2006/02/03

05之選

阿李爸爸 李克勤 (李克勤@演奏廳 2005)
作詞:克勤 作曲:楊毅 填詞:陳少琪 編曲:Johnny Yim

能做你父母 我只想將家教搞好 偏偏你不是太驕傲 做李家學徒
聯絡靠在線 有很多知己互有稱號 走多兩三步 便氣喘 難明白你構造
一屋裝備 多麼不吉利 三餐準備 想通知你 在廳房兩地 必須短訊提起
怎教導 今天不敢發嚕囌 很想聽聽你投訴 但我先要惡補 可惜我不懂download
學識走路 今天不跟我晨操 像孝順電腦便好 

傻孩子 盡快得道 這種態度遲早...no (父母識做 天天態度良好)
陪伴慰問你 太傷悲 因失意ebay 祖先會保祐 價位是合你的預期
無謂碰運氣 你想去高飛便要準備 這世界不像 遊戲機 能量亦有儲備

-----------------------------------------------------------------------------------------------
看人家的blog看了很多05唱片總結…我也來個小小結先
05年買嘅華語碟唔多(我記得嘅有4隻…哈哈)….

· 巨基《星戰--超失望….最愛的仍是04年已plug的《monica》…其他…umum…我想嗌回水…如果我買嘅係遲少少出的《終極幻想》會無咁揼心

· 林狗《三字頭》--我未有耐三字頭(仲)…哈哈…不過歌詞確能引起我共鳴和會心狂笑(已引不住只微笑了~)..不過想問吓….三字頭就做維園呀伯….七字頭做咩好????....還有意外驚喜《流行曲》…..已set了做電話鈴聲~亦霸住了本人cd幾好一陣….

· 劉uncle《繼續談情精選》-- 為嘅係《繼續談情》….係本人近期至愛(睇完四台頒獎禮之後)….其實唔諗住買(佢啲舊歌我都有)…但搭車時見個billboard話有多個uncle有 型造型撲克送呀嘛….買啦….不過實物印得好肉酸……唉…….仲要買完無耐就出第二版有pv送呀…….上天似乎在教訓我本末倒置….唔記得原本我係為隻歌而想買隻碟……

· 李克人《演奏廳》 --超愛….越聽越愛….i'm loving it…無得解….琴日先買...非常慶幸本人那short short地嘅cd機read到隻碟…唔係都唔知點算…..細閱歌詞…才發現克人和陳少琪在玩一題兩詞(有點像劉uncle和林夕…)….ohhhh…. 《終極幻想》終於要離開它瞓了多個月的cd機了~
歌詞和歌名相對的啊~

十年前後 vs 常在你左右 <--分手野…無咩特別
勝情中人 vs 輸情歌 <--一首sweet.一首慘….強烈對比
婚前的女人 vs 婚後事 <--講婚前女人和男人…男人那首很麻甩…好攪笑…
情非首爾 vs 韓夜不冷 <--又係一首慘一首sweet
未成年同盟會 vs 阿李爸爸 <--阿仔&阿爸theme song…我成咗年亦唔好露底…反而覺得自己有啲似《阿李爸爸》入面個衰仔….一日對住個電腦…而我媽媽又有啲似入《阿李爸爸》個阿爸

--人家買了唔使我買之選:

1. 千fa《single》--相比《電光幻影》嘅自顧自憐(直頭有啲無病呻吟)…今次隻碟好似想通咗…成個人開心番一樣...首首歌都正面咗好多…聽得人好舒服…唯一係個封面好肉酸….《電光》個cover靚好多

2. 應昌佑《Charles》--被同門Janice搶去所有風頭…新人獎又被側田霸晒(連唔唱k都有…唉)….應先生一把靚聲真係好得…打從《大城小事》開始《我是否還愛你》(雖然首歌令我想像charles係一個國內阿叔…)…唔該下次黎先生幫應先生出碟時唔好咁多聽完都up唔出個名嘅歌啦…同埋個 cover影好啲…張大頭相真係好慳…(其實唔係推介隻碟….係推《24》和《逢星期四》….我信佢嘅歌可以更好)…

3. 側田《justin》--唔要那些《我不是好人》gimmick之選….只要《好人》和《命硬》都夠聽幾日了~(唔知有無機會同巨基來個crossover呢….)

還有本人覺得滄海遺珠--陳慧琳嘅《放》和郭富城嘅《飛》…兩首都無咩回響….但又同時深得本人心….兩位作為前一代無記最受歡迎男女歌手(如果現任為李克人和容天后的話)何不來個crossover…整個「放飛劍」(食住《七劍》個勢)或者「放飛機」(食住《娛樂大亨》個勢)宣傳宣傳都好呀~

後記: 諗吓諗吓還有衛蘭嘅debut碟...聽開黎明唱腔再聽一個鬼妹仔唱非常新鮮...(有幾首新英文詞仲係側田填....)相比之下《大哥》就普通了...

舊文:
初四節目《你的克勤演奏廳》
Something About 李克勤
年初三有節目
05之選
好有power~~~

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD