2009/05/28

街景

每天搭車都要行經東廊,每次對正東廊的低層單位…我仲會唔會住落去?雖然話係望海,但行東廊車上的人完全望到自己單位內觀,好無私隱啫…。而且都無理由將啲窗簾一日拉到黑不見天日終日架?

總覺得間屋入面點靚,個景觀唔得…真係唔得架喎…

睇二手樓都還好,起碼可以睇實物/景,諗過度過先卜搥,住落唔鐘意係你既事,與人無尤嘛。但買新樓就…哼哼,買既時候係睇示範單位嘛,啲示範單位又總係貼晒 啲醉人夜景,要不就係開揚海景喺窗口度,然度入面就放盡各式美輪美奐的家具設施…嘩,真係尖house呢…。到收樓時睇實物,嘩…勁近馬路…人聲車聲狗吠聲又應到不堪…這時…只有一句浮在我心中…貼錢買難受…

當然,我望著的那個應聲樓盤係我買唔起既,這個「難」我沒福份享了。

實在香港地少人多,高樓大廈起到一街都係,除非有錢到可以買豪宅,要不在市區找個安樂窩,對景觀都不能要求太多,我諗,最基本係唔好對馬路,塵多人多聲又多,對睡眠和健康都唔好啦;第二就係樓同樓之間不要太近,要不天天望住人地做乜時,你都係天天俾人望住你做乜…好無趣啫…

我屋企的單位係十字型的,每個L位每邊一個,其實係睇到隔離屋人做緊乜的,同埋兩邊露台係對住,近到係一支地拖位(於是某次我爹和娘無帶鎖匙…爹竟然忽發奇 想喺隔離屋爬返我們家…囧…爹可不是蛛蛛俠…當然被我娘ban了…卒之要幫襯開鎖佬…我們住高層呀吓…)。我懷疑,兩家的娘親係可以喺廚房互相邊煮邊交換心得的。就係近到咁,細個時經常喺大人唔俾我睇電視時,我就返入房對住個窗斜望樓下單位的電視機…(小時的我已經電視癮甚深呢…)。

呀…喺香港買樓真係煩…顧得入面又顧唔到出面呢。不過筆直所限都顧不得咁多,像我家般單位與單位之間很近的都很難避免,還好只有左沒有右,正前方仲係開揚山景(晨早空氣清新開朗~~~),計計埋埋都叫ok既。

點…都好過對正大街…終日要拉窗簾的住戶吧?﹗一大片無敵海景得物無所用呢…囧

舊文: 再問典解:假豪宅

10 則留言:

  1. 香港其實都大把樓車聲人聲好勁...交通方便送既附加野

    28th May 2009 20:30 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我寧願離地車站遠一點,行兩三個字都唔係好遠啫…
      成日覺得喺地面地車站附近的話會好嘈…

      30th May 2009 12:27 PM

      刪除
  2. 仲有隔離屋外牆維修都驚啲會擒入你屋企

    29th May 2009 00:09 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 一搭棚咪要終日"山"窗和開冷氣…就算係冬天…唉…

      30th May 2009 12:32 PM

      刪除
  3. 近山空氣好,人都會健康一些了。

    29th May 2009 00:57 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架…對住植物多既空氣會好啲…

      30th May 2009 12:33 PM

      刪除

  4. 如果一定要住市區, 只怕選擇不多. 我從小到大, 住家都很有景的, 偶爾到訪朋友家, 發覺鄰居是"住" 得那麼近的, 覺得真是毫無私隱, 不過, 我對街景其實沒甚麼興趣, 可以長期閉窗, 問題不大:P

    29th May 2009 09:24 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 但長期閉窗又好幽閉咁,感覺好唔舒服呢…
      我家都係望到隔離屋關係,換衫要落窗廉的…
      但平時就唔理,開吓窗嘆吓自然涼風~呵

      30th May 2009 12:35 PM

      刪除
  5. no reason16/8/12 23:20


    最慘係果D住左十幾年都無咩問題或者習慣左D人聲車聲時,失驚無神在你家正前方起(重建)一幢樓,係玻璃幕牆果種,夜晚重開D燈飾比你睇

    29th May 2009 18:26 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗起大角咀有座樓業主唔肯賣,卒之隔離左右的都拆晒做新型「豪宅」,剩番佢自己一座喺度,俾人遮住晒不見天日,仲要凹咗喺入面…賣都無人要囉…勁灰…

      30th May 2009 12:36 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD