2009/08/07

[港劇]追電視好忙:自己人+王老虎+烈火3

《王老虎搶親》幾好笑(我個人無聊嘛﹗胡鬧咪啱我囉),反之本來很有期望的《烈火雄心3》越睇越想打爆電視…

畢打自己人

  • 食飯時送飯用,得閒睇吓唔得閒就唔睇,其實我到而家都攪唔清金波集團邊個打邊個…我仲記住大言生細言生和武紀勇…
  • Icy真係無咗喎…
  • 仍然接受唔到何守信做毛毛姐既阿爸…佢地既年紀爭唔到咁多吧?
  • 還是未接受到麗君姐的粵劇腔…
  • 點解言氏和金波一樣都係有canteen又有鬼咁多分公司,而且總係放埋喺同一座樓度?
  • 鄧勵軍+包公+Marco+Gary既戲份好好笑…唔知點解硬係咁啱睇到佢地既集數…
  • 佢有啲gag office人睇落好有共鳴,會心微笑的說…嚟緊的《女王辦公室》唔知係咪都係呢款辦公室輕喜劇呢?

*******************************************************
王老虎搶親

  • 睇今期忽仔訪問錢嘉樂,原來王老虎係成佢度身訂造的…感覺都幾似《烈火1》的大興,都係啲粗線氣拳頭行先過個腦的熱血份子咁…
  • 劇情真係幾胡鬧,會無啦啦唱《幾分傷心幾分痴》的﹗本來我以為呢套係賀年劇嚟架﹗不過要攪笑就不如去盡啲,唔湯唔水(gigi姐﹗吾湯唔水﹗)咪仲衰﹗
  • 就係睇呢啲角色太入腦,到佢正經演《色戒》時我就想笑…(原來幾個學生夾計殺佢呢場,李安叔叔係叫錢嘉樂自己設計動作架…跟住啲動作係inspired by discovery channel啲動物獵殺野的…﹗﹗﹗)
  • 救命呀…陳小鋒扮女仔勁靚女囉…仲要一臉楚楚可憐…回復男兒身都仲覺佢我見猶憐呢…。笑到我肚痛…
  • 蘇玉華個三娘又係好好笑,有集講老虎打皇上,佢拉咗老虎返屋企,啲家人嚟睇佢以為老虎病咗就轉頭走,一路行一路講今晚有乜餸,味味都係老虎鐘意的,講一道老虎就喺房度爬出嚟,三娘就趁眾人唔覺一腳伸番佢入房…如是者來回幾次…好爆笑…卡通到呢﹗
  • 係啦係啦,好笑就係好笑在真係好卡通,又難得啲演員都轄出去喎﹗
  • 李國麟上一套《big血鹽hill》仲做緊忠肝義膽既二叔時,呢套就做縮骨才子祝枝山,睇佢同老婆鬥氣又古古惑惑就好笑…真係全能老倌啊…
  • 呀秀英成日吟詩作對,講野啲腔口好似唱戲咁…又係一個笑點…(睇完真係linkup唔到海棠或《銀樓金粉》啲壞人女架﹗)
  • 點解皇上成日罰太監出去翻閹?﹗同埋佢掛住鳳姐…唔覺唔覺著佢啲衫,唔覺唔覺又化埋佢啲妝,唔覺唔覺又梳埋佢個頭…笑死我了…
  • 由於830未必返到屋企…真係好想睇足本重溫啊﹗(我係文賓的粉絲﹗)
補看後記:[港劇]煲劇雜篇:《學警》、《少年四大名捕》、《王老虎搶親》…

********************************************************
烈火雄心3

  • 好了,上面係狂讚,呢套係狂踩
  • 我明,鄭生係當家小生嘛,王生唔係嘛,咁捧自己人係好正常好合理的…
  • 但高層可能唔明《烈火雄心》=王喜,就等如《刑事偵緝檔案》=陶大宇+梁榮忠,唔係求其搵當紅的古天樂拍個第4輯就得架…
  • 整昏了牛哥仲要佢反過來做番rex和阿盈的第三者,之後又要佢撞車無埋隻腳…不如索性整死阿牛,跟住遺言係叫佢兩個快快樂樂生活下去,百子千孫…
  • 或者直頭開第4輯俾鄭生擔正啦…(我真係越來越受唔住鄭生的演技…佢既憂鬱眼神令我想打佢…)
  • 為了免得眼冤,我skip咗阿牛瞓了的10集,由第12集開始唔睇,等到第22集先睇番…不過睇番又覺…還是很悶…看來都係上網睇比較好,見到眼冤的劇情可以fast forward…
  • 喜爺近作《豬肝補氣》和這部都相當悶人,追看性(對我而言)係奇低…看來我要期待下部和二少合作的《囧探查過界》了…
  • 看來我都係睇得太認真了…忘記了虎頭蛇尾是TBB的特性…仲有係紀律部隊劇的必然定律﹗
  • 呢套野真係睇到眼火爆…都係睇番第2輯和重溫第1輯好了…反正第1輯印象不太深,當佢新劇咁睇都得﹗=P
看完後記:[港劇]《烈火雄心3》~再見阿牛

(上面大部份係呢水喺plurk度post過的…自己cop番自己落blog﹗哈哈…)

18 則留言:

  1. 絕對贊同烈火嘅評語,我基本上完全冇興趣追啊,一見到鄭生個d懶有型憂郁小生嘅樣我就轉臺啦,好明顯tbb大細超咯,d劇情可以搞到咁都得,離譜啊!

    7th Aug 2009 15:18 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好有架,但真係唔想見到鄭先生,見到佢那個賴委屈的樣板臉就想打佢一身…
      空穴來風未必無因,我相信有人有真係有後台而令某人戲份減少又要做衰人,而某人又真係改劇本令有人唔高興…
      哈哈…

      21st Aug 2009 21:53 PM

      刪除
  2. 我還以為錢嘉樂抱著一個新女星...虧你居然吃飽飯後看,不會吐嗎?

    7th Aug 2009 21:34 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔覺喎,呢個新女星我覺得幾靚喎…仲令我食得暢快,食得開懷喎﹗
      21st Aug 2009 21:54 PM

      刪除
  3. 烈火,真係片如其名,睇到我著晒火...

    晚晚追,令我懷疑自己有自虐狂

    8th Aug 2009 01:14 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 自虐狂呢個我都覺呀…
      我skip了牛哥瞓了的10集,之前和之後都好神心地追晒佢,我覺得我癡線架囉…

      21st Aug 2009 21:58 PM

      刪除
  4. 我也是為了王喜才看烈火的,但見到阿鄭生和胡小姐, 真的頂唔順,已放棄不看了。

    很認同《烈火=王喜》


    8th Aug 2009 17:07 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 對啊,沒有王喜只有鄭視帝的話鬼會睇烈火耶…
      每見到鄭生和胡小姐談情我就轉台…真係好鬼煩…如果喺網上睇直頭fast forward咗佢…好無聊的劇情…
      不過…我卒之都係追到大結局…看來我來傻的了…

      21st Aug 2009 22:02 PM |

      刪除
  5. 哈...我剛寫完烈火睇到我眼火爆.... 胡小姐個樣同角色同樣難頂..

    我都覺得不如俾牛哥死鬼咗佢好過..


    8th Aug 2009 22:28 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來初頭胡小姐都ok架,但個角色超級拖泥帶水,真係唔想俾佢上訴成功,佢要繼續做囧囧了…哈哈…
      我係牛哥就飛甩那對男女…做人既野人地點都好,自己活得才都緊要架嘛…啲劇情要生要死咁真係令人眼冤…唉…

      21st Aug 2009 22:06 PM

      刪除
  6. 王老虎真係好廢好笑哦~~
    但我等緊佢結局睇黃子華個套哦~~~
    8th Aug 2009 23:31 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 攤到而家先回留言…回既時候王老虎已做完好鬼耐了…我仲未有閒情去追番啊﹗哈…
      黃子華那套又係好好笑,不過佢既角色同個女主角既設定就和他舊作很似…umum

      25th Aug 2009 20:39 PM

      刪除
  7. 睇埋今晚大結局 更覺本身套劇係想安排係賀年時間播
    但套野真係幾好笑
    連半個鐘既ng特輯都好好笑

    9th Aug 2009 22:33 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀,見到幾pair人一齊成親,好鬼賀歲片《家有喜事》《x星報喜》既感覺囉…
      攪到我好想知咁新年時無記會播乜呢?
      那個特輯我無睇呀…平時做完時片尾播的ng片已經很好笑了…攪到我好想睇番添…

      25th Aug 2009 20:41 PM

      刪除
  8. 點解我一點也不覺得黃老虎好笑的...
    12th Aug 2009 15:21 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好持平既,其實呢套野幾胡鬧架…不過勝在唔使用腦但求笑吓,又唔會好似《烈火3》咁睇到想打爆電視…

      25th Aug 2009 20:45 PM

      刪除
  9. 睇烈火個陣..我靜係想睇陳茵微.同bosco...較[[funny]]..
    但我一睇胡小姐..就死左= =

    12th Aug 2009 18:17 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係鐘意睇巴士高和陳茵微的戲份,真係頂唔順鄭先生和胡小姐那段驚天動地但又因為衰人王生所以滿有委屈的感情﹗

      25th Aug 2009 20:46 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD