2009/04/20

[日劇]因為豐哥,所以睇《BOSS》

光看官網照片已經迷死人(豐哥啊…)…會被打的,好好,清醒一點先呀吓。實在一集下來劇集本身和官網照片一樣很醒神,春天萬物都被喚醒起來了~ (被閃到傻了…)

再貼多張,點睇都唔似捉賊野吧?ケンドーコバヤシ和温水洋一(最後排的兩位叔叔…)係咪都忽然model上身?唔覺我以為係《視城風雲》呢(沒有這樣一部劇吧﹗)上面一張豐哥正面笑比這張雙眉緊鎖的更迷人呢…(恵梨香妹妹條裙就有點…似求其披塊布上身…丐幫的朋友嗎?)

花痴了…不過淨係官網都令本人死心塌地鎖定要看,勁吧﹗ (除了花痴外,仲要注意有劇透)

《BOSS》 是警匪片,但感覺很《TOP CASTER》(無獨有偶琴日見到無記在播…令人懷念的矢田亞希子千秋王子…),也是天海大姐lead住一班個性各異的組員,身處於被看死的小組裡(怎 麼新聞節目都係收視太低就會被cut掉?幾時會有人拍一套講劇組人員辛酸史既呢?),如何以自己本身的能力和魅力感染身邊一眾騎呢的組員,團結一致打拼創出成績咁。要有個性得來又夠大姐本色charisma的,都係天海吧。佢呢個大澤繪理子(個名又反而很女性喎…)是個有能力,但私下又有點冒失,幽默又有點可愛(特別係佢以心理戰打嬴個犯,之後被佢串平胸時…笑翻我了…),角色比《TOP》時更討好(係,其實我一路唔太喜歡睇天海的…)

我的看點豐哥演天海的同期兼好友野立信次郎,就係佢一手將大澤從美國拉回來,領導佢提議下成立的新小組做室長。一開始大澤野立房度出現…我仲以為…哈哈哈, 其實佢地係好朋友啫。實在太耐無睇過豐哥做啲幽默挑皮,輕挑中不失認真,串咀中不失溫文的角色了(上一次應該係01年的《一夜夫妻要結婚》)(要承認,我 是很buy《悠長假期》裡野獸真二那種角色的),拜託千萬唔好再來《beach boys》、瑠璃の島那種憂鬱到好似成村人得罪佢的悲情男子,呢次咪幾好﹗~尤其是遇到身懷炸彈狂徒時佢居然一手推大澤擋住自己…我再笑翻了…

型男一個都唔夠,還要來個片桐琢磨(玉山鉄二),佢就係憂鬱又滿懷心事的元熱血刑警,好似好多故事,而片桐同大澤的故事野立都好似好清楚咁,好呀好呀,豐哥多啲戲啊﹗

另外的組員有熱血新人花形一平(溝端淳平)(角色十足十《rookie》裡的愛田誠…)、冒失鬼山村啓輔(温水洋一)(放在香港應該係醫管局唔見usb或配錯藥的員工…XDDD)、走黑道路線的岩井善治(ケンドーコバヤシ)和又懶又唔想同人溝通的木元真実(戸田恵梨香),係咪套套日劇都係咁既呢?啲傳說中既 精英部隊選出來的都唔多精英,仲相當騎呢…諗起上季的《RESCUE》和《VOICE》呢…

話實上述兩部劇都悶到抽筋(要不是斗真真係唔會煲晒《VOICE》…),這一部《BOSS》劇情緊湊,各組員查案抽絲剝繭過程都相當寫實(點解總係要搵個美女來做鑑證科主任呢?唔係真矢みき了,今回係吉瀬美智子,大嫂﹗《魔王》毒還未解開…哈),特別係最後大澤和犯人對質一場真係好緊張(回看《VOICE》 斗真告發阿爸不守醫德,居然可以一點高潮也帶不出﹗),感覺良好感覺良好,希望水準能保持啦。
不過講來講去,最緊要係豐哥戲份繼續多,繼續輕挑浮燥呢~Picture

(說時遲那時快,斗真的《魔女裁判》都快播了…)

(10/1/12後按:這套我好似只看到中間,卒之都無睇到反野隆史客串的大結局,唔知呢,案件唔係唔好看,不過我提不起興趣睇啫…鬼叫豐哥出場少咩…哈哈)
******************************************
延伸閱讀:
キラキラ(或曰bling bling)到暈的官網
《Boss》 初評 (日本藝能討論區)

10 則留言:


  1. 二打六小姐都寫依套唷 XD 不過,真係好好睇^^ 暫時係依季裡面最好睇既劇^^
    其實,睇時我都有諗起Voice...並且和妳一樣,都係撐人先睇落去(我撐石原里美嘛!)不過,睇到笫九集終於冇晒動力追落去...太悶啦 T_T" 而依齣就岩岩相反,一d都冇悶場,笑位多,又有緊張既情節,可以用精彩去形容^^

    20th Apr 2009 14:39 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係對豐哥和戶田妹妹有興趣,為人腳而睇,個故仔又ok係bonus囉…
      voice真係太難頂,查個死者死前番俾親人的聲音呢個concept係ok的,但我唔係太受得佢地集集都係咁周圍走訪死者身邊人,然後搵出一個相當天馬行空的死因,再傳達一個諗都無諗過的message,有幾集係感動既(特別係造鞋伯伯那一集),其餘的多數都係無聊…本來之前好有期望…唉…
      voice最好睇係五個同學仔之間的冷笑話…僅此而已
      29th Apr 2009 23:15 PM

      刪除
  2. I think Takenouchi-san is losing his hair. His forehead is getting shiny. :)

    21st Apr 2009 04:53 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁佢都就嚟4張…人到中年都無計啦…
      話實佢個樣都殘咗…但在粉絲眼中這是魅力…更charm﹗呵呵…
      29th Apr 2009 23:16 PM

      刪除
  3. 果個基佬好搞笑。日本對同性戀都幾開放架喎估唔到。:)

    23rd Apr 2009 00:28 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本人都係表面open內裡保守的…我覺得…
      29th Apr 2009 23:20 PM

      刪除
  4. 呢套戲d演員都好好睇~~~(好似淨睇演員咁~XD)
    除左男GE夠型之外,我覺得女GE都好有魅力~~~呀戶田自從流星之絆後我覺得佢愈來愈有魅力~~~
    天海佑希同吉瀬美智子更加唔使講~~

    30th Apr 2009 12:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 戶田的演技不知不覺間進步了不少(很玄,不知不覺地進步了…哈),睇過一集《世紀奇幻物語》,本來以為佢係普通小鳥依人女仔,點知後來係癲既…仲拎住把刀指人…那一野佢傻傻痴痴的,一時兇一時溫柔一時傻笑…比起平時角色難很多,又HANDLE到喎﹗唔係得個樣的呢…
      (我係咁讚惠梨香妹妹添…哈)
      不過我的看點還是豐哥啦﹗我回帶﹗哈…
      5th May 2009 22:35 PM

      刪除

  5. 豐哥暫時都仲未有咩精彩表現bor...

    6th May 2009 23:06 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 無計啦…佢唔係天海大姐team入面啲人…只能行行企企…食飯兩味…
      10th May 2009 00:13 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD