2005/09/01

好有power~~~

不再少年時 李克勤
曲:黎小田 詞:小美 編:黎小田


路遠亦漫長 前路無人清楚 我的心內總不忘 燃著心底的火
望遠方朝陽 流露無窮生機 發出光亮 心志剛強 流淚也沒退讓
懷著滿腦鬥志 與風奔馳 未願話別 是少年時 跌跌碰碰 也不驚要高飛採星星
痛痛快快 唱出真誠 踏著步伐 自創運程 縱有挫折 從未言悔 青春已做證

命運符號 李克勤 (克人作曲又填詞...勁呀~)
曲:李克勤 詞:李克勤 編:杜自持


泥土種子 從小開始 泥裡聽著故事 無知的幼苗漸漸地懂得意思 陽光 年月裡扶持
微雨 陪伴作衝刺 溫室中竟不知 險惡日子 從前知心 已經不禁 人各散有著距離
旁邊 每個人偏偏只愛自己 漫漫 長路更迷離 難再 逃避去演戲
不知應不應該 相信運氣 讓 讓我攀高峰帶著自豪 跌 誰沒有跌過染著糞土
但 何懼那遠處滿是圈套 隨著那勸告 憑著那線報
來讓我看到 我碰到 我上到 到達最高 今天到老 我像那跌不到
我想做 做我命運符號 用我力鋪我路途 只盼我有日會在星夜裡 那天我會 含淚說聲 我做到
***
Picture
今朝搭車時聽到克人嘅《不再少年時》....
好鬼勵志...umum....我今日到五點幾先開始蛇王update野....勁
呢兩隻歌有我細佬咁大....ohhhh....克人啲舊歌真係好鬼襟聽...~~


***************************
上面那篇是比較無聊的,看這幾篇吧:
初四節目《你的克勤演奏廳》
Something About 李克勤
年初三有節目
05之選

(21/2/13後按:真係嚴重勁無營養,當年我就係鐘意貼歌詞跟住寫啲有的無的既野,返轉頭自己睇都唔知自己寫乜…XD)

2 則留言:

  1. 命運符號呢首歌, 係我十幾歲時, 時常唱在口邊既勵志歌~
    補充一下, 呢首歌係克勤第一首自己填詞既歌呢~

    27th Jul 2006 20:37 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年克人演唱會唱呢首歌唱到喊架~
      填詞呢個我知呀﹗當時克人二十歲都未有就填得出這樣的詞真厲害﹗之後他也填了不少好歌(深深深好似都係出自他手筆),最正都係填比周慧敏的「最愛」﹗(vivian新秀唱了原曲日本版)

      29th Jul 2006 09:42 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD