2009/04/06

認人

除了娛樂版的人物,或者有奇異特徵/行為/事件令我特別記得外,一個新識而長相身高行為身份都正常的朋友,本人都需要頗長時間去記住他/她的臉,認人和記號碼…本人都是比較差的…

前陣子聚會上見番很多不同年代的舊同事,好些在面書有接觸就還記得名字和樣子,但離職已久的真係無印象…望了好久…完全諗唔起係邊個…卒之趁人少少時搵人問…吓?舊同事嗎?有這樣一個人嗎?

我常諗如果我做班主任的話,新學期開始時我大有機會已經唔記得上學年的學生…因為我係可以升班後就唔記得上年好些同學…望住個樣覺得好熟但就完全諗唔起個名…在面書上偶然收到校友的friend request,有一刻真係想ignore…我同你十年都唔知有無一兩句,大家只係萍水相逢喺過同一間學校度讀過書…都…可以算係朋友嗎?﹗

咁曾經處於同一地方相處過都係緣份嚟既,accept啦,雖然叫做「friend」但卻連對方係乜水都唔知…add到自己好多「friend」,但會互相留言吹吓水的來來去去咪又係嗰啲,呢啲…可算是現代城市人的孤獨吧…

記得商大有老師說過,交換卡片自我介紹過後就應趁印象尚新做點筆記,例如寫低相識的年月日,又或者寫低人家樣子的特點云云。小的只做一半…會寫低交換卡面的日子,樣子嘛…又係我的騎呢因子發作,對方樣子有「特別」的地方…例如超濃化妝、聞得我噴嚏連連的香水味…或有奇異行為(例如打爛沙盆問到篤)我就很容易記得;掉番轉乜都無的話…都唔知係我唔好彩定你唔好彩…真係要見多幾次先記得…很多時公事上相見…明明唔記得對方係乜水都要扮識,「唧」番個親切笑容出嚟先…

有時真係想請教酒店業朋友或樓下的看更叔叔嬸嬸,點解佢地可以鬼咁快就認得邊個人住邊間房/屋(唔通我有啲乜野騎呢行為?﹗),最勁既係清潔嬸嬸(我住的屋苑係判,嬸嬸成日轉人,我唔認得佢時佢認得我…仲居然知我住邊層…驚唔驚先﹗)

很記得隔離夫婦搬入嚟時從來唔打招呼,又早出晚歸,我諗咗好耐究竟佢係咪住隔離個單位…但人家黑面在先…小的無理由仲懶係親善同人家「爆咗舊冰」架嘛。人家兩夫婦的尊容…我都係對咗好耐先認得﹗啊…係住客嚟架…仲係隔離鄰舍添…唔係白撞的…囧…

又咁講,有啲人係想記住但太多野記而記唔掂,有啲人就係面目可憎得可欲多觀之,連望都唔想望,又點會想記得佢副尊容,係有分別的。

呢一篇:深夜驚魂之幼稚園

12 則留言:

  1. 如果做老師,好自然有辦法記到架,好神的!!

    6th Apr 2009 13:57 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的嗎??我還是記不到啊...

      6th Apr 2009 19:52 PM

      刪除
    2. re:aulina

      我要去試吓誤人子弟以提升自己的認人能力嗎?
      11th Apr 2009 17:18 PM

      刪除
    3. re:逸之

      娜姐不如分享吓啦…
      11th Apr 2009 17:21 PM

      刪除
  2. 我在認人方面是一個智障...

    6th Apr 2009 18:17 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係﹗﹗﹗﹗
      11th Apr 2009 17:19 PM

      刪除
  3. 認人是一種能力, 大概是與生俱來, 因為很少人會特別去鍛鍊此能力, 所以有高有低. 也因此, 不用跟其它東西扯上關係, 忘了就忘了, 總比錯把母親誤認是間諜好:P

    6th Apr 2009 18:54 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁認唔到又無乜野既,只係而家呢份工會經常遇到不同單位的人,經常見過幾次面都唔認得人家個樣或記得人家個名,好似唔太好,所以想諗吓辦法改善吓咁…
      11th Apr 2009 17:20 PM

      刪除
  4. Mr RiceBall23/12/13 09:40


    我從日本語學校畢業了許多年,還是所有老師,甚至警衛都認得我,一是太帥,一是太醜

    6th Apr 2009 19:56 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 看來是因為…你…咁…靚…仔…了…
      11th Apr 2009 17:21 PM

      刪除

  5. 我反而有時會認得對方是我識的人,但就是記不起名字來。

    6th Apr 2009 20:53 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個都係架…我成日見到啲面孔認得係舊同學,就是講唔出個名…
      11th Apr 2009 17:22 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD