2006/02/10

[港劇]《霍元甲》...《緝私群英》

霍元甲 周杰倫 (周杰倫@霍元甲 2006)
作曲:周杰倫 填詞:方文山 編曲:洪敬堯

嚇 命有幾回合 擂台等者 生死狀 贏了什麼 冷笑著
天下誰的 第一又如何 止干戈 我輩尚武德
我的 拳腳了得 卻奈何 徒增虛名一個 江湖難測 

誰是強者 誰爭一統武林的資格
小城裡歲月流過去 清澈的勇氣 

洗滌過的回憶 我記得你 驕傲的活下去
霍霍 霍霍霍 霍霍霍 霍家拳的套路招式靈活 

 我我 我我我 我我我 活著生命就該完整渡過 
我我 我我我 我我我 過錯軟弱從來不屬於我 

 霍霍 霍霍霍 霍霍霍 我們精武出手無人能躲

我以你自豪 林子祥 (林子祥@緣是這樣 1996)
作曲:林子祥  作詞:張美賢 編曲:杜自持


遇上一些一點可傾訴 共敘互相可擁抱 一生知己世界羨慕
踏過高高低低只知道 實現自己的一套 不可多得這份糊塗
前塵如夢過去 一起高歌再上路 我有我的感觸 誰說冷傲 

為何仍未看到 風霜險阻有句號 與你渡過漆黑迎著清早
我會追得到 就算蒼天幾高 管不到 迎面幾多控訴 

我始終 仍是不改態度 沈默上路
誰令我自豪 共對一生多好 心禱告 期望相依到老 

我決心 無論多少遠路 從未卻步
就算一分一刻多枯燥 共聚讓心聲相告 感激當中 有你共渡

踏過高高低低心不老 力量是不息鼓舞 夢幻神奇終看到
(4/2/12後按:究竟點解我會將兩樣野放埋一齊架?套電影我都無睇過…關《緝私群英》乜鬼事啫…真係自己都睇唔明自己寫乜…囧﹗)
-------------------------------------------------------------------------------
物極必反…本人想看《霍元甲》的興致因為被迫睇咗好多次小明哥和李連杰嘅promote(個單元好似叫咩..我與…咩我的英雄…霍元甲…差唔多啦)完全消滅..好煩...情況如同而家嘅《犀照》...轉去邊個都避唔到...唯有睇番TBB...一係熄機

唯獨是對首主題曲有興趣…個MV一幕幕武打片段加上周董節奏激昂嘅旋律…確係賞心悅目…不其然proud of自己係中國人一野……

But…我想問吓歌詞當中「霍霍霍霍霍霍」係stand for霍元甲嘅霍定係打之前磨刀霍霍呢???
第1次聽時無啦啦諗起李奇嘅「你你你你你你你…我我我我我我」….

呢啲講英雄名將片嘅主題曲十幾年前當然主唱人無疑係林子祥…聽住《男兒當自強》、《真的漢子》(《當代男兒》主題曲….雖然我唔記得套劇係講咩野男兒)…真係好鬼熱血沸騰…

不過最深印象同鐘意..都係十年前(不經不覺)無記嘅《緝私群英》主題曲《我以你自豪》…當年嘅王喜(基本上而家都係差唔多)…..當年嘅譚小環(令人婉惜)….那集大結局(播出那晚是暑假的最後一天….第二日就返學了…勁失落﹗….)…係多麼令人懷念啊(懷念到之後幾年無記出另一套海關劇《雷霆第一關》…又係王喜…後段又抄番條臥底橋…一模一樣..嘻嘻...係隻《戀愛是個海》…衷心請你別送死幾鬼好聽...嘻嘻)次次聽到套劇首主題曲(其實都無咩邊度會播…係我睇番自己珍藏嘅大結局錄影帶乙盒)真係百感交集…咁就十年…陰公

無記90年代開始瘋狂流水作業大量製作紀律部隊劇....越睇越無癮...套套係呢個theory=>工作…家庭…愛情…三角戀…工作難題危機(輔以生離死別)…克服…大團圓…

其實《緝私群英》都fall into呢個theory…不過係睇得我開心…look forward呢套出vcd啦~~(3/2/12後按:但so far到而家都未出喎﹗)

P.S. 王喜’s back~~~超期待同邵美琪套新野~…
P.S.2.其實上年年頭嘅《水滸無間道》都好好睇..不過就係無人同我一樣咁欣賞..都唔知幾好笑…哼..同《大奧》一樣...上年我欣賞有坐低追嘅劇都唔多好收視....係我嘅品味定係大眾品味小眾了??
**************************************
繼續王喜:
熱煲系列5~:王喜篇
[港劇]《烈火雄心》之1+2+3
[港劇]追電視好忙:自己人+王老虎+烈火3
[港劇]《烈火雄心3》~再見阿牛
選擇的尊重@《雷霆第一關》 2/5/06
[港劇]《烈火雄心2》 11/9/05 
************************************** 
3/2/12後按:

以劇論劇呢,呢套係一套好公式好例牌的紀律部隊劇,其實我都唔知點解會睇得咁著迷,呢套可能係繼95《神鵰》之後另一套因為佢播完而嚴重失落的劇啊﹗或者因為男女主角我都喜歡,咁啲人物性格又夠正氣,之後大團圓(《雷霆》一來係阿姐那段有啲煩氣,二來是sad ending…所以扣咗分…),加之於中間有啲臥底戲份…小的一向極buy呢啲亦正亦邪既角色架嘛…哈。

咁多年唔覺重播過(at least我無發現過啦吓﹗),又唔見出vcd,只係某次喺街坊小店見到有國語版的核突vcd…照殺﹗再睇都仲係咁感動…(哈),或許係情意結吧。

開心大發現是…原來陳展鵬都有演喎﹗完全唔aware劇中博士就係佢﹗嘩哈哈﹗

15/12/15後按:我又自high了﹗ [港劇]20年自high系列~《緝私群英》

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD