2009/04/09

09春季日劇碎碎唸

仲使講,必追的梗係這套﹗(只是…幾時先真係追呢?﹗)

ハンチョウ~神南署安積班~ 月20 TBS
佐々木蔵之介、中村俊介、塚地武雅、黒谷友香、賀集利樹、山口翔悟、細川茂樹、田山涼成、渋谷飛鳥、安めぐみ、奥貫薫


以東京的小警署神南署安積班為背景, 佐々木蔵之介演的安積班長為中心的六人刑警小組查案故事…umum…不過查案野季季都有…看得有點膩啦…

婚カツ!月21 フジ
中居正広、上戸彩、佐藤隆太、上田竜也、釈由美子、谷原章介、北村有起哉、りょう、小日向文世、風吹ジュン、橋爪功火


說中居的角色事業有成但未成家,原因是佢仲想喺事業上拼搏多一會。但回頭一看好像事業和家庭有點失衡,圍繞職場、家庭和愛情的反省和成長…也少不了現代男女對結婚的反思吧。umum…人腳和故事都不太有興趣…

アタシんちの男子 21 フジ
堀北真希、向井理、山本裕典、瀬戸康史、つるの剛士、岡田義徳、永山絢斗、岡山智樹、要潤、山本耕史、草刈正雄、高島礼子


說真希妹妹是個窮途末路慘女孩,得工廠老闆收留並跟他結婚,就係咁成了老闆6個兒子的後母,看牌面是喜劇…個故仔幾得意,啲人腳又幾有趣,觀望一吓街坊評價。其實…感覺好似前一兩年的《秘密花園》…

白い春 火22 フジ
阿部寛、大橋のぞみ、吉高由里子、遠藤雄弥、白石美帆、紺野まひる、遠藤憲一


阿部大叔出監後找尋前女友,發現她過了身之餘仲生咗個女,咁故事就圍繞爸爸和囡囡發展囉。是親情野吧?觀望吓吧…

臨場 水21 テレ朝
内野聖陽、松下由樹、高嶋政伸、渡辺大、伊武雅刀


也是查案野(臨場即係到現場親自搜集證據查案…),人腳不太有興趣…skip

アイシテル~海容 水22 日テレ
稲森いずみ、板谷由夏、山本太郎、川島海荷、嘉数一星、佐藤詩音、折山みゆ、田畑智子、佐野史郎、田中美佐子


發生在小學的殺人案,揭露學生之間各個家庭的問題…社會性的題材…不過我都係可以skip…

夜光の階段 木21 テレ朝
藤木直人、木村佳乃、夏川結衣、荻野目慶子、余貴美子、室井滋、小林稔侍、渡辺いっけい


做開大好人的藤木哥哥今回做個野心家,為了攀上頂峰不擇手段,又會和劇中多個女角糾纏…oh…我有興趣睇藤本哥哥做奸佬喎…(黑暗野本人都有興趣吧…哈哈…)

BOSS 木22 フジ
天海祐希、竹野内豊、戸田恵梨香、溝端淳平、玉山鉄二、ケンドーコバヤシ、吉瀬美智子、温水洋一


以天海為首帶著一個又一個性格古怪的下屬去查案…又係查案﹗不過啲人腳我有興趣,據說豐哥的角色是《悠長假期》式的輕挑浮燥類…oh…終於唔係懶憂鬱成村人得罪佢既郁了…我好期待啊…同埋惠梨香妹妹…天海大姐可以被無視了…哈哈…(14/2/13後按:劇集後記)

LOVEGAME 木24 日テレ
釈由美子、塩谷瞬、北川弘美、井上和香


以愛為主題的遊戲節目,勝出就可嬴到一億獎金云云。人腳沒有太大興趣…

必殺仕事人2009 金21 テレ朝
東山紀之、松岡昌宏、大倉忠義、水川あさみ、和久井映見、中越典子、野際陽子、白木万里、菅井きん、藤田まこと


跨季播了…其實我是有點興趣的…

スマイル 金22 TBS
松本潤、新垣結衣、小池栄子、勝村政信、徳山秀典、鈴之助、北見敏之、池内博之、前田吟、いしだあゆみ、中井貴一


悲苦少年遇著缺陷少女…會是純愛劇嗎?﹗看看街坊評價怎樣先…

名探偵の掟 金23 テレ朝
松田翔太、香椎由宇、ちすん、入江甚儀、木村祐一


東野圭吾…又係偵探…使唔使咁多呀?

ゴッドハンド輝 土20 TBS
平岡祐太、水川あさみ、要潤、村川絵梨、荒木宏文、小林隆、中林大樹、長谷川朝晴、八神蓮、宮地雅子、朝倉あき、林丹丹、大久保麻梨子、綾那、吉家章人、寺脇康文、別所哲也、渡部篤郎


林丹丹是誰?平岡外型都滿像醫生的。人腳和故事題材都頗有興趣,不過集數很短…無他…緊接其後的是木村大神的《Mr. Brain》,平岡這部先行的…陰公地…我覺得很有攝時間的感覺呢…

THE QUIZ SHOW 土21 日テレ
櫻井翔、横山裕、松浦亜弥、真矢みき


又是玩遊戲得搶獎金…不過啲人腳我有興趣啲…松蒲妹妹很少見佢拍劇的說…(14/2/13後按:劇集後記)

帰ってこさせられた33分探偵 土23 フジ
堂本剛、水川あさみ、沢村一樹、野波麻帆、戸次重幸、小島よしお、佐藤二朗、高橋克実


無鬼聊硬撐三十三分鐘的把鬼劇,不過第一輯我又睇得津津有味喎,唔使用腦減壓relax佳品也。咁快rerun真開心…只係得四集咋﹗又係攝時間啦…討厭…

魔女裁判 土23 フジ
生田斗真、加藤あい、比嘉愛未、忽那汐里、石田ゆり子


日本剛引入陪審團制度,今勻就用來拍劇做題材了。故事說生田斗真本來係普通青年,某次被選上做石田案件的陪審員,莫名奇妙的捲進一單陰謀之中…。個故仔我有興趣啊﹗斗真大人連住兩季有劇上,仲係主役添…幾唔得閒都要睇﹗反正《voice》真係爛得不太能接受…倒不如留番啲精神等這部吧﹗(14/2/13:後記~[日劇]《魔女裁判》中場小感)

ぼくの妹 日21 TBS
オダギリジョー、長澤まさみ、千原ジュニア、ともさかりえ、田中哲司、若林豪、大滝秀治


小田切讓和長澤妹妹的兄妹親情戲…對不起,我對長澤妹妹沒興趣就是了…skip…
**********************************************
和上季碎碎唸後記一樣:睇牌面好似好精彩,但最後又睇幾多呢?真難講呀,工作很忙就是了,根本沒精神去煲劇…囧…

[日劇]09冬季日劇碎碎唸
[日劇]《Code Blue》後感+秋季碎碎唸

(看來寫碎碎唸是習慣了…哈哈…)

10 則留言:


  1. becoz of the character, i may watch 臨場, 夜光の階段, スマイル, 魔女裁判, 名探偵の掟. I'm quite like 内野聖陽,藤木直人, "Hana Yori Dango" 松本潤, 生田斗真 & 松田翔太
    查案野 is quite my cup of tea.
    アタシんちの男子 story is interesting, worth a look.
    There are 6 dramas, but I think finally there max 3 will keep on watching after Ch.1

    9th Apr 2009 08:42 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. I wanna watch 魔女裁判 & 夜光の階段 is also becoz of the casting!~
      but i think there are too many cop inspection related drama this season, wanna watch something else... (though it's exciting, and also my cup of tea too!)
      11th Apr 2009 18:47 PM

      刪除
  2. 好耐冇留言~
    雖然本人鍾意睇偵探劇
    但未免真係太多(會消化不良呢)
    套套都有吸引之處
    但我諗最終可能又係剩返兩三套XD
    除33分有保證外,
    堀北同翔太嗰兩套應該最安全!?

    9th Apr 2009 19:19 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好耐無周圍去遊博啦…哈哈…
      實在查案、偵探野我都喜歡,只是季季都兩套以上,真係多到消化不良啦…
      其實季季我都話好多套有興趣睇,卒之都係得番兩三套真係睇的…
      33分得4集…覺得太少啦…堀北同翔太的那套我會睇街坊評價…
      最想看還是開首貼圖的一套﹗哈哈…(忠粉…速逃…)
      11th Apr 2009 18:49 PM

      刪除
  3. 今季睇主役同共演者有幾套都好吸引.... 同你一樣生田同學o既魔女裁判,藤木直人o既夜光の階段, 天海祐希o既boss, 必睇...
    我都會睇中居,崛北同阿部寬..但係都要睇下時間同埋完第一集之後覺得點~~

    10th Apr 2009 00:04 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 生田同學入咗我既必追list啦…藤本直人那套係想睇佢做奸佬,佢做老好人太多啦,奸角(我感覺)很有新鮮感﹗天海那套就係睇竹野內豐~
      不過講乜都假,好似你咁講,睇咗第一集先算
      11th Apr 2009 18:51 PM

      刪除
  4. 我最期待BOSS!!今日在蘋果日報見到有關報道,已經立即好想睇了!emotion

    10th Apr 2009 00:06 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 竹野內豐(我的看點﹗XDDDD)留晒鬍子個樣真係好似當年《長假》既野獸真二呢…很期待…
      11th Apr 2009 18:52 PM

      刪除
  5. 嘩!做咩悶成咁?俾時間我清上一季嗎?只有名探偵の掟有興趣咋....

    15th Apr 2009 21:09 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對boss(因為竹野內豐)和魔女裁判(因為有斗真)最有興趣…
      不過…我無時間睇咁多劇呢…
      19th Apr 2009 12:18 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD