2009/05/13

[日劇]《魔女裁判》中場小感

 看來我是忠實土11粉絲了,自開檔以來我幾乎季季都有看的說。這檔《魔女》初看真係很有《Liar Game》和《SP》風格,但故仔我睇睇吓越睇越覺似《魔王》…咦…唔係富士架喎?

J家唔俾旗下藝人真身現官網,個人唔係變圖就係變畫,今回好點…生田斗真個樣係畫(有次長瀨智也係幅星星…囧…)。…但…個頭使唔使畫到好似十年無洗頭打晒蛇餅咁?

劇情其實很簡單,睇睇上面關係圖就明。不就是就柏木鏡子的謀財案,一班奇形怪相的人被選上做陪審員,而當事人柏木楚楚可憐咁既樣,背後卻有個奇怪律 師和奇怪集團,佢地無所不用奇極地威逼利誘陪審員,等柏木夠支持無罪的票數。一連三集都係睇奇怪集團點樣威逼利誘一班陪審團,咪話,幾恐怖架,身有屎的就 給查了出來大做文章,無的都做到有…嘩…劇情說美國一向有呢類專業團體…嘩…我好驚啊…

(其實我係好好奇同埋想試吓做陪審團的說…哈…究竟日本的法庭係咪真係咁free?一休庭啲陪審團就入休息室仲可以中場討論意見添…啲法官仲會就佢地既問題解釋吓咁,咁好既?)

開首說似《Liar Game》,首先係配樂既曲風和用法似,另外係Liar Game呢個遊戲和今回的陪審團有一點點樣似,上回目的睇每個遊戲邊個嬴一億,今次就睇究竟柏木鏡子會唔會被判有罪…同埋其中神秘集團點樣威脅各個陪審 團…佢地起人底起得勁清楚,其實應該做正行開私家偵探啦﹗

好了,來說一吓我的看點:某斗大人﹗(花痴病毒終於發作了﹗)話說佢個角色係吊兒郎當的designer(但係自由業者啫喎…),講說話嬉皮笑臉,跟住啲衫又著到鬼五馬六…突然睇唔慣添…(啊…呢啲其實係粉絲個人意見…和套劇沒關係的…哈…)但去到第3集吉岡(啊,這是個角色名…)開始感覺到魔女的異樣,決定不顧自己被脅逼認定魔女有罪那一野…啊…很《魔王》呀﹗即係邪惡一方係擺明車馬,而忠的一方也不是完全蒙在鼓裡,你追我逐的直至結局,咦…好緊張吓喎…

實在吉岡以堅定眼神說覺得魔女有罪那一野係相當有型的說…(花痴中…囧…)

陪審員之一的加藤愛今回演少婦,望著望著真覺時光飛逝呢,想當年《池袋西口公園》她可是做長瀨大叔的小女友…今回卻是有上幼稚園的媽媽…唉呀…(不過她演戲還無存在感真是多年如一…)

另一女角比嘉愛未於《code blue》演倔強女護士好搶,今回演吉岡的記者女友,被魔女叫去做獨家專訪,柏木魔女(石田百合子)一臉淡然的(又講,我上一部睇佢做的戲…02定01年 的《一夜夫妻要結婚》啊﹗嘩…好鬼多年前了…),劇情來來是說本宮(比嘉)被攝住了,但演出來卻是一味目瞪口呆…well,表情和眼神方面真係仍需努力 呢…

實在成班陪審團個個都勁有特色,就算講唔出個名都up得出其代表顏色。跟住睇神秘集團個男人擰扭計"six"(我忘 了個字點打…囧…)扭去邊個色…個心就暗暗打量佢會諗出乜野毒招去攻擊佢…成件事好緊張…睇得勁投入…哈。不過,個黑色衫哥哥面部表情勁誇張,這個係有一 點倒胃的。

最後一句,其實我都覺魔女有罪的。以上。(9/1/12後按:終於都睇番個結局,我估中了…)

相關閱讀: 09春季日劇碎碎唸

6 則留言:

  1. 比嘉愛未的演出真係有d失望
    令我諗起triangle的廣末涼子
    同紅線的芽衣(抹汗)
    暫時嚟講都幾好睇
    魔王淨係睇咗兩話
    原來真係咁似咩?

    13th May 2009 01:28 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 廣末涼粉、長澤正美可說係我心目中無存在感女演員頭兩名,雖然廣末係我好喜歡的其中一個女演員…呃…
      我係中晒《魔王》毒架﹗(詳見舊文…不花痴了…),我覺得有少少似係故仔一早就爆晒個陰謀出嚟(咁《魔女》係慢慢慘出嚟,《魔王》就好揚的),觀眾就好似企喺個魚缸面前睇住入面啲魚(即係故事中各方人馬)追來追去…
      同埋,我好鐘意睇呢類算不上偵探,但又有點推理和懸疑的片…兩套都中正我下懷了…(當然主角某斗係重點﹗哈)
      13th May 2009 09:45 AM

      刪除
  2. 故事情節的確幾土下^^" 不過我好鍾意佢既氣氛,雖然故事理應唔緊張但佢可以做到好緊張既感覺XD 這劇給我有些喜出望外呢^^

    16th May 2009 02:31 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 這部劇真係氣氛取勝,故事其實好大路(可唔可以說呼之欲出呢?),但配樂和剪接令人感覺好緊張…一集得半個鐘真係唔夠喉呢…
      19th May 2009 12:14 PM

      刪除
  3. 終於等到你寫生田同學~~~ 我覺得佢個頭係似n年前套卡通片"伏魔小王子"個曼地莎...
    套劇比想像中好,可能上季套voice太不濟...同埋第三集生田同學向辯方律師開火,很有型...睇到吉岡徹對抗的決心(雖然有點輕挑~~)
    要是日本人,看完這套劇還會做陪審員嗎?
    p.s.生田同學要拍電影"人間失格"明年春上映...

    18th May 2009 22:17 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 個髮型…硬覺得怪怪的…還是比較喜歡直髮的生田同學呢…(我是忠粉…一定會寫的﹗卡卡…)
      對啊,voice真係太難頂,生田個角色又行行企企食飯兩味(even係佢篤爆自己阿爸那兩集都係無聊聊的就帶過了…),我很喜歡今次個吊兒郎當,在大是大非面前卻很認真的吉岡,又不自禁linkup咗去《魔王》直人度了…
      日本人應該無得揀的…哈哈…係抽出嚟去做陪審團的嘛…
      我知呀,已經跑去買咗本《人間失格》小說來看了,個角色頹頹又灰灰的,應該很大挑戰性的了
      19th May 2009 12:17 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD