2006/02/06

問有多少真可啟發到我?

現場直播 陳奕迅 (陳奕迅@與我常在 1997)
作詞:因葵 作曲:陳輝陽


誰平時刺激得我多 無聊時噪音轟耳朵 紅藍黃八彩的髮飾煩著我
拚命也要製造故事說得多起勁 但有多少真可啟發到我
誰和誰已分手了麼 誰和誰擦出新愛火 誰和誰跳火圈切磋還直播
拚命也要製造故事說得多起勁 但有多少真可啟發到我
花樣再變與載舞載歌一片混亂 有色有魔有兵有波

沒結果 有真有假阿姐阿哥
三幅被再播再說再講幾句道賀 頓覺空樽水太少 
自然聲音響更多 誰願一一赤裸 給觀眾望見差錯
直接報導那裡那篇不妥 無奈不想赤裸 

總好過未記起我 就算最後某次某天激死我
誰和誰已分手了麼 誰和誰擦出新愛火 誰和誰跳火圈切磋還直播
拚命也要製造故事說得多起勁 問有多少真可啟發到我
誰願一一赤裸 給觀眾望見差錯 直接報導那裡那篇不太妥

無奈不想赤裸 總好過未記起我 就算最後某次某天激死我
 --------------------------------------------------------------------------------------------

看著有線主播「訪問」原島大地仲想唔想同小長今玩…我個心即時浮起好多個不安

前陣子報紙話大地媽媽申訴小長今同佢媽媽蝦大地…之後宣傳活動又厚此薄彼…乜乜物物BLABLALBA咁…

先唔理呢啲傳聞係真係假…都過咗咁耐…拎番出呢講有乜意義(說實在呢單料幾大?)…大地被主播問想唔想同小長今玩時就答「唔想」…主播再問「你係咪仲嬲佢」..大地答「係」…嘩…套到個細路「原來仲憎小長今架」…仲唔可以作吓野~~~~

我相信…小朋友嘅世界應該係好簡單(我希望仲係)..對朋友仔…鐘意就同佢玩唔鐘意就唔一齊玩...絕無大人世界雜質如:「因為《長今》熱所以啲人偏心小長今」、「日/中vs韓」、「香港人唔幫自己人」等等…

也許呢個係記者職業病….藝人每日都要回應新聞…跟住到佢地身邊人回應…之後連小學校長都要回應…其實…呢啲新聞係咪咁值得回應???而呢啲回應又係咪咁有新聞價值??又真係有價值到值得上cover吹番三五七期書??

睇住原島大地老不情願咁擰身擰勢答主播姐姐問題…正所謂人夾人緣…我諗佢真係唔夾/鐘意同小長今玩…

細路唔鐘意仲可以擰身擰勢…大人就唔得咯…睇側田仲要笑笑口回應就知娛樂圈難撈

後記:正所謂one coin has 2 sides...我不是天后的歌迷...但到底我佩服(五體投地地)她"敢言"..."直"得咁交關嘅藝人/人(你身邊有幾多個人敢咁直接講野???我就唔敢..)真係少有...

P.S.新年第一個願望係戒八掛雜誌...到而家為止感覺良好...唔錯唔錯

好悶的發問… 13/01/07
電影台
志雲大師與小明哥

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD