2005/11/23

最終幻想

睡美人 古巨基
作曲:陳台證 填詞:林夕 編曲:陳台證


電話的兩邊 充滿蜜語甜言 我的聲音 會為你充電
你說看看窗邊 有顆流星出現 你說睜開雙眼 才能保持不眠
明天 星期天 我們總會相見 別浪費時間 你要早點睡
保住最美容顏 要和你做對快樂神仙 在掛斷話前say goodbye
每一聲都有我對你的愛 不要作個賴皮的小無賴 看天亮就快來
say one and two and three and four and five
一直數呀數 數到滿一百 我會送你甜蜜的goodnight 明天擁抱入懷

------------------------------------------------------
大大話話有一半係廣東歌改編成國語version..等巨基可以同國內眾多同胞一齊做隻貓做隻狗不做傻人~...不過有聽開前兩隻廣東碟嘅人就真係無晒新鮮感囉...隻隻歌一聽intro就知係咩...歌詞同廣東詞亦如出一轍...好慳呀...concept都recycle...(係《同班同學》好點...可能《星戰》都唔係出咗好耐....)...相比以前《忘了時間的鐘》同《路邊攤》...今次真係太多改編....感覺好慳水慳力.... (天...連我至熱愛的《夢中人》都有...嘔)....

回說新歌...《睡美人》有少少r&b元素...輕輕快快咁um你瞓...好搶耳~..挽回唔少分數~另外《春天》都唔錯...~可能先入為主...唔太鐘意改編歌...

如果我係國語人...我一定好開心...因為呢隻碟集合晒巨基三年呢最hit嘅廣東歌國語version,咁佢返內地行走江湖都有首國語版萬人大合唱...but...for我自己...就有少少失望...
************************************************
其他巨基:
忽然懷舊之~那些年,陪我長大的古怪基
一刻永恆@古巨基《Moments》 27/8/07 (一刻懷念永恆永不變﹗至理名言啊﹗)
敗家實錄vol.1 古巨基 13/06/07
巨基.我生 27/8/06 (一洗之前頹風的全新大碟,當然比之《愛與夢飛行》年代仍差很遠)
買唱片 26/8/06
我的巨基年代 12/2/06
Thank You My Dear 古巨基 (碟評《星戰》)  24/10/05

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD