2013/10/04

讀書報告#19~雜篇

無,想講吓近期有乜作者係追住睇啫…

(無,就係呃吓文囉﹗~哈哈)

松浦彌太郎

喺屋企書堆度偶然發現有本《今天也要用心過生活》…是08年買的﹗但我完全無aware這作者是誰…囧。看《松浦彌太郎的100個基本》時只覺得…呀,佢既品味跟我既差好遠…我唔鐘意美國野喎﹗再睇埋《自在的旅行》才知多啲作者的經歷,作為一個無膽的乖小孩,特別羨慕啲人放膽去做自己想做既野,仲放膽到中學唔讀休學去美國,而且佢既英文當時係…um。回來後在街邊賣二手書,賣到而家cow book係目黑的看點(上次去時都想去朝吓聖,但卒之點解無去呢?唔知)…um,雖然都想睇吓佢啲上班快樂系列(好似是《最好和最糟的書店》),只是好似沒有旅行相關的書咁熱愛了(說起旅行相關書,仲有舒國治的都很不賴,也是在誠品不停發現不停買…哈哈)

基於我看的是台灣中文版…又中了我最討厭的紙厚、字少、spacing闊…囧。

新井一二三
應該是看湯禎兆講起才知新井一二三是誰,想搵佢本《我這一代東京人》時突然發現原來又係以前買落﹗大驚﹗當然是沒有看完…um。之後一口氣看了很多,佢係以中文寫作,出版的format都比較平實,看得是比較舒服的。不過呢…um,可能一口氣看得太多了,竟然說不出對每一本有甚麼印象,只能說,比較記得的是《東京上流》…因為講文學散步,之後再去東京的時候想跟住朝聖一吓的說﹗

唔知呢,看著新井訴說細個時的東京就好似媽媽講佢細個時馬交是點樣的…呀﹗佢寫到細個第一次錯長途火車(唔記得去長野定邊度),走出山手線的時候,好似經歷了一件驚天地泣鬼神的事…我想話我細個第一次自己去澳門(人家是小五…我…講緊中學了),有說不出的緊張…哈,逃出生活圈真係巧京京架﹗um,係咪我懷古呢?我都係鐘意佢回味以前的人和事多過講現在的…(如…《東京311》)

酒井順子

又是一個大驚恐﹗也是湯禎兆講起敗犬掌門人,於是想找酒井的書來看,忽然發現屋企有本《京與都》,看下去又不算太精闢。反而是《敗犬的遠吠》和《いつか、中年》先正,看到我想笑,酒井姐姐也問:為甚麼在電車上要讓座給小朋友,卻不讓給孕婦呢?(我成日問架﹗)…拍枱笑呀我想﹗um,沒有港/剩女的怨氣,一派悠然自得的分享自身和觀察對身邊敗犬的觀察(幽默和輕鬆地),我想話好睇過《京與都》好多啊﹗看完《敗救的遠吠》,最記得的是…清子公主出嫁,讓全國敗犬燃起希望…我又忍不住笑了…

Um,呀,酒井出身東京卻十分喜歡京都,又是鐵道迷…我…我…我…也想暗暗舉手呀﹗看來我做完歷女可以做埋鐵道迷﹗哈哈哈。

村上春樹

就說我想做偽文青嘛﹗無既,睇開文學散步既《東京上流》,新井成篇文不停講村上春樹,跟住再睇埋《東京.村上春樹.旅》,覺得佢啲散文都幾有趣,忽然就發現屋企原來有本《村上春日堂反擊》(究竟我屋企有幾多本「原來有本」的書呢?),死囉,我想話我好有共感呀﹗

現在會先看他的《春日堂》系列、《村上收音機》等散文,小說既野,看緣份吧﹗(雖然我有本《挪威的森林》買了未睇…囧

池井戶潤

當然是因為《半澤直樹》大hit,於是想睇番原著小說《オレたちバブル入行組》、《オレたち花のバブル組》,據說池井戶的書多以金融或salaryman做主角的…咦…金融…我想起山崎豐子姨姨…呀﹗一路好走了山崎姨姨,我會繼續努力煲《華麗的一族》,已經睇完上卷架啦﹗

萬城目學

書債堆積如山,最近讀了湯禎兆的《人間開眼》(佢真係好危險呀…啲書),發現好幾個作者的都好似很有趣…萬城目學是其中一個,一來是他的小說將歷史融入現代時空,即刻中招啦,跟住《鴨川荷爾摩》(這是甚麼怪名字)是京大的奇怪社團的奇怪事,據說呢本係萬城目的出道作,反倒沒甚麼歷史野(相比《豐臣公主》),多一點青春愛情事…呃…我又有點期待又想睇了﹗

三浦紫苑

多得某博友不停提起,呢個名號和奇奇怪怪的書名終於打進小的心中…先看《啟航吧!編舟計畫》,印象…就是故仔的設定都是冷門行業:

《多田便利屋》…就是便利屋

《強風吹拂》箱根長距離接力賽為舞台

《哪啊哪啊神去村》山地小村落中林業生活

《啟航吧!編舟計畫》辭典編輯部中編纂辭典的漫長之路


真係好冷門啊﹗但奇怪的是喺呢啲冷門的領域度作者又可以帶出高低起伏,本《啟航吧》小的可以忍不住狂睇極速挑戰完的…勁喎﹗暫時只買了《多田便利屋》,其他的…um,排吓隊先啦~哈哈…

*****************************************
都係唔好再提是湊佳苗、是枝裕和跟東野圭吾了,實在太危險…有涯追無涯呀﹗囧。哈哈。

6 則留言:

  1. 東京311的排版正是那種超過1/3空白的設置,一打開睇到即刻諗起你之前嗰篇

    酒井順子嗰兩本係咪日文版?可以借我嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:まこと

      係呀﹗不計排版,《東京311》講到311的場口雖然是很傷感的(我很少看書看到哭的),但整體我覺得內容可及以前的
      OK﹗酒井順子的~

      刪除
  2. 我係誠品買了, 不過只睇了一半, 就被 吸引過來.
    三浦紫苑我KO了, 反而買了和, 前者打書釘都看了三分之一, 後者未開始. 我會努力, 不過等睇埋第二,三本

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:Saman

      三浦紫苑我暫時只看了《編舟記》,另外的幾本暫時都未郁,要排隊清咗村上春樹的和萬城目學…哈哈哈…
      買得太多睇唔切呀﹗

      刪除
  3. 哎呀, 留言被食了部分, 只好再打, 望勿介意.
    1. 最好和最糟的書店:只睇了一半
    2. 古書堂事件手帖: 現時全情投入看. 看了第1集, 2,3集會快快看.
    3. 三浦紫苑: 已看了 啟航吧!編舟計畫 , 至於 哪啊哪啊神去村 , 打書釘看了三分之一, 而 強風吹拂 就買了, 但未開始. 看畢 古書堂 後會再開始番的.

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:Saman

      很奇怪這邊唔知怎的會食留言?
      1. 《最好》我很快就看完了,因為內容一陣風的…很快就掃完了。但之後…是不怎記得內容的…哈哈哈﹗
      2. 這本書我沒看過,但喺日本旅行時看了一集日劇覺得不怎麼樣,加上太多書喺手,我連上年的《深夜食堂》都未清…所以排吓隊先…
      3. 《神去村》和《便利店》我都想睇,《強風吹拂》我見誠品有中文版,好厚好厚好厚﹗咁重即刻唔想買和拎了…所以…等日文版…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD