2009/08/18

簽名

想問一吓,大家的簽名係點樣設計出嚟既呢?

話說某次search野時click咗入個很多popup的大陸網,驚嚇之下當然係啦啦聲「山」番晒佢啦,突然間見到一個popup係簽名設計…吓?簽名都要設計的嗎?(個site好認真的,話會設計出點樣有大老闆feel的簽名來﹗)

其實,應該要既…因為我當年係有認真地做過呢件事…哈。

基本上我的簽名係中三時先定型,之前都係無定的一時寫吓中文一時寫吓英文…又基本上…除了11歲拎身份證…其實細路仔好似無乜需要簽名呀呵?

我娘和爹的都打橫簽中文名的,三粒字用極撩的方法撩出嚟,撩到老師經常認錯和讀錯的,但又咁講…又幾難冒的說(咁我呢啲學生雖然唔叻…但又未至於差到唔敢俾 父母簽要自己冒既…)((又,我咁富挑戰高峰精神當然係有試過「練習」媽媽簽名…不過最後失敗了…)),咁最初就跟住練吓打橫寫中文名做簽名,不過我的名 字筆劃多,兼只有一粒字可以寫簡體字(中二時的中文老師十分開通,佢唔介意我們寫,但介意寫錯﹗多得佢我先識寫又識睇咋﹗)…吓吓咁撩法都幾係野…兼之次 次出嚟都唔一樣,咁明明係本人簽都被當冒簽啦…(說實在我手中文字寫出嚟相似度係可以差好遠,反而寫英文字就穩定啲…)

好了,向英文名埋手,初時都係Mary Chan咁樣成個名串晒出嚟,跟住寫吓寫吓就由打橫變咗M字喺上面N字喺下面,變咗打直兼得番頭尾兩粒字母…而呢個簽名又好奇怪地可以穩定地簽出來,就係咁一路簽到而家。

睇過啲關於簽名的心理分析,說如果打橫簽的話係有霸氣(我爹和娘一個處女座一個獅子座啊﹗),打直的偏向順德人(我﹗係我﹗我好NICE架﹗),又聽說多圓位和多角、勾位都有分別…就search番出嚟睇…睇到:

  • 簽名豎寫的,表示書寫者本人自我感覺相當強烈,有表現自己的強烈欲望,也非常自尊、自信。
  • 而有些人簽名如同鬼畫符,沒有人看得懂,這種人有潛在的自我毀滅傾向

哈哈哈﹗原來我有自我毀滅傾向的﹗的確無乜人睇得出我簽乜,鬼咩,成個名溶剩兩粒字…

好在我沒把簽名設計得太複雜,而家工作出文件時幾乎都要簽名作實,簽到手都軟耶﹗

延伸閱讀:從簽名看性格

6 則留言:

  1. 我真係唔識簽名,唔明點解大家咁好創意將自己個名簽得咁靚。我都係寫個名上去就算...有人設計簽名我都想睇下
    19th Aug 2009 21:46 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無乜創意架,只係將平時寫字的速度加快變成撩個名出來…
      那個簽名site search好易搵到。但我有問題,都唔係以我寫字logic演化出來的簽名,人家給我設計?我會簽得出嗎?﹗umum

      25th Aug 2009 21:00 PM

      刪除
  2. 我有三個簽名架喎; 一個自己銀行戶口、一個公事、一個無聊用 (e.g 賀咭), 係咪好認真呢?

    我簽得都睇到個名架, 但除0左無聊用個個, 好難學架. =p

    但反而中文就唔識簽. 整0左個印仔(呢, 好中式個種呢)

    打橫打直通常睇你英定中咋喎. 英文名點打直呀?


    20th Aug 2009 09:56 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好認真喎﹗(你都係想我咁答啫呀話?﹗笑…)
      初時我公事係有個簡化版,但太煩了…簽簽吓就簽番原來那個,都係那句,那是我唯一可以簽得番一模一樣的簽名﹗
      下次你問我拎親筆簽名啦,我示範點樣英文打直簽﹗

      25th Aug 2009 21:02 PM

      刪除
  3. 我蓋圖章,不簽字的

    24th Aug 2009 19:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 要是我不認識日本是用圖章簽字的…我會以為你是…伯伯…囧…

      25th Aug 2009 21:03 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD