2014/05/04

[韓劇]《Dr. 異鄉人》寫在開播前

本來以為是脫北醫生故事,之後再多啲甚麼一個男人追尋愛情之旅…有點微妙…

不過終於唔係學生戲,點都有啲新鮮感既…(insert唔到土豆的12分鐘預告,click呢度啦)

據說為了表現出唔同時期的朴勛既性格心情,所以佢係有四個郁既:

左下:話說朴勛本身係南泡人,細個時同阿爸被綁架到北泡(因為佢阿爸係心臟專家…係去醫…金日成的…),於是就喺北泡長大了。北泡時期的清純大學生,於是弄了這個修夏式的留海頭,據說係要強調柝勛既溫柔喎(有關係嗎?)喺嗰個時候陽光既佢遇到初戀在熙(陳世妍)((又叫在熙﹗《善良的男人》呀﹗),青蔥到去郊外踩單車添﹗~

下中:後來初戀消失了,朴勛被拉去研究所做研究(我相信佢唔係被研究既…)呢個時候朴勛變得冷酷無情,所以需要弄出這個中間分界心理變態的髮型…囧。據說研究的被研究者其中一個係初戀喎…

下右:不知何故脫了北,去到南泡為了搵錢和搵番初戀,朴勛乜都做包括送水工人…突然佢又唔冷酷了,反而是佻皮的送水工…而衣服都不知何解突然潮起來,髮型是南舜式的泡麵頭…究竟有乜關係呀?

上:呀﹗終於最後一個了…是無造型可以轉了嗎?朴勛加入南泡的醫院行醫,跟星星男二(朴海鎮啦…)大鬥發,之後又發現有個同自己初戀生得一模一樣的人出現…囧。

<--呀﹗連星星男二(好了,是朴海鎮)也要中間分界心理變態了?﹗

umum,就咁睇故事大綱暗覺有點微妙,黑暗定醫療定愛情劇呢?好似樣樣有啲…
<--預告是令人好期待,直至出現的左圖的沖涼、曬肌、咆哮…我滴汗了…即刻噢咀…雖然都知男角係要沖涼的…或者係見上次《聽見你的聲音》去到第七集先沖涼蝕咗所以今次唔好理,預告就已經沖咗先,仲要來個胸肌大特寫﹗(講堅,微妙度因為呢吓露肉即刻大大上升…囧)

ok,都係等聽日第一集播完再說啦…哈哈哈哈…

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD