2008/06/05

食食食:Tea & Herb, 福元湯圓


語有云「三人行必有我師」,今有「三人行必有勁食」。

今次挑戰地點是炮台山~
首先是位於蜆殼街的「Tea & Herb」。基於本人是十年都唔會去炮台山一轉,行入去…原來有好多食店的說﹗oh,其實那頭都有好多office building,有寫字樓附近必有食店…係我少去…我娘了…
Menu上有前菜(份量可轉主菜)和main course,咁第一次去食就小試一下。main course可散叫或套餐上,跟餐呢(這個叫法很茶餐廳…-_-0)可選湯/沙津和有餐飲。

湯沒記錯有個蕃茄甚麼甚麼湯,身為白湯迷的本人點了上圖的西蘭花忌廉湯,濃濃的忌廉湯滲著西蘭花碎,香滑兼之有咬口(我最怕將西蘭花煮到溶溶爛爛放進湯就算 的東東…),不錯。沙津沒試,要看飯腳的評語了(生菜是本人大敵的啦…)。麵包有粗燕麥粒,正正是本人最熱愛的口味…卡卡…店家的姐姐細心的來回問需不需要添包…其實我想架…不過要留番個肚食其他…嘻嘻…


忘了甚麼汁伴羊扒,羊扒煎得香軟嫩滑,點一點伴碟的汁已十分正~。不過個人最愛還是旁邊的芝士焗蕃茄,蕃茄上少少的芝士十分香口,反客為主…比主角羊扒更搶鏡…






左為XO醬蝦帶子炒埋一碟,算是中西fusion嗎?XO醬沒家母買那個唔知乜牌子出品的濃和辣,沒蓋過蝦和帶子本身的鮮味,原來XO醬炒意粉配搭都不 錯…可以返屋企試吓…。右為意粉黑松露汁巴馬火腿意粉…哈哈,巴馬火腿啊…之前試過食熱過的版本,乾到尤如硬食金華火腿,這回應該是上碟後才放上去,還是依舊juicy…不過對整碟意粉味道好像沒多貢獻/關係?﹗哈哈,不如俾舊蜜瓜我伴著吃?﹗哈。即係呢,黑松露汁的味…應該有吧?聞下去頗香,吃下去就唔太覺…哈…意粉配雜菌,實好食既…咪話我話…

左為飯腳點的「輕井澤藍苺茶」…加為Earl Grey tea,自從某日公司突然出現這個茶包…本人即搶住沖了幾日,最近迷上了這個茶的味道(XDDDD)。個茶泡得很濃…幾近澀…我們在迷惘之中試著加奶和方糖調味…發現…原來變了奶茶…是唔多好味的…

三個人三個餐,每人$110上下,小店招呼周到,食物水準不俗(主菜pasta類較多,食肉獸想鋸扒選擇就不多囉…要挑的話…),人少少去的話唔使等太耐坐位都ok舒服,值得支持的小店啊﹗

Tea & Herb@開飯

上面Tea & Herb其實都有甜品既,不過cheese cake呀lemon tart…(常在等上堂前在太平洋咖啡食的啦…)聽起來好像無幾可食的湯圓較吸引,就去隔離無幾遠的福元挑一挑。

$14 蚊五粒湯圓(可選齋花生/芝麻餡,或兩種味都有),早就聽聞有爆餡奇技,一吃…嘩…真係喎…有相你睇,湧到要阻止都阻唔住,想話佢用料唔足都幾難。花生有 嚼勁,芝麻香滑,加埋滑溜的皮…對照家裡冰箱那些X川湯圓(個皮是煮十年都唔透…連住餡那一邊總係unun地的…),這店的實在太令人滿足了…

原來鰂魚涌也有分號,這下好了…放工可以去食一吓…卡卡…(子大人資料提供…原來這家分號摺了…)

福元湯圓@開飯
飯腳報告:Tea Herb & 福元湯圓(湧出來的饀啊~)
仁兄:紅磡潮食 - 生記鹵味/福元湯圓

10 則留言:


  1. http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=18271
    鰂魚涌已結業的說~
    >>我們在迷惘之中試著加奶和方糖調味…發現…原來變了奶茶…是唔多好味的…
    目擊你地咁做的時候, 我已心感不妙.... 洋鬼子茶加奶通常都唔多好飲架....

    5th Jun 2008 12:20 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. oh…原來摺了…
      基本上杯茶齋飲我覺得好澀,加糖變甜茶又怪,咪加埋奶…但…發現其實原來茶味係最好味…
      玩殘了杯茶…卡卡…

      5th Jun 2008 13:17 PM

      刪除

  2. 睇左你同子大的推介,我都即刻飛左去紅磡店爆一爆佢了...
    Tea & Herb 這個名很熟,我想是那種我考慮過但沒進去的店子呢! 原來也是好東西來的嗎?! 下次和朋友到那邊吃飯可以一試了...

    5th Jun 2008 21:58 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到啦,仁兄你真有效率耶…
      我好少去北角,炮台山一帶,多數停鰂魚涌…今次無啦啦去挑…好似開心大發現咁…哈…
      這家都試得過,唔錯的說~

      6th Jun 2008 00:12 AM

      刪除
  3. Mr RiceBall11/2/13 16:31

    呀,你拍的照片好看多了 XD
    那湯吃沙拉的人沒有介紹,我以為是甚麼胡桃湯,原來是西蘭花,但為何是這個顏色的啦?

    5th Jun 2008 23:01 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. well…你是讚我的手提嗎?﹗卡卡…
      個湯是我叫的嘛,讓我介紹好了,這就是分工合作囉~
      話實個湯是偏白色的,可見店家下了很多忌廉,喝下去時會咬到很多西蘭花粒,口感頗特別的

      6th Jun 2008 00:14 AM

      刪除
  4. 李小球11/2/13 16:32

    我覺得我地無論係幾人行都必有勁食囉~

    6th Jun 2008 18:04 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 勁食的確係吾等既奇技…毫無疑問…umum

      7th Jun 2008 21:38 PM

      刪除

  5. 外國茶係玩花臣不能的...好難喝的說
    tea & herb 據稱 d all day breakfast不錯...不過北角好遠...

    8th Jun 2008 21:47 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 看來我錯了…做乜加糖加奶呢…
      all day breakfast呢我想試呀,無論係tea & herb的還是burgeroom的…卡卡
      (來吧來吧﹗)

      9th Jun 2008 13:42 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD