2009/08/10

睇電視習慣

細個時的習慣係一返屋企開著電視機,之後先換衫、坐低乜乜物物的,而電視台梗係1台啦,而1台又永遠係TBB匪脆台,其他2(明輸台)、3(亞兜電視本趕台)、4(亞兜電視覺細台)就係廣告時間先轉過去的…(我細個係唔鐘意睇廣告架﹗哈哈…)


而家呢返屋企第一件事係開電腦囉…。但因為最近家裡換了可以看膠清台的新電視,突然很有興趣重拾看電視既興趣…

新屎坑三日香係固之然啦,另外一個原因係近期日劇很悶人,《魔女裁判》睇到想打爆電視…最近無記的劇集又幾精彩(但精彩唔代表無野鬧架喎﹗),呢兩個月小的的煲番港劇…(這是港劇爭氣了嗎?﹗)

膠清台我都主打睇TBB的,首先當然係J2…年輕人oriented嘛(好了,我知我不年輕了﹗),日劇、音樂、潮流資訊等,都頗合我心意。膠清匪脆台夜晚 都係播一貫的劇集,午間就有娛樂新聞報導(料接料的tag位比有記娛樂乜人台好得多了﹗與其講啲根本毫不相干但又硬係要linkup到兩單料的punch 位,不如唔好講啦﹗)、資訊節目(睇到有集講世界各地特式的屋﹗)和舊劇咁,有次唔覺意睇到《四葉草》(打沙灘排球的﹗),嘩﹗耐到呢…仲有千億新抱演出 架﹗不過我家沒收費台嘛,無啦啦唔覺意睇到感覺又幾新鮮。

果然係有得揀咁先係老闆,登時有番睇電視的熱情。

前幾年有一水煲港劇煲得很兇,但TBB劇有樣衰就係劇情很拖拉(所以說《BIG血鹽HILL》好啦,除了馬小生的木口木面外,整體說真的很緊湊﹗), 而且短極都座底20集,坐低喺度又做唔到其他野,睇一集劇集就無咗一晚感覺都幾浪費的,有時出咗街遲返屋企miss咗又心掛掛…

所以說而家有得網上睇番,簡直係TBB十萬樣惡行中讓人感動的德政﹗實在追開一套劇睇少一集半集會心掛掛的嘛,但有時又真係睇到把鬼火(如《豬肝補氣》),網上睇就一流,眼冤可以飛走佢(如《烈火雄心3》的鄭視帝…哈哈哈)…突然間覺得人生好有希望…

喜歡睇電視的人唔只c9或老人家小朋友既,只係有一大班人唔prefer坐定定,同埋鐘意多啲選擇,唔係電視台播乜就睇乜,有了網上重溫和膠清台,登時有番細個時睇電視的熱情呢﹗(最開心的是…多咗野睇,cut咗有記都唔可惜囉﹗)

今晚開播的《絕代商驕》返唔切屋企睇都唔驚會miss了﹗yeah﹗ (嚟緊的blog很可能都係繼續講電視﹗哈哈)

6 則留言:

  1. 我第一!

    ティビビ的網上重播是不是海外的觀眾也能收看?為何我只能看到某些廣告only?

    10th Aug 2009 20:47 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢邊唔使爭第一架﹗
      tbb的網上版我未試過喎…(我都無出過遠門?﹗)
      佢而家懶係promote個mytv.com,攪咗個乜鬼ufo發現活動呀,乜節目之前都有巴斯光年出嚟報新聞的…
      我見有博友說美國都睇到…無理由歧視日本掛?

      25th Aug 2009 20:49 PM

      刪除
  2. 近年有冇煲日劇? how about this?

    http://www.ntv.co.jp/thespy/


    15th Aug 2009 21:45 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢水掛住追港劇都無睇日劇了…
      《華麗spy》我看了第一集…,好惡攪《國產零零漆》啊﹗暫時無時間追,無睇後面的集數了…

      25th Aug 2009 20:51 PM

      刪除
  3. 水翼屋仔30/4/12 17:07

    我都係好鐘意無線數碼頻道。

    J2 d節目夠In,尤其係逄星期一至五4:00pm首播,台灣三立有線電視製作o既「冒險王」,絕對獨有深度,非一般角度,連英美製作都比唔上!

    至衰我而家部HP Mini 2140睇唔到高清,屋企又冇高清電視。如果有,高清翡翠,逢星期六 / 日,3:30 - 7:00pm d時尚生活節目 / 世界級優質紀錄片,實吸引到我睇。


    30th Sep 2009 18:35 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. tbb個數碼頻道真係令人有點意外,傳統的頻道可能真係飽和啦,要兼顧傳統的觀眾們,根本不能和網上世界競爭,而家咁喺數碼頻道方面開拓新市場咪幾好,多啲野選擇,睇電視的興趣都大番﹗(當然,有無時間睇係一件事囉﹗)
      我媽常睇珠江台,國內的女超、廣東版的星光大道佢睇到耳熟能詳的,反而無心機睇番港版,仲潮過我呀﹗
      所以說,多啲選擇真係唔同啲﹗(不過我真係無乜幾可可以坐低睇﹗你說的節目很多我都未睇過﹗哈哈…)

      2nd Oct 2009 22:40 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD