2009/08/03

一子錯…《竊聽風雲》

手上有張coupon打算去支持港產片,本來打算掃雷挑戰《殺人犯》,不過時間不合嘛…好了,支持不了本人頭號ex偶像,咁支持另一位…古生~

《殺人犯》街坊評價極端得可以,這部《竊聽風雲》四平八穩,我諗…我呢張coupon是用得其所,不會滿盤皆落索吧…

故事可看這裡,可能會透一點雷的,不過這戲故事很大路,光看劇情介紹都估到結局的了…

  • 看完戲我在想,如果我係古生…或者吳生…我會唔會做同一樣野呢?實在…都可能會…這…就是人性啦…
  • 成個故仔都好西片格局,之後好人未必有好報,但壞人一定有惡報呢吓好說教…雖然有點趕收工…
  • 古生演的燥底人算是三個男角入面較多發揮的,佢最多牢騷嘛,演出之外外型都好突破…嘩…so根滿臉又滿頭白髮,真係唔講都知佢多野諗多野煩。四個小朋友﹗負擔好重啊﹗怪不得要錢了…
  • 古生絕對係呢部戲的亮點(不要說我偏心啊﹗佢真係演得好架),除了是演出外,仲有…可能大家諗住睇《零零狗》,於是古生爆粗大家笑…講國語「沒事」大家都笑 (這是「輪胎能」廣告的惡果…不過這句「沒事」是很標準的…),總知有事無事都有人笑…古生的諧星形象可能太深入民心了…(《門徒》佢以一身rock友古惑佬打扮行出嚟都好好笑的…)
  • 佢最後一個鏡頭望一望王敏德之後合咀笑一笑那吓,好滿足但又有點陰森…OH…好得
  • 看報導說呢個角色前段增肥演出的,後段話有cancer又要極速減肥…但戲只有一句唔知佢講真講假的對白交代呢個病…咁…cut咗嗎?還是我要睇國版呢?
  • 又是看報導說劇情說吳生和古生被人「收買人命」,有好幾場很血腥的影到佢地無手無腳無盛…但都被CUT走了…仲等我鬼咁驚添…(諗起《黑社會》johnny仔攪碎啲假到爆的手手腳腳…)
  • 吳生個角色溫文爾雅的,被阿頭劉青雲形容為「知書識禮」…很攪笑。佢喺證券行度起晒身(很《大時代》﹗)企埋上枱慶祝時很攪笑…
  • 劉生係睇實啲細既阿頭…較內儉,就算和張靜初的感情戲都無乜大波動…不過都已經無方中信個角色咁行行企企…
  • 好耐無睇過部戲食煙既劇情同無擔住支煙喺口的劇情係相約的﹗突然間有啲唔慣添…咁又係既,捱更抵夜…佢地唔係去後巷就係上天台煲煙,點都要提吓神…
  • 每個人背後都有故事,不是家庭負擔就係奸情(當中以奸情較多…)…好地地CCB的陸詩韻和威利人陳都要奸情一番,但又會俾劉青雲威脅到…唔係掛?
  • 威利人陳喺呢埋叔叔輩中攪到好似小朋友…(啊…就如十幾年前的古生…囧)
  • 好多串星﹗係好多﹗之前喺《學警3》出現過的林嘉華外仲有好耐無見的楊羚﹗(佢應該和古生差不多大吧?keep得很不錯喎﹗)
  • 演員和演員很多之前都互相合作過…
古天樂+吳彥祖+張靜初:門徒
劉青雲+古天樂:絕世好B/BRA
 劉青雲+方中信:十萬火急
李子雄+古天樂:天地男兒/神鵰俠侶(XDDDD…呢個我明顯係玩野﹗仲有駱應鈞啊﹗)
歐錦堂+朱慧敏+ 黃子雄:畢打自己人
  • 見到李子雄就不禁諗起《天地男兒》,有一幕古生為阿爸李子雄掩飾罪行,滿懷心事咁望住啲證明…(那是我第一次見當打偶像會喺電視螢幕度食煙囉…哈哈…OT…但呢幕我係好深印象…)
  • 見到咁多《畢打自己人》的人行出嚟…一時間唔係好接受到汝大係殺手…BEN少係二打六…
  • 前段講三個主角(突然間又講番部戲了…XDDDD)講一念之差因而闖出大禍滿緊張有頗有張力的,但個結局真係太hea了…咁就攪掂個大惡人的話,之前使乜攪咁多野呀?
  • 王敏德唔倏飛虎隊演個面善心惡的大奸佬又幾入型入格的…佢問「你估我係天生殺人狂呀」(以唔純正的廣東話讀出)好好笑…
  • 除了個結局,呢套戲係唔錯的,說教味感覺上無《門徒》咁厲害…
  • 最後一句,片名和故仔都好西片FEEL…

喺網上見到初版POSTER…好得人驚啊﹗不過呢張又很能帶出電影主題喎﹗(你聽多咗啦﹗~)
有關呢套戲: 1,2,3

8 則留言:

  1. - 無手無腳無盛 - 古生癱响ER張病床滿身鮮血嘅時候係睇到無左一隻手一隻腳架.

    - 交代病情 - 佢同阿仔複診嘅時候,唔知點解佢又check埋一份.睇x-ray嘅時候咪見到一大個陰影囉.不過唔知係邊忽(器官)之嘛.

    事先完全無睇/聽過任何資料,所以入到去無乜期望.阿方中信嘅存在應該係為左個隻死貓...

    另,我爸仲未認得吳生.明明上次睇完新宿事件仲話佢好戲.(怒!)

    3rd Aug 2009 15:39 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 古生攤喺張床度…都係喎,不過我看報導見佢話要摺住啲月腳來演好高難度,仲以為有好多場(諗起楊過要扮無手…哈)
      cancer那兒我以為佢講笑咋…明顯我miss咗睇x-ray那場…
      方生應該真係為隻死貓而活,同埋俾人撬牆腳囉…
      吳生個樣都唔認得?﹗快給世伯看《新紮師妹》吧﹗

      10th Aug 2009 12:20 PM

      刪除
  2. 好似英文版海報靚d喎

    5th Aug 2009 13:17 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 對啊,雖然很血,但很貼題

      10th Aug 2009 12:21 PM

      刪除
  3. 我覺得自己好似睇緊無線電視電影

    5th Aug 2009 15:28 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該《laughing gor之變節》會更像無記的電視電影﹗

      0th Aug 2009 12:22 PM

      刪除
  4. 路過插花
    古生說他另一個增肥的原因
    係見到楊羚未修身,佢地演夫妻,佢唔肥會好怪喎....
    對古生又加分了:p

    5th Aug 2009 23:48 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁楊羚個角色係全職媽媽,肥一點都唔出奇既…
      我諗古生個角色係想前後有點分別掛?﹗肥啲又殘啲突出到生活上的壓力…
      之但係一年後的劇情只有一場…實在看不出佢減咗肥同埋末期囉…

      10th Aug 2009 12:24 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD