2006/02/01

年初三有節目

禮拜六有節目 李克勤 (年初三係星期二呢...)
作詞:克勤 作曲:周啟生 編曲:周啟生 合唱:梁榮忠/李家聲


禮拜六無節目 一人在家中感到侷促 禮拜六約下節目 找尋幸福幾大要繼續
喂喂喂搵邊位 喂喂喂搵聲仔 是但逛逛我有也所謂 

 睇三級太出位 叉燒包肉酸得滯 電視有線又未有得睇
禮拜六有節目 Joey在家中感到侷促 

 有女伴 又有雀局 找尋幸福幾大要繼續 呢位先生幾多位
三支公要坐卡位 面面對對有更多話題 

碗杯碟要洗洗 飲菊普唔會削胃 飯未到肚就望下女仔
見個Captain小姐 吱吱喳喳姿色出眾 叫佢寫寫點心蝦餃燒賣裹蒸粽

碎碎濕濕春卷腸粉雞包三四十籠 佢發哂炆憎提前放工
有肚餓 有折墮 三人輪流篤吓波 篤一局又篤多局 

篤完就開始歌唱節目 我愛你對不起 小公主好歡喜
寂寞永遠大合唱亂咁嚟 小風波 暗戀你 數波波 數餐死

Moshi Moshi I love you OK 再唱卡拉OK經典金曲一生想您
我要啤番一啤 啤多一啤 Hi 到飛起 八吓香港小姐 鄉下小姐邊個最肥

唱爆咪仍然未夠皮 (喂! 靚仔攞個身份證睇)
禮拜六 禮拜日 有節目 找尋幸福 竟找上警局 我勸你地有o野做

不妨在家中睇吓金曲 禮拜六有節目 禮拜日有節目 禮拜六
--------------------------------------------

四大頒獎禮剛過去……無數歌迷在各大forum & blog議論紛紛…尤其是男女歌手…雖然塵埃落定….但硬係好多人鐘意同失落獎項嘅偶像抱不平…牽起連場罵戰..尤其是那些千fa定容天后好啲(梗係fa啦) 和古巨基大戰陳醫神(其實我prefer古巨基…雖然我都覺《星戰》比起之前兩隻碟真係唔多掂)……其實好無聊……聽歌睇戲嘅野一向都係個人喜好…同一首歌比兩個人comment出呢評價分分鐘差十萬九千里……不過我又硬係鐘意睇…想睇吓有無人同自己同一陣線一齊頂唔順某低b歌星….唔鐘意某無聊k歌…

好似有人話克人唱歌無感染力(嘩…《好戲之人》感動到想喊…..仲有《此情此境》…《飛花》…《一千零一夜》…《你是我的太陽》等等等等好歌不能盡錄)…巨基個腔扮野(唔係呀….不過歌詞水準下降就真…..可能做隻貓做隻狗太HIT…所以硬係整啲Gag位…係度打爆機…無咗以前《愛與夢飛行》…《放下》… 《我對門匙說》個意境…想像空間全面收窄…好聽性直線下降)…我又唔覺喎…都係嗰句…鹹魚青菜各有喜好…有咩好拗呢…

除咗去廁所…其實人仲有多好野鐘意有人陪…絕對唔係無敵先最寂寞最是痛苦...把啦…獎還不是一場遊戲(千fa至理名言~)…無需認真(某女歌手還高高興興說自己出道至今拿了多少獎…可笑…當中有代表性的只怕不多於五指之數呢)…

年初三無去拜年…去了看克人演唱會
  • 好歌連場(live嘅《好戲之人》真係勁正…強伯歌詞居功至偉…克人亦唱得好鬼死落力)…
  • 後面坐了個同本人不相佰仲地熟克人歌嘅Auntie同本人鬥快聽intro估歌名(鬥得難分難解…不過佢同本人有同一喜好….《未成年同盟會》…哈哈哈)…
雖然
  • Simple but artistic嘅舞台(吉台一個…好慳…係有好多機關咁…那支驚為天人的麻雀枱橙又encore先出一出…仲伸得唔高…都唔知要企上去做乜)…
  • 唔跳好過跳嘅舞蹈(同巨基)…
  • On the peak嘅位……
拉番勻都仲係好好好好好好好睇(滿分係五個好~)…不過如果有本人至愛《後會有期》…《心悲秋》…《紅樓夢》…《雨中街頭劇》…比多五個好又點話~

其他克人: 
初四節目《你的克勤演奏廳》
Something About 李克勤
05之選
好有power~~~ 
(3/2/12後按:好無營養的舊文…哈哈)

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD