2013/03/01

(轉)死前要做的100件事(上)

是咁的,年初(而家都仲算係年初呀呵?)去了一轉急症室,發呆時見到個伯伯吊晒鹽水插晒幫助呼吸儀器而呼吸聲係極沉重咁,就不禁在想,如果有一天(劉uncle﹗人善天不欺簡單一個道理~~~)換了係自己,瞓喺床上時會唔會覺得有乜未做而因為未做所以覺得殘念呢…

就係咁無啦啦諗起啲「死前要做的xx件事」那些書,咁書就唔買啦(我已買得太多了…),上網search一search啦…

(原文在此)

1件事:重回童年居住的地方  
咁基本上我屋企都係童年居住的地方嚟既,兩歲搬嚟後就一路無搬過,再之前住的其實我無印象,不過因為後來我喺嗰頭讀書所以堆下不少成長的血和淚(巧悲壯啊﹗)…所以我說要改編首《滿地可》囉﹗XD

2件事:珍藏一件凝聚情感的物品
不需要(有原因只需要紅唇的吻?做乜我咁好唱口﹗哈哈哈哈﹗)我已經收藏了很多,多到我都MANAGE唔到了…


3件事:傾聽大自然的聲音
要好似《天與地》阿YAN咁拎個咪出去收音?呃,偶然小的都會去搭下船吹吓海風聽吓浪聲…都算呀呵?

4件事:拜訪你的恩師
其實中學的老師我好似係返去拎CERT之後就無見過了…大學的TUTOR…都無聯絡了…前老細都算係恩師呀呵?有約食飯既…

5件事:大聲說出你的愛
要大聲到點呢?呢個POINT好詭異

6件事:憑弔古戰場,感受蒼涼與悲壯
《弔古戰場文》嗎?巧京京喎﹗呢篇文係《聽陳蕾士的琴箏》之外另一篇爆難背的文呀﹗救命…做乜要提起我的傷心事呀﹗我成個中學就係得兩次默書零分咋﹗都好蒼涼和悲壯呀﹗

7件事:每35年寫一個小自傳
寫博都算呀呵?

8件事:親手播種、收割一次
試過啦,明明生得好地地無啦啦都可以死既,真係hurt so bad, baby...I...I love you so much...你走了…我的心在淌血…(囧…我又唱歌了…)

9件事:找到真正的友誼
um,我相信我是找到的。(《我找到了》都係一首歌﹗)

10件事:追尋你生命中的導師
我相信我都找到了,所以離別時是很不捨的…囧

11件事:體驗另一種生活——在鄉間居住數日,享受田園風光
慢慢嚟(咦﹗《慢慢來》係一首歌﹗)…我先要戒掉網癮先…去馬交吧﹗哈哈哈

12件事:為自己種一棵樹——讓生命在樹中延續
都話我種乜死乜囉…咦,咁我係咪要去植樹?

13件事:尋找失落的童心
放心,我本來就已經充滿童真,不需要尋找了…

14件事:向自己的極限進行一次挑戰
一個人在唔熟悉的地方度亂行亂走算唔算?上年在弘大亂走一個下午感覺很刺激又好玩,之後再試在馬交行一條新的路線,成功行到去景點是十萬個有滿足感的。就說小的是怕生的巨蟹再加愛玩的雙子啦…

15件事:在長城上回眸歷史
呃…這個…我回鄉證過咗期…囧﹗n年前去過北京一次啦…而歷史小的係長期研究中…唔使特登去上長城啦…

16件事:深情熱烈地愛一次
咁愛情小說slogan既?

17件事:一個人去旅行——真正享受獨處之樂
本來是有人同行的,不過大家schedule不搭配,所以小的將會試這個了~

18件事:參加一次遊行狂歡活動——感受激情與狂野
吓?要二十六夜…廿六舊蕃茄嗎?夠狂野嗎?其實我覺得我無啦啦去德國啤酒節已經好激情同狂野啦喎…

19件事:見一個你心中景仰的名人
見到郭富城真尊算唔算?

20件事:利用21天時間改掉一個不好的習慣
呃…我未戒得甩瞓覺前喪打機的壞習慣…改不了你那壞習慣…情感變了惡性循環…(唱歌都係壞習慣了?)((我諗買書都係,所以而家要努力睇努力清…))

21件事:到施工工地等地方與普通勞動者生活一天
呃…這個有啲難喎,一齊到茶餐廳食枝竹火腩飯得唔得?

22件事:每天閱讀15分鐘
努力落實中…只要我唔掛住candy crush既話…

23件事:每天抽出一點時間和家人在一起
突然又有番住家飯食,食完一齊crush再邊睇《戀愛季節》和《心路gps》,都算呀呵?

24件事:培養某種個人愛好
愛好即係?唔使培養架嘛…自自然然就有好多preference同唔like既野架啦…

25件事:學會一種樂器
學緊,學緊啦﹗

26件事:觀察眾生百態,品味生之樂趣
呢個我成日都做架喎﹗哈哈

27件事:常回家看看父母
住埋一齊,好難唔回家又好難唔見到佢地啫…

28件事:為往事乾杯——參加一次同學聚會
特登group番當年同班生既gathering就未,但定期會約熟既同學仔出嚟食吓飯咁。同埋fb度吹吓水咁囉…

29件事:到你所心儀的地方去旅行
仲有十幾日就出發啦~~~

30件事:在陌生環境中用自己的謀生技藝生存一段時間
轉了新工後算唔算做緊呢樣野?

31件事:保持美滿婚姻
呃…要等一吓呢個…

32件事:為父母按摩、擦身
細個我地興R背脊的…(阿旦的《那夜我替女兒R背脊》?)

33件事:獨自在遠離人煙的曠野露宿
吓?咁爆…唔好啦…

34件事:到天安門廣場觀看一次升旗儀式
當年去北京時睇過啦…

35件事:尊重你的對手
我個人咁有禮貌,梗係有啦﹗

36件事:偷得浮生半日閑——放慢生活步調
其實我係心急…不過又唔算好急…都唔使特別放慢吧?(硬係覺得乜都唔做就一日好浪費…)

37件事:傾聽嬰兒的第一聲啼哭
其實我有啲怕BB的…

38件事:尋找久已失去聯繫的舊日朋友
FB幫了不少~

39件事:從心底寬恕那個曾有負於你的人
我最大的優點應該係來得快去得快,雖然好易開心或唔開心,但轉眼又被另一件事COVER咗…就是雙子性格溝淡了巨蟹的多愁善感囉…

40件事:給孩子做出榜樣
而家SOMEHOW都要…

41件事:為自己錄個像,看看在別人眼中的你
嘩﹗我剛剛因為某事而要錄段片…真係好嘔自己睇番時…

42件事:選擇一個自己熱愛的職業
都算係有既…不過呢啲野有啲新不由己啫…

43件事:從日常生活的小處著手,做個環保者
呃…其實都唔係成日有(囧﹗)最多係OFFICE度拎紙去再印和回收囉…我真係驚下世做樹俾人砍呀﹗

44件事:與一個陌生人攀談
返工日日都要做架啦﹗

45件事:將心中的感激之情表達出來
呢樣野我以前會覺得好難為情…可能人大咗或工作需要…是會表達了一點既…

46件事:做個“白日夢”
咩呀…我日日都做架啦﹗

47件事:到互聯網上“衝浪”
吓?我日日都上架喎…

48件事:親手賣出一件商品
呃…我日日都在賣啦…

49件事:訂立每週計畫、每年計畫或更長期的計畫
今年有訂年度計劃,已落實了一些,又做了些初步計劃等人回覆…好興奮﹗今年會好豐富和刺激﹗

50件事:在大庭廣眾之下表演或演講——樹立自信心
我成日都要大庭廣眾吓講野架啦…
**************************************
好長,BREAK開兩篇先…下篇在此

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD