2009/08/30

三千煩惱牙

比起三千煩惱絲,我那三千煩惱牙係更煩…


實在點解造物主要令人的牙變咗恆齒之後就無得再生番?﹗如果好似頭髮、指甲咁甩咗可以生番就好啦…

所以說三千煩惱牙,因為多年前杜牙根+補牙整咗三千幾蚊,跟住上年check到智慧齒打橫生,要剝的話又要開刀又要麻醉(牙醫仲話會寫4日病假俾我﹗囧…),又一個三千幾蚊…唉呀…(卒之…因為孤寒…我係寧願刷牙刷得乾淨啲小心啲…為的就係可以和呢隻牙和平相處…哈)

牙真係好煩,牙痛比起身體任何一處的痛楚都來得難頂,冤住冤住咁,我覺得hocc首《神經痛》的一句「人間的痛楚 即使於瞬間 流過  加起的痛楚 都未夠我的一半多」apply喺牙痛度都得﹗痛起上嚟攪到食唔安坐唔落,瞓又瞓得唔好,最慘係整一整銀包好傷呀﹗(我認了,我是很孤寒的… 哈)

咁$$$當然唔係令我怕看牙醫的主因啦,記得小學時去牙科保健,那個政府醫務所又黑又一陣味(但忘了是那個 center了…),啲大叔洗牙時總係超大力,痛到眼水標咁濟,真係十個童年陰影;無事無幹就梗係唔會幫襯啦,記憶中只有一次食雪梨時咬到自己隻牙,甩一 半唔甩一半啲神經線吊住,媽媽又唔敢扯甩佢,卒之就去搵牙醫剝,除此之外,成個小學都好像沒有保健日以外去搵牙醫…中學7年更加無啦…好幾次牙痛到入心入 肺都係死忍頂過…

卒之大一時出事…。有次食蛋糕咬到啲硬野,望一望…喂…白色似係牙碎喎﹗(即時諗起小學食雪梨單野…), 那時學校有平牙醫就即刻去睇啦,先知原來已經蛀到甩咗一忽出嚟,我校的牙醫嬸嬸suggest要即刻攪,佢既實jack唇話一係要剝咗佢套牙套,一係要杜牙根補番佢…囧﹗唉…啲牙係一生一世架…點解唔鍚佢多啲呢…

但我校那位同我洗牙的嬸嬸手勢真係好「溫柔」…勾牙石時係扯埋我個頭…痛到差啲想喊(唉…平野…係咁架啦…)卒之走番去屋企附近娘說手勢很好的牙醫度處理隻爛牙。照晒X光後話唔使套牙套咁嚴重,補番得啦。就係咁幾千蚊換番隻大牙番嚟。即時諗起尤伯連納那個叫人唔好食煙的廣告…預防總係勝於治療既…

至於那隻智慧齒,因為打橫生所以和隔離的大牙有條空隙喺度,而家唯有刷牙時再用牙縫刷、牙線咁,so far我們相處都ok,起碼沒有因食物殘渣弄到牙肉發炎而牙痛了…唯獨是求神拜神佢唔好再生…唔係頂到前面隻大牙我又係痛…同埋卒之都係要死死地氣剝咗 佢…(嗚…包面再包面…點見人呀…)

講咁多牙,因為今日去咗洗牙…哈,血一血光擋吓最近的邪事… 。同埋…而家洗牙居然有牙縫刷送…好勁啊﹗

另一篇煩惱:三千煩惱絲

(4/1/12後按:兩年來我溫柔的跟隻智慧齒和平共處,touchwood大家都安好…哈哈…我仲係好孤寒呀﹗)

12 則留言:

  1. 你試下去政府"菲利"牙科吖, 佢睇過你case 值得研究既話, 佢會收你一個好平既價錢幫你做手術架!! 我有朋友都試過差唔多case, 收左吖!

    30th Aug 2009 22:52 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你提供呀,咁樣真係要試一試,我諗我隻牙打橫生…遲早都係要剝的了…

      31st Aug 2009 16:52 PM

      刪除
  2. 我就覺得不是錢的問題。係我好怕在牙肉打針和開刀等事。想想也覺得恐怖。

    31st Aug 2009 00:59 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,錢係一個因素啫,我聽到最驚係要開刀…仲要麻醉,之後仲要寫4日病假…我心諗做乜攪到好似做手術咁…避得過就唔剝住啦…

      31st Aug 2009 16:53 PM

      刪除
  3. black lab30/4/12 15:47

    又一個杜過牙根嘅網友。
    之前我杜牙根,以為好大件事,點知原來咁多人都杜過。
    我d牙都算對我唔錯,只係細時蛀過要補,大個咗都聽教聽話,冇乜點須要擋災嘅時候。可惜,以前補牙啲粉到而家變成深灰色,驟眼睇好似蛀牙咁,唔多靚。

    31st Aug 2009 06:56 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我本來都以為杜牙根會好痛,點知又ok喎,係擘大個口個幾兩個鐘(我分咗三次去整)攪到牙"較"好攰咋…
      我中學時唔理啲牙,大一時就中招,從此就年年乖乖咁去檢查一次但求心安,平時咪日日刷得落力啲,真係預防勝於治療架,好過一中招時身心銀包皆傷丫…
      以前啲補牙補到黑色一忽咁,有時見啲明星擘大口有pat黑色野真係唔多美觀呢…

      31st Aug 2009 16:56 PM

      刪除
  4. 我由怕睇牙醫睇到唔怕啦,因為睇得多。其實定期去洗吓牙,平日又小心刷牙加用吓牙綫,都應該唔會太出事的。
    我成日都覺得打針落牙肉嗰吓分分鐘仲痛過唔打針而補牙。當然,俾錢時的肉痛係痛得最耐嘅。

    31st Aug 2009 17:52 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,平時小心護理,問題亦自然少,每年洗洗牙就可以了,又唔怕蛀牙肉痛和銀包受傷喎﹗
      我那時杜牙根落針時好似係有麻醉的,不過都仲有啲庳庳地…唉…都係那句,預防勝於治療呀…

      1st Sep 2009 13:56 PM

      刪除
  5. black lab30/4/12 15:49

    可能我個牙醫手勢好,打完麻醉針我都唔覺痛,只係之後半邊臉冇知覺 (歷時一個鐘)。

    杜牙根我都係分三次,只係第一次痛,之後做嘅步驟唔係好同,亦都冇咁痛。我每次只係做半個鐘左右。如有興趣知多啲可以參考呢度。


    3rd Sep 2009 16:11 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 三次分別係做乜我唔記得啦,記得係最辛苦要擘大個口一大輪,真係牙較都硬埋呀﹗
      試過呢次後都唔敢懶刷牙,希望唔使再玩杜牙根呢個遊戲啦…囧﹗
      4th Sep 2009 23:26 PM

      刪除
  6. 我淨係補過一次牙, 好細個果陣蛀左既, 搞到隻牙有塊黑色既補牙漬, 但係大個之後就無啦啦冇左舊漬 ... 我明明記得我好似冇甩過大牙 -3-'
    我 d 牙天生生得好整齊, 我個妹就慘喇, 爆牙, 大個應該要cool牙 ... 聽講好痛 >m


    11th Sep 2009 18:11 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我細個無補過牙(應該…),一嚟就又要杜牙根又要補過隻牙出嚟,真係怕怕…
      而家好似話有啲透明牙套可以喺牙背後cool…不過應該很貴吧…
      傳統cool牙的我覺得好辛苦,一來食野又辛苦,二來又好似真係會痛的說…

      12th Sep 2009 23:02 PM |

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD