2009/04/27

古sir《Strings Fever》…fever喎真係…

阿古生都好鐘意一個concept work的話就回帶玩落去,繼初回歸特區樂壇的動漫系(漫畫+遊戲機,final fantasy都玩埋…囧),之後就來人生道理(Human+moments),最新兩張碟就玩樂器(上次係結他,今次係弦樂)…下次會玩咩呢?口風琴 fever?

不過這不是重點,其實我想說的是他老哥的演唱會…真係fever喎…發燒那種fever喎…

01. 大師作品

很 《傷追人》那種苦情歌,一來先係個差不多成分鐘的大提琴intro,成個氣氛都沉重了,《大師作品》者即係話"你"主導晒成件事,「你是神 可以指導情 分」…常說古生近年歌腔造作,呢首就夠dramatic,越造作就越襯了,出來感覺又ok喎﹗(演唱會度跳拉丁舞就係呢首歌?唔通?)

02. 以你為榮

既可以係多謝情人,又可以多謝粉絲,一曲幾用,感覺有點似《你是我信心》。一句「曾害怕低處未算低 多得你捱出一切」,我覺得首歌係送俾L小姐的。

03. 男左女右 (關淑怡合唱)

SK姐係萬能合唱王,寶記各大男歌星張天王、李克人、炸猛,再到近代的醫生都令本人聽出耳油的, 不過同古SIR這首我就有少少覺得你有你唱我有我唱,還好,你有你我有我的情況沒有和周玉女合唱那首《愛得太遲》咁誇張…

04. 亂

其實前幾首你唔話我知主題係strings的話…我會只覺得係港式 TYPICAL編曲,反正特區歌壇的編曲用小提琴等弦樂係等閒事啦…。到這首小提琴部份就多很多…咦,但感覺很韓劇啲主題曲喎…唔講我仲以為係改編韓版 《魔王》既主題曲呀…但原來係原創的…。講開又講,這首野係幾有型的。

05. 另一雙手

古生都太喜歡這類圓舞曲式輕快歌,上張碟有首《啦啦》,遠古的有《西部之醉》…老實說…真係好strings嗎?

**************************************************

歌曲整體是不錯,不過說到strings fever嘛…我又覺得和上次一樣有少少掛羊頭囉…(或者聽番第6cut開始的純音樂版會有另一種體會?)。又說,上年係兩大敵手無出碟,後浪新碟又跌 watt,俾古sir冷手執個熱煎堆,今年以這張碟的質素(ok…但又說不上突出…)和疑似轉會,今年可以喺頒獎禮執到啲乜呢又?

全碟歌詞

其他巨基:
忽然懷舊之~那些年,陪我長大的古怪基
一刻永恆@古巨基《Moments》 27/8/07 (一刻懷念永恆永不變﹗至理名言啊﹗)
敗家實錄vol.1 古巨基 13/06/07
巨基.我生 27/8/06 (一洗之前頹風的全新大碟,當然比之《愛與夢飛行》年代仍差很遠)
買唱片 26/8/06
我的巨基年代 12/2/06
最終幻想 23/11/05 (國語炒雜錦,不過恐怖度絕不及上述的《星戰》)
Thank You My Dear 古巨基 (碟評《星戰》)  24/10/05

**************************************************

好,到正題了…我想話古sir個演唱會啲衫使唔使咁靚呀…

演唱會poster…其實幾ok的…但估唔到個鏡波和後面的colorful pattern…係會著上身的…囧﹗﹗

《Alice in the Wonderland》入面啲人型poker…實情係高音/聲浪就會著燈…唔係呢…我都係覺得係Alice in theWonderland...
阿sir身上的彩色條條…令我諗起100克唔知幾多蚊啲糖果舖有種係黃色+白色+粉紅色的棉花糖(長條那種),而家變種成為怪獸…纏到阿sir身上變成呢條怪衫…

件衫係不用除的,食咗佢就得。
呢個表情想點?

但呢件衫又算係正常啦喎…圍住頸那pat野有點像伊麗莎伯年代阿沙士比亞啲衫那pat…
嘩…80年代蝙蝠袖+60年代圖案crossover呀…

但我想話…阿sir可唔可以唔好再喺演唱會度戴啲又厚又蓬鬆的假髮?活像十年無洗頭似的…

英國御林軍呀﹗個頭﹗應該著紅色軍服嘛…其實都頗像海膽個黑色殼的…件衫反而比較正常喎…(但跳拉丁舞就…囧)

首先我覺得靈感是來自梅姐喺新秀那晚的金色晚裝。

再揉合勁歌金曲、中文金曲、叱吒和新城四個頒獎禮獎座的特色而創出來的。真係創意無限,不再平凡。
這一件…就只讓我想到以下的卡通人物:








原來第一次演唱會的動漫cosplay和第二次的哈理波特上身都未算最勁,今次先係突破中既突破…囧

2 則留言:

  1. 哈哈, 我也剛剛睇完show, alice in the wonderland, 同我的反應一樣, 我一見到佢就諗到d 撲克牌人呀~
    佢好幾個造型都出場疑似騎樓頭, 好驚~
    strings fever...我覺得guiter fever 出色d~
    p.s. 我這晚的嘉賓係"西勵光" (sally kwan, 這個冷到我笑得到~可以接受~~哈哈), 個人意見, 真係覺得首歌可以搵金牌的是但一個sell 樣的妹妹合唱, 感覺可以sweet d 同畫面可以襯d....
    27th Apr 2009 01:54 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 古生真係灰呢…咁耐都係得一位朋友留言﹗哈哈…
      其實佢唱歌係ok架喎,但點解硬係去到演唱會就整啲騎呢造型,個頭又硬係要假髮一番…好肉酸呢…弄得我碟買咗都唔想睇的說…
      今次張碟整體ok喎,雖然編曲上我覺得和上次一樣有少少掛羊頭,即係同平時啲(typical的k歌)好似差唔多,一貫港式k歌都成日有弦樂架啦…umum…
      不過歌曲我都覺得好過上張碟,起碼容易點留有印象…
      金記的妹妹好易走音…好危險的說…
      10th May 2009 00:20 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD