2009/04/10

張敬hins《感情.生活》~80年代情意結

忽發奇想,將新舊碟拼埋一齊,上年張《Urban Emotions》得番對眼…係咪好恐怖呢﹗

感覺上張碟為咗要接住《酷愛》個勢有點進退兩難,現下風頭和注意力都去了同公司的表舅母度,有空間(起碼唔使俾人追住嚟話囂啦…)諗吓究竟想做啲乜吧。

出碟前看張生的訪問話佢想做一張懷舊(即80年代啦)味很重的碟…咦,老土野…啱我喎…
 
01. 溺愛

06年《笑忘書》大碟的《從何唱起》和倫永亮合作過,同碟的《餘震》係潘源良作詞,呢次二人操刀呢首《溺愛》 ,看歌詞還以為係呼天搶地《流行曲》式(林狗那首…三連音三連音三連音音…),聽罷卻是中慢版…有一點驚喜喎…(雖然歌詞是有點行的我很慘…)

02. 留低鎖匙

嘩﹗當年我很喜歡的許茹芸,仲特登買咗佢張碟呢﹗(記得當年她和許美靜 登陸香港時都很受歡迎的,不過當然係許美靜比較hit…《明知故犯》很hit…但我較喜歡《傾城》…題外話…)某軒翻唱,登時諗番起好多九字中期的回憶呢…(時日如飛…今天在我心裡…是充滿不退的記憶…)

03. 故園花茶

某軒終於都唱自己的歌了﹗一聽感覺很像《春夏秋冬》入面和軒爸爸合唱的 《絕頂愛情》,有點jazz味懶洋洋的(又覺得有點酒吧味了…),會搵軒爸合唱吓呢首嗎?(XDDDD)歌詞有點《笑忘書》感覺,用故鄉點滴對照大城市生活,生活就是這樣呢,步伐急促得沒空間停下來細看身邊事物, 特別人在異鄉,會特別感概吧…

04. 披星戴月

《故園花茶》之後再一首《披星戴月》,都係講太專注拚搏時沒時間關懷身邊人,夕爺今回交出窩心得很的歌詞,一句又一句講城市人掛住追求理想愛情,很到肉的說。特別係最近公事繁忙,大家同住一間屋卻可以幾天都見不到一面,聽著 「奮鬥倦得非獎品可鼓舞」、「為諾貝爾獎出發先算漂亮」等句時份外感概…(終於沒有上張碟那些「吹水」的騎呢詞…明顯今次不是行貨啦…)

據說這首、李克人的《她慈我悲》、陳醫生的《於心有愧》是夕爺的「大世界三步曲」(我最愛是《披星戴月》呢…呵);又講開又講,作曲的Christopher Chak很多產,張太的《年度之歌祝英台》(謝博友指正﹗)也是他手筆呢。

05. 相對論

林子祥﹗uncle george﹗(誰是你的uncle…哈),聽著聽著我竟然諗起《阿里爸爸》(也太過份了吧…)好了,是《活色生香》(曲風完全不一樣好了﹗)…其實是《亞Lam日記》(被打…)…說真的,《海市蜃樓》﹗

06. 單打獨鬥

乜《感情用事》係向陳百強致敬嗎?這首又是向他致敬嗎? 我只覺得有點像《夜宴》(即可skip…)。某軒訪問中說想減少chur高音激昂唱法…不過這首…仍然很激動吧…

07. 失戀有獎

再來多首港式情歌,歌詞不停高唱「失戀有獎…」…umum…我想skip…

08. 無名指的光環

終於不是苦情歌,兼且相當sweet吓的,再找來廣州愛樂團伴奏,出來蠻感動的(不吓吓chur高唱咪好囉…),結婚進行曲又多一首選擇了。

09. 未來的回憶

硬覺得這首係啲乜乜小朋友campaign主題曲,無計啦,見到金培達個名就諗起《始終有你》~香港始終有你~~~因為你在這裡…~~~~~後段突然有小朋友合唱,很張學友的《留住這時光》…

10. 曝光 (Dance Version)

以上首首都係慢版,可唔可以唔好無啦啦整隻跳舞歌落去呀,完全破壞整體氣氛囉唔該﹗(雖然以歌論歌我覺得這首係ok的…哈哈…)

結論:悶了兩張碟,某軒返來了~ emotion

延伸閱讀:張敬軒的懷舊《感情·生活》裡帶來的感受 (小百合)

另外的:
Urban Emotions~張敬hins
口味唔狹隘.一齊選十大   (大賣但唔係我飛佛的《酷愛》)
張敬軒《笑忘書》
我的敬hins十大


演唱會祟拜文:
《酷愛張敬hins演唱會2008》~ (2008)
張敬hins~軒動心弦演唱會 (2010)
張敬hins~軒動心弦演唱會~馬交站 (2011)
3日兩場以歌會友:張敬hins和蘇永康演唱會 (2011)

****************************************************
題外話一
前陣子蛇果報副刊有某軒和徐日勤的訪問,很喜歡這張相…偷來用一吓…(這是credit嗎?XDDDD…其實是小粉絲時間…)

偷來用一吓,某軒深色頭髮淺色衣服,徐日勤白頭髮深色衣裝,這個對比很得意呢…

呀…想說的是…某軒笑言自己「口味老餅,有八十年代情意結」…喂,我都係喎﹗我認我認,老餅我認﹗

****************************************************
題外話二

search song list時無聊click入去某軒的維基,再睇到呢篇報導… 見到爭議一段…原文如下:

張敬軒在出席2008立法會選舉揭幕禮中,曾批評「長毛」梁國雄「搏出位」,更表示曾經以當上香港特首為志願。此話一出,張被各方批評大言不慚,身為廣州人不了解香港政治卻大放厥詞。更有網友發起聲討張敬軒的行動,表示會杯葛張敬軒並罷買他的專輯,此舉引起張的支持者和梁國雄的支持者爭論不斷。

其 實某軒拎咗特區身份證架啦喎,只係未夠年期拎三粒星啫,點解唔可以發表港政的意見呢?(咁樣好多祖國來的新移民都唔可以啦咁),同埋…其實…扔蕉事件前, 入局後的長毛最多都係成日開會時抗議被范徐爛晒趕出去,但而家多咗兩個兄弟有點變本加厲…扔完蕉再爆粗,究竟你係嚟做show定為民請命架?扔完蕉除了出咗啖氣…市民係無實際得益架喎,但我就要繼續納稅嚟出糧俾尊貴的議員們…嘩…我都想扔佢呀…可以嗎?

well,其實…我都覺…係搏出位,同埋越來越反感。

26 則留言:

  1. 老套其實不太適合我,但聽著聽著就覺得很像廣州時期的張敬軒
    嗯...其實不太喜歡
    不過以造懷舊的水準來說,我覺得是不錯的
    還是那句,最可喜的是有創作

    10th Apr 2009 21:25 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 廣州時期的他也是一種懷舊呢…
      這張碟感覺比上一張好,第一次聽完印象不深但起碼沒有放棄的感覺,除了上文說想skip的兩首,其餘都頗喜歡呢~
      創作的那首越聽越有舊作《絕頂愛情》味道,也不錯
      11th Apr 2009 12:15 PM

      刪除
  2. 你有乜資格話社民連冇為民請命呀?
    佢地係立法會發言的片段你又睇過幾多呀?
    d垃圾傳媒唔報導你就以為佢地冇做過野.
    香港人真係質素低, 太容易俾傳媒控制, 垃圾都不如.

    11th Apr 2009 08:28 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就是看不爽,你要扔我蕉嗎?
      11th Apr 2009 12:12 PM

      刪除
  3. 其實我覺得披星戴月真係好聽...

    11th Apr 2009 14:13 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀﹗是這一期我的飛佛﹗
      11th Apr 2009 18:54 PM

      刪除
  4. 龍兄鳳弟23/12/13 09:47

    張太的《祝英台》不是Christopher Chak 的手筆,而是Cousin Fung.....
    不過Christopher Chak 有幫張太作
    《年度之歌》.

    11th Apr 2009 18:33 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 這指正﹗已即刻改番…
      我係記得張太有首新歌係CHRISTOPHER作曲的…不過就唔記得係邊首…
      下次都係search一search先…umum
      11th Apr 2009 18:55 PM

      刪除

  5. 今天聽了,也覺得比上一張好多了…不得不同意最後那首快歌破壞了氣氛…我必skip…
    "《感情用事》係向陳百強致敬嗎?"
    我覺得是呀,他唱這首歌時很danny腔的說……

    11th Apr 2009 22:32 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然我都明整咗隻歌出嚟無理由唔加埋落隻碟度,但呢首歌同成張碟其他9隻碟真係勁唔match…
      張生都好鐘意字正腔圓地唱歌…個腔又真係好danny…佢應該同陳妖lone一齊整個陳百強腔twins…
      12th Apr 2009 10:12 AM

      刪除

  6. 又是我
    我覺得故園花茶也很陳百強...愈聽愈覺得像陳百強的歌...反而我覺得單打獨鬥不大像

    11th Apr 2009 22:51 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 《單野獨鬥》唔似…雖然我唔熟danny既歌,但唔覺佢會唱到咁聲嘶力竭…
      《故園花茶》舒舒服服咁,越聽越喜歡的說…
      12th Apr 2009 10:13 AM

      刪除

  7. 我都係在80's聽歌既老餅黍,但點解好多歌都好似未聽過咁既=0="

    12th Apr 2009 13:41 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 一年咁多歌星出碟…點有可能聽晒…
      我都自命梅姐忠粉…都唔係隻隻碟熟啦…
      12th Apr 2009 19:10 PM

      刪除
    2. 咁又係... 不過只能夠講,果d歌係唔出名果d囉^^"
      係80's,我最鍾意既歌手係Alan,佢d歌首首都咁好聽,簡直聽出耳油 XD 不過我咁耐以來去過既唯一一次演唱會就唔係去佢果個,反而係梅姐果個^^" 女歌手方面,Anita我都幾鍾意架,唱功好唔再講,d歌既風格獨特,係佢最吸引人既地方^^
      14th Apr 2009 17:56 PM

      刪除
    3. 當年alan和哥哥我是比較喜歡哥哥的(應該都是華星情意結了…),哥哥個形象反叛有型嘛,alan就一本正經的,但之後聽番二人的歌都精彩,而家儲番好多佢地啲精選碟啦~
      梅姐我只去過佢2002年個live,啲歌配埋舞台效果和舞蹈係勁好睇,03年的就太傷感我沒看啦…好在有去睇02年咋﹗
      19th Apr 2009 12:20 PM

      刪除
    4. 完來妳係睇埋出於邊間公司架@@"咁都得XDD 小弟只係睇d歌曲既旋律好聽唔好聽咋^^" 哥哥d歌其實都好好,但果時以歌既品質黍講,或者係佢地岩我口味d吧,我覺得Alan背後班創作人無疑係贏晒^^

      20th Apr 2009 11:14 AM

      刪除
    5. 我會睇架,唔知點解由梅艷芳到劉華到郭富城到陳醫生楊千fahocc,我對華星的人係有莫名好感的…以前成日見梅姐和哥哥合作就鐘意佢多一份。又咁講,早期哥哥走日式偶像路線(華星到新藝寶前期),好迷死女仔的…哈…
      因為阿姨係alan歌迷,佢成日錄帶俾我媽聽,所以佢啲歌我都係由細聽到大,都有好多飛佛的,不過就不會將alan當到好似哥哥梅姐咁喜歡囉…
      23rd Apr 2009 23:50 PM

      刪除
  8. 我覺得《感情用事》比《無名指的光環》更sweet。很多人用《你的名字我的姓氏》當結婚進行曲,《有個人》其實更有意義。
    今次用80年代。下次會不會用90年代?再來一次CY Kong 迷失表参道 x 王菲迷路?

    12th Apr 2009 18:50 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 張學友的lum歌太多啦,數下去仲有《天變地變情不變》和《月半彎》,《月》係甜到漏油的說﹗
      再來一次CY Kong 迷失表参道 x 王菲迷路>>這個我有興趣喎…不過軒哥好似成日唱蓮母,無乜唱王菲啫…
      12th Apr 2009 19:12 PM

      刪除

  9. 我一路聽住隻碟一路留言, 讓你感動了嗎?
    我之前聽0左幾次, 整體感覺不錯, 但未有一首超鍾意住, 感覺都幾耐聽呢.
    佢走懷舊風 (是嗎?)都okay 呀. 我好怕歌手為突破而突破搞到不倫不類的說.

    15th Apr 2009 21:03 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 感動了,我以忠粉的身份多謝你呢…
      其實隻碟聽落好舒服,學你咁講又守住一個自己擅長既風格其實ok架喎,不過人總係求進步既,只要求變得來效果唔係嚇死人就好了…
      懷舊風我喜歡呢…我個人老土…哈…
      19th Apr 2009 12:22 PM

      刪除

  10. hins勁多在港臺“曝光”。 聽他自己講,成熟得來又超攪笑,跟ivana都是同一類人:
    Pillow Talk with 張敬軒
    http://www.rthk.org.hk/rthk/radio2/Givmme5/20090415.html
    Made in Hong Kong 李 志 剛
    星 期 一 張 敬 軒 光 臨 Made In Hong Kong
    http://www.rthk.org.hk/rthk/radio2/madeinhk/20090406.html

    17th Apr 2009 15:31 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈…我就係喜歡啲講野串串咀的人…(二彎娜講野都好好笑的…)
      多謝你的link,會去聽番的說﹗
      19th Apr 2009 12:22 PM

      刪除

  11. "未來的回憶" 聽講好似係為迪迪尼卡通片而創, 但冇被取用

    21st Apr 2009 11:48 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁講起我都覺得似喎,好似好童話咁既feel…
      23rd Apr 2009 23:51 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD