2009/04/22

頭昏腦脹恕恕唸

最近忙翻了,留言沒時間覆(泣…),新文有點子也沒時間心機寫(哭…),襯這晚有點閒情來恕恕唸(還是牢騷一吓呢?﹗)一吓,I'm still alive!~
  • 草稿是用玩具的word processor寫的,係真係寫…因為要逐個逐個字喺螢幕度寫,工作時都無寫咁多字…話實懶爆的我一係寫簡體字一係寫漢字(有時字我覺得簡體肉酸而寫漢字的…如"樂"字…哈),而玩具又唔識read簡體字…寫極我都寫唔出個似樣的繁體字…囧了…
  • 其實我司係無所謂的行業周期,但唔知點解咁多年來四月都係極度超級瘋狂癲咗咁忙,前年舊年今年也如是,娘說怎麼次次放假日子都見我無兩點都唔起身…唉呀,還瞓覺債呀…
  • 起身時間越來越雜譜了,無論前一晚係十二點還是兩點瞓,第二朝無七點九都起唔到身…但返工的車程我係要一個鐘喎…還好老闆體諒無出聲啦…(感動bling bling眼ing…)
  • 越來越覺得自己係一隻哈姆太郎,又或者係澳門跑狗場的狗狗,被放在個圈圈裡不停跑不停跑…deadline一個追完又一個…任務完成極都仲有…很囧…
  • 上年就係不停病,今年係不停錯神,點算?﹗有乜方法可以improve英文grammar?由中學到而家本人都改不掉這個問題…哈
  • 我司很環保的,夜晚八點中央system就係熄燈…那一刻自己一個人置身黑麻麻的office…腦中只有一句:我係一個ho呵lin既site撈累…
  • 有時我諗係咪因為(低)能者多勞而停唔到手…可信賴的同事手頭都多任務到暈…拜託不行。而冗員就算拜託了可預視要自己執手尾…卒之枱面總係有啲萬年未清的任務…
  • 一月應該完成的任務都而家我都未有閒情去處理…一諗起就係depress啦…
  • 冗員嘛,已經死心…哀莫大於心死呀,certified無得救了。如果入職兩年多…卻連最basic的校車schedule都記不牢,仲可以指望啲咩?唉
  • 我放棄了。人家在快快樂樂傾電話看youtube我不會動氣了。因為我知道為啲無謂人是無謂的,倒不如加把勁盡清手頭上的東東,好讓自己可以早點下班吧。
  • 和博友說開佢都係喎,大家都係positive呢﹗與其動氣鬧交,不如快快手手做野算把啦。
  • 如果能正式得到老闆approval:在人家傾快樂電話時我可以名正言順聽歌就更好了。玩具的可愛之處是叉足電可以聽足大半天,聽歌真是我的心靈雞湯,要不我都不能專心工作呢。
  • 星期日看金像獎前看了《日曜日檔案》,當中提到Y世代的職場表現…嘩…啲招我中晒喎,特別係那些勁有型email名和型爆formatting/用語(如這篇說到的)。人說三年一個generation係真的,就算係同一世代但爭幾年成長環境都爭很遠,umum,很有啟發性…又學多啲點同呢班小朋友相處了…
  • 這兩天發生了兩次﹗係兩次﹗做做吓的文件突然死機…recovery版本係幾個鐘之前的…天呀…又要重新做過啲step了﹗琴日係word今日係ppt…天呀…唔好咁玩我啦…(我已經幾乎十五分鐘save一次架啦﹗)
  • 結論是…電腦不是我的朋友 :(
  • 唔好嬲,唔好唔開心,做過…做過…乖…目標:六點半﹗努力…(雖然通常都達標失敗的…XDDDD)
  • 留言會努力擠時間回,看著個博荒廢著就心有戚戚然。
  • 看來這個車上用玩具寫文mode還要維持好一段日子呢…
  • 雖然我知我明,這個時勢還有得忙是幸福的。所以我是樂在其中的(回帶:我愛我的工作,請搵人轉告我老闆丫﹗唔該﹗哈哈),只是私人時間都好像所餘無幾了…

加油﹗努力﹗Picture

8 則留言:


  1. 大家努力吧! 我呢個星期都係唔知點解癲左咁,前幾日夜晚十點度在lab 和同事一起做實驗時, 聽到他不斷被老闆打電話催交貨...最後竟然變成跟老闆玩視像, 我在後邊苦笑揮手說hello ...
    好在,我忙的時間比較短! 今個星期五下午我就回復自由的了! .\ /.

    22nd Apr 2009 23:38 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你在曬命嗎?人嚟,同我拖佢出去打…
      還好攪埋呢個weekend可以抖一吓,都要休息和溫吓書了…完全停濟不前…不好…嗚呀…
      29th Apr 2009 23:22 PM

      刪除
  2. 我收你版權費!做咩你呢篇跟我咁似?果然係同門的宿命嗎?
    其實我係公司打文件真係打一段就按儲存一次, 一個softcopy 至少有多一個backup. 我做野好穩陣架.
    >>我見博荒廢著就心有戚戚然。
    我都係呀. 但有心無力. 其實諗到寫咩文, 但真係好攰. 連msn 都唔想開....
    p.s. 果然打錯符號係食0左, 請你幫我del 之前個個呀.

    22nd Apr 2009 23:53 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 鏟咗了…如你所願﹗既然我達成你一個願望,咁借個題目嚟使吓都不為過吧…
      我…係…記得咪save囉,但有次機器既野唔聽使就唔聽,我可以連續開同一個excel三次,三次都係click第二個cell就死咗…無啦啦又開個auto recovery…我真係跌低…你想點呀大佬?我乜都無做過…乜都未打呀?
      我寫博有心無力到係星期六日出寫定一兩篇,星期中間係有力就上來回一吓留言,放著放著最久有成十日…我真係好似人間蒸發了…嗚呀…
      29th Apr 2009 23:25 PM

      刪除
  3. 妳真係好努力經營博務呀,用ipod update個博!我都有用ipod個calendar function,有時啲字寫極都認唔到,所以好佩服妳可以成篇文用ipod寫!
    工作忙成咁好辛苦... 妳要加油呀!不過而家見到咁多公司裁員(我公司之前都有),有時候覺得有野做緊係好事,至少唔會俾人覺得係冗員。

    23rd Apr 2009 22:19 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,我都係趁有靈感時寫下一點,好多時轉個頭就唔記得,特別係喺沖涼時呀…
      我會加油的了,其實有無金融風暴,有份自己喜歡既工都係一件開心事,好感恩架;只係工時chur得太行,個人好支攰,好似連食野都無興趣淨係想瞓…呀…我好耐無放假啦…嗚…
      29th Apr 2009 23:30 PM

      刪除

  4. 忙... 真係好 Q_Q" 我d客個個都"靜蠅蠅"又話 cut budget 又盛... 攪到連我都"靜蠅蠅"!唉... 唔講我啦!見妳忙都”等"妳開心^^ 不過點忙都好,要小心身體唔好捱病呀^^ 奸爸爹!!

    26th Apr 2009 13:57 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. touchwood無事啦,上年我係一個月病一次,次次都頂唔順要請病假的…今年so far ok既,係勁渴睡就真…
      呢個時勢都無計,而家仲整多個豬流感,真係驚大家唔死,唯有希望置諸死地而後生,下半年會好啲啦…
      29th Apr 2009 23:32 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD