2009/04/28

商業英語2~水蛇春

除了之前說過的msn商業英語(諗諗吓寫得出的大多數都係Y世代喎真係…((好像發現了新大陸…))),看得我莫名其妙的還有水蛇春英語,當電郵在我司是極度重要,一天要接十幾廿萬封電郵,而我實在沒閒情像做讀解卷一般慢慢咀嚼文意時,可唔可以唔好整啲詞不達意又不知中心思想何在的野來呢?

(簡稱:廢up)

又說因為我司重視電郵(貪其白紙黑字有根有據也﹗),於是我們無不五時三刻就要望住有沒有新電郵(就像看股市行情…囧),盡量做到即時回覆就最好,沒能即時回也要睇吓有無紅色感嘆號或旗仔,deadline示意也。都無的話,幾無時間都唔該睇吓內文有無關我事的東東(cc的壞處…乜都send過嚟…要 screen關唔關我事都好廢神的說﹗),有的話又要幾優先處理…嘩,齋打出嚟都覺得煩了。對,如是者,每朝早坐下來第一件事就係清電郵,覆呀覆,打呀 打;放工前也是清電郵,因為六點過後很多人都放工了,可以清理一吓屍橫滿地的「email」遍野。

(所以我說我下世會做樹,是因為電子化的我司這頭發完電郵,下一頭…係要將重要的print番出嚟存檔的…那門子電子呀?)

我常覺得alevel的UE無乜教我文法句型,但就教了很重要的快讀技巧(我最愛做Practical skills份卷的…但考出來卻是五份卷最低分…囧),整篇野唔好講咁多先睇題目,然後就題目的關鍵字掃內文搵個重點出嚟。email理論上係memo的電子版,「理論上」唔係太長,也不會有太多說不著邊際的廢話,讓我使用快讀技巧的機會「理論上」係不多…

但,世上就係有人愛將滿腔壯志都寫在電郵裡,subject係長到成個第一段copy上去的…三行﹗係scroll到三行﹗這是那門子題目呀,sender大大不如成篇文貼到subject欄去吧﹗我的天…

第二怕是段落長到成篇essay咁長的文…天呀…你要考我閱讀理解能力嗎?媽呀,我諗佢地都未必想打咁大段,但又驚打得太簡單讓人家攪不明,或者好些重點給漏掉了,於是左加一句右加一句,卒之成就一篇不見精簡但見奄悶的辭淵文。最攪笑我是見過啲sender大大好有心機分晒point,仲用埋 bulletin添,但就每個"point"座底十行…我…真係唔想睇…不如sender大大好人好到底,內文之前先整個executive summary,好讓我有些心理準備吧。

第三怕是好心的sender大大怕我們懶鬼捉不到重點,就將重點用唔同顏色highlight一番,有時會放大…成篇野變咗色彩繽紛夢幻樂園…想點…

開始覺得除了寫得一手好英語重要,寫得出簡單又能帶出重點的英語更強勁。email始終是日常通訊用具,吓吓水蛇春,真係好浪廢時間心機精神的說。(當然我都明白,有時係非不為也是不能也…唉)

(不好,我又在發牢騷了…哈哈…emotion)

下一篇:商業英語3~天下文章一大抄

6 則留言:

  1. 諗返起當年寫minutes,老闆話「寫得都幾易睇丫!」 原來算係讚的,我仲諗左好耐佢係咪暗串我話我寫得太平板呢!
    唔知幾時開始,D 人以為用深字加轉彎再轉彎先算係高級英文,但唔記得左考慮人地睇唔得得明呢!

    29th Apr 2009 00:24 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 詞能達意之餘又唔水蛇春,讓人睇得舒服係神功,要練架﹗
      之前上了個course,個老師勁推祟simple / plain english,仲係咁話我地平時寫開的用詞old school…真係灰爆…哈…
      10th May 2009 00:22 AM

      刪除

  2. "subject係長到成個第一段copy上去"
    這不是有D問題,是很有問題了。這人應該要去進修英語。

    29th Apr 2009 00:25 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀﹗真係應該進修,佢好明顯係唔明白而家唔係中學作文,係唔會越多字就越高分…
      10th May 2009 00:24 AM

      刪除

  3. 三行的subject都好離譜喎。好經典。

    29th Apr 2009 22:25 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我要cop出嚟俾大家欣賞嗎?
      10th May 2009 00:24 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD