2013/10/31

[韓劇]《繼承者們》~大雜燴(3-8)

呢套越睇越覺係《學校2013》+《花樣男子》+《秘密花園》…完全覺得我除了可以去TBB做編劇之外,去泡菜國也可以啦﹗(雖然我唔識寫泡文…哈﹗哈﹗哈)

秘密花園

  • 金嘆喺美國間屋已經爆似啦﹗同金朱元間屋又係一樣的﹗
  • 男主的阿媽跟家裡的女人鬧不和甚至大打出手,《秘》的朱元媽會鬧爆奧斯卡阿媽又會串爆自己繼母,《繼》金嘆阿媽係小三,被二夫人(因大夫人死咗佢實際上係大婆了)收埋唔見得光,那二夫人(啲造型跟《秘》的朱元媽LOOK沒兩樣了﹗)又是一個有無理無理打人又鬧人的潑婦…很可怕…
  • 男一總是搶住無啦啦說愛上了女一,又女一就算點避佢都避唔到男一的熱情追擊…剛剛睇到第8集阿金嘆死攬了恩尚一吓喎﹗
  • 男一家裡人多又有錢但就肢離破碎,女一…恩尚都叫有媽媽和家姐(雖然遠走美國…)…比羅林好一點…
  • 睇到後尾發現羅林阿爸原來救朱元而死…唔知恩尚阿爸之所以唔喺度又關唔關金嘆事?
  • 我想話呢…《秘》男一叫金朱元,《繼》金嘆阿哥叫金元…咁再下一部劇的男角會叫金朱嗎?
  • 而男角會有個阿哥…不過算係有少少唔同啦,奧斯卡跟金朱元是友好的,金元對細佬金嘆是黑口面的…
  • 我估我繼繼續續睇完整個第一輯台版的《流星蝦丸》,第二輯睇了幾多集…唔記得了…日版的我只看了第二輯的第一集(因為有生田斗真呀﹗哈哈)…而泡版的…我是完全沒有看過…如果我話覺得李潤城行出嚟個勢好鬼道明寺係咪好衰呢?我都無睇過佢演道明寺?
  • 恩尚一開學時返別家學校時我仲疑惑佢唔係同金嘆一間架咩?點知後來佢得到理事長贊助轉過去帝國高中…囧﹗這可以比《流星蝦丸》更蝦丸嗎?
  • 很詭異的是…啲人牛高馬大但背住個背嚢…睇了8集都係接受唔到囉…特別是李潤城捲捲毛…我真係接受唔到佢地係高中生囉…除了校服…改成大專不行嘛…囧﹗
  • 算啦…或者高中生青春校園劇先有市場了?
  • 剛剛第7集回憶金嘆和崔英道幾年前啲恩恩怨怨,好有喜感…爭3幾年啫…一個瘦UN茄可以變成大隻如李潤城和捲捲毛既?可以告訴我食乜可以成到佢地轉眼就快高長大如此嗎?
  • 剛剛發現,我滿心期待(疑似今年12月在香港上﹗)某DIDI的《NO BREATHING徐仁國跟某DIDI是高中生,某人的《漂亮男人》也來一幕高中生的回憶場口…我大囧了…
學校2013
  • 見到捲捲毛一臉兇狠的樣子欺負永俊,好難唔諗起《學》正浩蝦英佑呢,跟住阿興秀一出場時又一副壞人的樣子,兇狠到不能…佢係咪已被定型了?雖然…崔英道的兇狠是因為佢有個係咪都打人的阿爸既…
  • 跟住崔英道跟金嘆的恩恩怨怨又似足《學》咁成日欲言又止滲啲滲啲咁,崔英道就擺明係衰人,跟住金嘆好似金盆洗手…咦…佢咪即係《學》既南舜君…號稱TSUNAMI既京畿道打架王…而佢係已經金盆洗手…跟住阿興秀剛轉學時成日有意無意講啲唔講啲咁話貌似好人既南舜其實唔係好人…而家英道又成日咁樣串金嘆扮好人…嗶﹗難道今次BL之選是…英道和金嘆了?南舜君呢?南舜君呀﹗
  • 睇睇吓,榮燦既好人角色都幾似民基…

呀,係咁話佢熟口熟面有啲衰…其實…有一樣野我係好欣喜的…SO FAR…SO FAR﹗SO FAR未出現童年回憶…(除了那個很爆笑的初中生回憶片段)…唔見啲小演員演譯男一和女一小時候已經相識或恩恩怨怨,THAT'S WHY佢地大個要走在一起咁…實在太有新鮮感了﹗
******************************************************************
雖然我係咁話頂唔順超齡高中生…但睇吓一集睇吓又一集咁…怕且都會追完佢了吧?﹗囧﹗

上一篇

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD