2009/04/26

本周食記:得龍、曲奇四重奏、宜豐

這張可以做wallpaper吧?打開餅罐見到入面咁澎湃的蝴蝶酥真係好開心的說…哈…




1. 金錢雞(要預訂)冰肉、雞肝、义燒、薑片夾在一起,雖然係十萬個肥膩但就十分好咬口,而且這些舊式菜餚已不容易嚐到…死就死啦…

2. 鴨腿包(要預訂)這個和上面的金錢雞一樣一早就說預訂滿了﹗﹗(疑似)鴨皮包住芋頭(索了肉味很香很好吃﹗)、鴨肉和好大舊肥豬肉(有嗎?我咬到好大舊肥膏…囧)…雖然係包埋,但都係被我解體咁食…哈…

3. 古法太爺雞(要預訂)好滑好嫩﹗4個字講完﹗

4. 佛跳牆(要預訂)我 記得小時屋企附近有家酒家外牆好大個廣告板賣佛跳牆的,上面係一個肥和尚捧住兜佛跳牆…其實我linkup唔到和尚(食齋架嘛﹗)點解會食一煲咁多肉既 野…umum。well,這兜野落料很足,完係唔係街外啲味精野可比呢,連啲湯渣都好好味喎。又,阿姐分湯時見我們起勢舉相機影影影,就擺定個pose… 啊﹗很pro呢﹗

5. 粉絲雜菜煲這個我不怎麼吃的…


6. 金蒜糯米蝦啲糯米飯係唔錯,但隻蝦係劇情需要煮到有啲霉的感覺嗎?卒之我挑晒啲蝦出嚟,只係飯就算了…

7 & 8. 紫米露&桂花糕原 來西米焗布甸都係要訂的﹗﹗﹗阿姐為了令我們知難而退所以送了兩味甜品,紫米露比街外的甜上很多…不過都ok。只是桂花糕…入面有隻蟻 啊…provided that…我食了大半舊…唔死得既…而家我都無穿無爛…但…感覺不太良好囉…囧(我好像成日中啲加料野…之前食車仔麵又有隻野浸咗喺度…umum)

這類舊式酒家買少見少了,我們這樣食一人百幾蚊,很不錯。名物之中我們只試了幾味,仲有個砵酒焗蠔未試呢…有藉口再去了﹗哈哈…

得龍@開飯
****************************************************
開首圖中蝴蝶酥就係購自這家店,去過兩次都係勁多人…勁﹗店內只有曲奇和蝴蝶酥,很有型地放了出來供大家試食,之後就到cashier俾錢也。而很有型的是單味只有包裝沒盒裝,盒裝只有assorted沒有單味的…但還是人山人海人人搶住買(包括我…哈),問你死未﹗

個人覺得曲奇就有點乾(我比較喜歡"煙"un多點牛油的款式),個人比較喜歡古古力那種,很香很濃的說﹗放著一包喺枱面,邊做野邊食…一個下午就消滅了(我很誇張…哈)…蝴蝶酥不用說…係中咗毒…哈…

四重奏@開飯
**************************************************** 

我家有個習慣係有高興事(如阿爸阿媽出糧、考試成績好…)就去据扒的(其實据扒應該係邊個据字呢?)…說起來都好來無去港式茶餐廳嘆扒了…友儕說happy Friday要食餐好…好呀好呀…我好耐無試過了…

想當年商大三年多數去太子那邊据的,這家宜豐係第一次去,啲餐紙和餐牌都勁old school…哈哈哈…。自然之選﹗啲牛牛都係食organic飼料大的嗎?(我串了…),我貪得意點了個牛扒+田螺…姐姐放餐具時居然多了個唔知乜鬼鉗…很有型﹗開眼界了…

宜豐@開飯

10 則留言:

  1. 又要我回帶嗎?個唔知咩鬼的鉗, 係好常用黎食田螺的!(我也串了!哈!)
    我今日諗住寫得龍喎!咁我要講番句;咦?咁橋0既, 你又去0左個度食喎!卡卡卡~

    26th Apr 2009 18:58 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 車…咁我食得好野少嘛(所以要大家帶我出去見識多啲啦…)
      呃…我要扮番嗎?你真係去咗那兒食飯咩?坐邊張枱呀?又係叫呢啲餸呀?你有無帶大機去影呀?我無呀…好記錄性呀啲相,呢啲舊式食物買少見少,要影多啲留念啦…
      29th Apr 2009 23:35 PM

      刪除
  2. 曲奇XX奏的曲奇好普通,有次買左盒...除左特別貴,完全唔覺有咩特別,蝴蝶酥就幾好味
    宜豐我成日去,佢個SIZE你唔覺得大咩?
    26th Apr 2009 19:49 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢的曲奇有試食嘛,除了個古古力之外我都覺唔夠煙UN和無乜牛油香,可能係我口味問題啦,個人最迷戀都係蝴蝶酥呢…
      等我仲自命商大三年狂喺MK HEA,宜豐我係第一次去咋,同埋塊扒大過我塊面…SIZE當然大啦﹗我食唔晒的…哈…
      5th May 2009 22:38 PM

      刪除
  3. 個金蒜糯米蝦呢(或者呢D類似既蒸蝦), 我好多時食到既都係咁霉爛的. 我諗係呢個做法既問題.
    鋸扒啊? 我覺得係用金字邊既 鋸 囉.

    26th Apr 2009 21:41 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 做法的問題嘛…看來我要研究吓了…食落去霉霉地的,感覺不太良好的說…
      鋸嘛?﹗這個其實我應該去查吓字典的說…
      10th May 2009 00:15 AM

      刪除
  4. 古法太爺雞係咪好有雞味呢?

    28th Apr 2009 00:25 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 好有喎,又嫩有滑的說…
      10th May 2009 00:15 AM

      刪除
  5. 細個時覺得去鋸扒好珍貴的,
    重點係鐵板鋸扒
    當黑淑汁灑落燒紅的鐵板上, 那喳喳聲同熱氣 真係好興奮!

    28th Apr 2009 10:59 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我屋企都係咁的,一定係有大事去慶祝先會鋸扒,我懷疑happy friday要食餐好的習慣係屋企教落的說…
      不過呢家店係倒定汁先端上枱,都唔係喺我面前倒啦…(雖然這樣油煙好大…)
      10th May 2009 00:17 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD