2013/03/14

手提.號碼

原來,我已經用過三個手提電話號碼,第二和第三個疊住一齊用了一輪後,第二號會於下個月退役,不無感概。

第一個號碼是n年前出第一個手提是跟台出的,尤記得當年是出CDMA(仲有人記得是甚麼了?我n-m年前舊文問過同一個問題,哈﹗),只用了年幾…因為…無野既,約滿想轉過部靚啲潮啲既手提,CDMA無插卡的,即係要用死佢,咁我梗係唔容許呢啲事發生架嘛,就等約滿轉台又換機。至於點解唔係帶號碼過台…呃,我都唔記得了。

出了新號碼(就是我的第二號),袋住舊機和新機,好不興奮,返屋企就第一時間喺ICQ公告天下,第二件事就係喺新機喪入電話(當年無咁先進可以喺電訊商門市由舊SIM卡轉去新SIM卡嘛,要逐個逐個打架﹗)。那種興奮竟然歷歷在目,但當年的號碼呢?嘩,唔記得了。

當年應該只係要UPDATE同學和更新學校、銀行聯絡資料。電話簿裡無聯絡的舊同…就斷纜了。

第二號用了好耐,直到前三年出唉窿才有了第三號。小的是身痕的嘛,想做就做那種,都不等第二號約滿就去出電話,諗住約滿咪CUT咗第二號囉。到約滿時又捨不得,生怕和舊相識就此斷絕…只是,從來不打給我的人…不會打就不會打,打得嚟都係無事不登三寶殿…吧?狠下決心打去電訊商CUT台時又俾佢SELL到,轉了個最CHEAP的幾十蚊嚟KEEP住個號碼,長飛到第三號那樹。就咁又一年,卒之,今年決定CUT咗佢。

唔知呢,個感覺好REFRESH,打第二號俾我的不知不覺間由我識的人變成我唔識的人…SELL野既多囉,之後就係同同,因為我地成日走嚟走去唔喺位嘛,打手提最直接了當。個手提係我私人但變了公家野囉﹗囧﹗

拋掉了舊號,SELL野的人搵唔到我,耳根唔知會唔會清靜一點…

因為WHATSAPP用第三號,於是一路會打俾我的人都被通知第三號(但都有人死都要SEND MSG去第二號…跟住話我成日唔理佢…囧﹗),咁一路唔會打俾我的人就隨風飛逝,順手可以清減一吓,以前我會好驚跟舊友失聯絡而死都唔DELETE,還是重質好一點,清減了的CONTACT LIST令人心情舒暢,非常好。

現實一點說,因為上年已經預謀CUT第二號,於是搵工、新司、新同全都用第三號,問題就是我(完全)唔記得邊間銀行邊間學校是第二號還是第三號(扯頭髮﹗),跟住想ONLINE改資料先發現我連PW都唔知﹗(痕身銀行再發PW的話要落分行簽野,跟住我辛苦地爬進一家時佢話那家只做尊貴客戶唔做普通客,但我無時間過對面馬路那家啦﹗那一刻真係好囧…唉…卒之又拖著無咗件事,公司附近無銀行的苦情不受體諒呀﹗)((反而瓜皮銀行可以即刻喺網上再開PW仲可以即時開埋網上銀行睇STATEMENT喎﹗))比較擔心的是因為CUT第二號所以佢地有乜事搵唔到我(大意人就是成日會寫錯CHEQUE資料,哈哈﹗)

四月變番一號傍身,簡單自在,多好。

4 則留言:

  1. 我現在都有兩個號碼,都是捨不得才沿用至今,希望七月時能變回一個號碼啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:五月

      我都曾經捨不得過,但計一計一百蚊一個月一個唔會用的PLAN,EVEN之後轉了幾十蚊個月,始終唔會用都係浪費,而且WHATSAPP要用新號,所以都唔使諗,只差在幾時真係CUT咗佢咁囉…

      刪除
  2. 我宜家都有兩個號碼,銀行搵工都用新號碼,舊號碼係為左令啲經理wtsapp唔到我先繼續用,你知啦,電話可以唔聽,電郵可以話睇唔到,wtsapp真係當你一定睇到甘,好煩,所以都繼續keep住舊號碼算

    回覆刪除
    回覆
    1. re:鈴

      因為我地成日唔喺位所以新/舊司老細都有用whatsapp嚟做通訊工具,於是個號碼係不能倖免,就加促我唔想要舊號了…
      而家我係留番個fb唔add老細,留番少少空間…哈

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD