2006/02/11

奏輓歌...

愛的輓歌 鄭秀文 (鄭秀文@捨不得你 1995)
曲︰中島美雪 詞︰潘偉源


愛何以竟找到我 在剎那間發生好比暗裡閃過的火 
你從我心中經過 讓我徹底無助 真的叫我非愛不可
願伴著你就是沒自我 亦未問為葚麼願永遠瘋麼 

就是在玩弄我亦自願受著愛錯 道別話未說亦盡量去拖
呈獻出一切去求你這一晚陪伴我 祇需當打發時間別疑慮太多

留住這一個夜晚在明日重播 陪伴我一世是這首愛的輓歌
世間一切也無法去抵抗時日過 不管真心跟瞞騙亦同樣結果
來吧再一次被你欺騙未為過明日我一個夜裡再哼這首輓歌 〔沒痛楚〕
想得很清楚真愛難負荷 需要痛苦都太多 

今宵可不可無須要太清楚 只要剎那間結果
若是玩弄我唯求並未揭破 願承認我是很傻 

願熱烈渡過夢幻內渡過 未計較終會留下我
-------------------------------------------------------------------------------
為表示對呢對鞋服務我對腳七年嘅謝意...我而家對佢地表達我最崇高嘅敬意!敬禮﹗~
多謝佢兩位陪我走過讀書生涯當中最難捱的日子....
佢地任勞任怨...就算要走遍千山萬水都毫無怨言....就算到今日英勇殉職...
都非常有責任感咁以最後一口氣由返工到返學捱到我返屋企為止(唔係我一路行一路見佢嘔鞋底甩出呢嘅膠都唔知佢地病入膏肓得咁緊要...嗚嗚)
(呢度我不得不提另一對於我中學時入伍同樣非常有責任心嘅朋友--高筒深藍色Converse...同樣都係做到鞋底蝕晒先光榮引退..)
係度容我再次衷心咁多謝呢兩位朋友嘅付出...
如果唔係今日仲係正月...我真係走去買番對Adidas架啦...

情迷converse鞋 16/12/07
蝕底

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD