是誠品的)先知係喎﹗我後知後覺了﹗
又原來,這個合作商品已經很多年的了…哈哈哈(如這個這個)

基於無留意是甚麼就無買到呢個禮盒(但食落又相當ok喎﹗),咁當然都唔會得到買禮盒的紅色紙袋(我有說過我有儲店家紙袋的嗜好了?)。但自幾天農曆假之後,最初買野是送一塊煎餅,後來送兩塊,仲進化到俾埋個紅色紙袋我添﹗於是,也許大家都消唔晒啲賀年特別版東東,已經年十幾二十了,誠品怒派餅和紙袋,史打北的蛇年杯套都仲有得用…

<<<最正的是…新年之前店家唔派福字俾我,已經年廿幾,都無人會數住正月初幾的時候,我得到兩張福字…屋企貼揮春的位都貼晒…兩張幅字都唔知點用好…
我係咪好無聊呢…咁都影得一餐﹗

作為一個幾近癡狂的粉…當然已經買到夠分做會員,而買滿唔知幾多錢送的環保袋,當然都抱回家了…

有我咁努力支持,希望兩年幾後傳說中的特惠約滿都仲可以做落去啦~我太鐘意買完書去habitu坐吓飲野食野再煲書了…
******************************************************
<<<除了小林煎餅,同同另外的手信,一睇仲以為係彩虹蛋糕的冬甩版…哈哈哈

4 則留言:

  1. 其實我有張二十元的誠品禮券(不過尾數要用銀聯信用咭來碌),不知你要唔要?恕我這樣唐突的問你,因為我本身唔會買書,只是不想浪費。

    回覆刪除
    回覆
    1. re:五月

      謝謝你呀﹗不過我無銀聯信用卡…所以也許用唔著了~
      (同埋我覺得我買得太多要短期內都唔可以入書店才行了)

      刪除
  2. 哈哈...我覺得你有一股買書癮。

    其實這次留言只想幫銀聯卡賣賣廣告,銀聯咭在旅行時好好用呀,因為它的匯率真的很優惠,和用現金比沒有太多額外費用,還可以儲積分。這是我上年到韓國旅行時驗證的。

    還有銀聯提款咭都很方便,上次旅行我沒有到找換店或銀行換韓幣,我是用銀聯提款咭在當地的提款機提款,匯率和找換店差不多,蠻方便的,還可以體驗一下外地的提款機如何提款,這都是一種旅行經歷呢。

    當然旅行不是常去,但都可以考慮申請多一張銀聯咭來傍身,雖然它的設計真的比較土,和Visa Master差很遠,但論優惠,銀聯還是頗多的,如那張優惠券,都是用銀聯咭消費而得來的。

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:五月

      我的買書癮真的很強呀﹗

      銀聯卡優惠的東東都聽人講過,不過而家已經有3張master/visa,各自都有啲野供緊,所以都唔打算再開多張卡住了,多一張即係多一個機會去買野呀﹗我無乜自制能力的…(XD),因為供緊啲野個個月都要找舊數所以成日覺得已經有野簽過所以就會忍手囉…

      講起上來喺海外簽卡我只試過一次在澳門,出遠門我多數會唱定多啲外幣和帶少少港紙喺身…反而未試過簽卡呢…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD