2008/06/24

人聽我又聽:林宥嘉&蕭敬騰

我承認,我是跟風的。

事前我是完全沒追《超級星光大道》,直至楊宗緯公子發片我才知有這樣一個參賽者(還覺得他唱歌風格和曹格可以組隊twins),不click。直到近期又多兩個名字:蕭公子林公子

聽過一次其中一人的主打歌很喜歡卻一直攪不清是蕭還是林的歌,初頭以為是林公子的《眼色》,怎知聽下去才知不是,然而隻碟又ok喎…。某晚聽收音機才知我喜歡的那首是蕭公子的《收藏》呀…

我亦承認,我是娘爆的。

既然命運作弄要我將二人撈亂,那沒連發聽後感到混在一起吧…

(起一起底才知兩小弟同是87年的,oh,可以組twins了,要不加埋洪小白組boyz啦…)

送走無聊精,比較精就來了。(因為沒聽過楊公子的唱片,沒啥好寫…就只談兩位小朋友的碟了)

封面:我又又承認,我是以貌取人的。不過這回倒是先聽歌後見樣,吹水間水友send了蕭公子大碟預購版封面給我看…嘩,嚇死了…乜把聲咁成熟但個封面係正面大頭伊起棚牙笑咁少男呀?(咁主人翁確係少男呢既…);另一個版本(上圖)收起笑容,感覺很李雲迪…另有一個無聊問題,「同名專輯」要寫出來的嗎?不就是打住 《蕭敬騰》三隻字就等如同名專輯嗎?

林公子的幾張櫈在海邊,唔知點解覺得好似魔術師…拍得幾有型。又幾match「神秘」呢個碟名喎。


主打歌:蕭公子的《收藏》完全click中本人喜歡的一類:氣勢磅礡編曲配上正面歌詞,將他聲線雄渾的優點盡顯露(原因有點像本人當年中敬hins《My way》的招…是因大二人都有個敬字嗎?),著迷了。

又如前面所說,我撈亂了林公子的《眼色》,這首我初聽覺得有點show off(咁第一主打唔show幾時show?),我常幻想這首歌的畫面是民初一個著乾濕縷的男人在雨中邊唱邊回憶舊情人片段…再起埋歌者底,oh,李泉﹗ 又原來林公子比賽時被陶子評為「迷幻」,怪不得會有這種曲風的作品了。

先入為主我是較喜歡蕭公子的《收藏》,不過《眼色》都是越聽越喜歡,較慢熱(就我的排行榜而言…)罷了。

Sidecut:二碟(其實楊公子的也是)都標榜請來重量級制作人任班底,咁…仲算selling point嗎?好似而家啲豪宅吓吓都要話自己有會所,無你夠膽拎出呢講?有又好奇咩?


蕭公子的大碟有rock、電子也有大路情歌,「重量級制作人」制作之餘還有他自己創作。聽下去感覺他收懂放不懂收,好些節奏強勁(即係嘈)的歌如《王子的新衣》、《活著》、《Blues》他演譯得夠盡,夠放夠爽,rock歌最怕就係嗌歌而唔係唱嘛。不過去到情歌就覺得有點over,《多希望你在》、《一輩子存在》、《我在哭》還好(其實我覺得幾lum的),但其他如《原諒我》、《奮不顧身》就係像肉緊過頭…緊到我有點頭暈…去到明明是少男曲式的《疼愛》…震埋音?唔使掛,感覺好似莫華倫唱《我有我的young》(這個比喻好像有點誇呵?﹗咁阿姐唱《最愛的愛》啦),一萬個驚。小朋友在肉緊度上調節一下會更好。

林公子的呢,聽罷《眼色》我很期待《神秘嘉賓》會是首怎麼樣的歌,會是迷幻電子的嗎?oh,點知係大路情歌乙首,真係夠驚喜喎。其他的有jazz的《病態》,點點少男味的《愛情是圓的》(硬說是少男…哈哈…),中版的《慢一點》,lum人情歌《伯樂》(這首lum死本人啊…)、《請說》、《殘酷月光》、《心有林夕》,最驚喜反倒是將徐志摩詩入曲的《再別康橋》,旋律不是傷春悲秋的,點點輕快有助背書,現下的中學生有福了。最後一首《傳說》和超女合唱的,這個組合都幾特別喎。聽《眼色》覺得林公子唱腔有點造作,但聽下去他反倒喜歡上他那些拗來拗去的尾音…。重要的是,沒有過晒火位的震音,聽得比較舒服。

後感: 林公子碟內好些慢歌不太搶耳,一時三刻未必攪得清邊隻打邊隻(咁似敬hins《酷愛》隻碟既問題?),不過整體水準較平均就是了。聽主打個人比較喜歡《收藏》,但聽完碟個人就比較喜歡《神》碟囉…

一點也不提楊公子…sorry,我只聽過《鴒子》和《洋蔥》,偏偏兩首我都不太click,碟沒有太大興趣聽咁囉。
************************************************
From娜姐:收藏《蕭敬騰》 一點都不神秘的《神秘嘉賓》林宥嘉
From子大: 蕭敬騰‧楊宗緯‧林宥嘉
************************************************
前天走在街上見到古先生(情深那個,不是黑面那個)新碟《我仍是你的.情歌王》唱片poster貼滿街頭,一是驚訝仲未玩夠《情歌王》呢個名呀?二是一大張大頭poster卻不好好執吓毛孔,滿臉一粒二粒,很驚。

再看報導:

唱片公司方面表示,这张新专辑除了保持“假音王子”的特殊嗓音外,还强调了重返国语音乐市场的决心,唱片公司欲将古巨基打造成新一代的情歌王。
(我懶,直接cop就算,原文在此)

阿古生間唱片公司為方先生許下的08最愛歡迎男歌手還未知幾時兌現,之後又話要同lady k打造個搖滾女王名號(但啲歌搖喺邊?) ,現下又道要打造古生為「新一代情歌王」…

攪咁多名目,不如唱好啲歌先啦。同是假音,今非昔比就是了。

22 則留言:


  1. 又真係咁岩, 我click 個d 你唔click, 你唔click 個d 我click 了.
    三個人都係肉緊過頭架, 你唔覺咩? 你睇佢地參賽片段, 塊面lar 到呢~ 我覺得長久下去一定出皺眉. 咁所以《原諒我》、《奮不顧身》就岩我羅.
    點解呢篇又要搭豬頭骨講古生呢?!

    24th Jun 2008 09:33 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 那末我們可以互相補足了…
      我無睇佢地啲參賽片段啦,我喺三姨睇好疾,又唔鐘意喺公司睇…哈哈…我好耐無睇過你徜啦…
      其實我都唔係話唔鐘意大路情歌,只係覺得啲肉緊度太勁,好壓逼,聽得有少少唔舒服…太呼天搶地我又唔太頂得順(我認我難服侍﹗)哈哈…
      無既,純粹前天見過古生張poster後好不安,不吐不快je,你唔覺題外話係本博特色咩?

      24th Jun 2008 13:16 PM

      刪除
  2. 李小球13/2/13 16:20


    楊公子我淨係聽左少少《鴿子》我就冇聽了......我唔太click佢把聲囉......
    可唔可以叫眼神古收起佢的眼神?

    24th Jun 2008 10:08 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我好怕啲我很慘呼天搶地情歌,咁楊公子首主打係呢款…咁我咪skip囉…
      …我覺得古生好熱愛show off佢既眼神喎…

      24th Jun 2008 13:18 PM

      刪除

  3. 簫公子的唱片我聽了一次,歌曲種類好像較楊的多,也比較動聽。

    24th Jun 2008 14:58 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 楊的碟我沒聽,就主打歌而言,楊係大路慘情歌,咁呢款歌我唔多click,好自然會buy蕭公子和林公子的囉…
      都唔代表楊公子的就唔好既,係我唔click je

      24th Jun 2008 22:48 PM

      刪除
  4. 丹尼士文摘13/2/13 16:21

    多謝分享!~~~

    24th Jun 2008 19:05 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用謝, 客氣客氣

      24th Jun 2008 22:50 PM

      刪除

  5. 而家要由老至嫩輪流出文嗎??XXDD

    24th Jun 2008 22:46 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 明天老一歲了…嗚…
      (借個位比我感嘆一吓啦…)
      哈哈哈…我係跟風…唔係你地成日講我都唔知蕭楊林係乜水…

      24th Jun 2008 22:51 PM

      刪除
  6. 回帶都要講:偉大又強大的冰大生日快樂!

    25th Jun 2008 00:06 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,呢餅帶我唔介意大家回架﹗
      多晒多晒啊﹗(我係小小二打六呢架咋…唔係好強大…哈哈…)

      25th Jun 2008 12:00 PM

      刪除
  7. fighting phoneix13/2/13 16:24

    本人就覺得這幾位人兄唱功不錯
    但他們的唱片我覺得只是一般,吸引唔到我

    另外本人的blog,歡迎來玩:
    http://icobdman.mysinablog.com/index.php

    28th Jun 2008 00:33 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 多多指教呢…
      咁佢地來自歌唱比賽既,比賽時當然係使出渾身解數,不過作為歌手,出唱片選曲又要兼顧好多野,唔似比賽時咁純粹選啲自己鐘意既來唱咁簡單囉…
      我無睇超級星光大道,無睇過佢地以前唱別人的歌,可能觀感和你不一樣…

      28th Jun 2008 20:54 PM

      刪除
    2. fighting phoneix13/2/13 16:25

      呢幾位人兄在星光大道既演出我都有睇,當然是驚為天人,但他們的唱片並不是十分出色,唱片大賣或多或少都係星光幫效應,蕭生果張曲風好多,不過都係商業化兼大路之作,個人覺得蕭生歌聲較動聽,可惜蕭生唱法變化不大,不停玩什麼高音同假音,over左林生果張d歌都係好悶,唔可以一聽佢把聲就記得首歌,但係佢唱得自然d,我覺得林生果張好d如果要比佢地隻碟一個分數,我比蕭生64分,林生66分
      p.s.我都係87年

      10th Jul 2008 23:42 PM

      刪除
    3. 正如當年陳奕迅唱《望月》很令人(起碼有我)難忘,但到出唱片就有很多商業因素要計算,要做到一張純自己喜歡的音樂類型,可能等呢兩位小朋友在樂壇有番咁上下地位啦…
      論聲我鐘意蕭生多啲,不過就好似你咁講變化不大,同埋有一兩首over咗,唱啲少男情懷都一樣用個激情腔口來唱,效果很得人驚,林生在感情控制一方面就好點,始終而家唔係歌唱比賽,唔使首首都show off唱功架?﹗
      第一張係試金石,真正考驗是第二張囉,我會比較好奇楊公子第二張會走乜野曲風路線…
      87年…好年青啊﹗﹗﹗

      11th Jul 2008 09:47 AM

      刪除
    4. fighting phoneix13/2/13 16:26


      第一張專輯就好好聽既歌手並不多,
      第二張開始先係最重要,
      有d歌手都要出兩,三張先至開始好聽
      有d就第二張開始唔掂
      近兩年處女碟就好好聽既我覺得有元若藍,郭靜和王若琳
      再遠d既有張韶涵(可惜第3張開始唔掂)和孫燕姿
      楊先生歌路太窄,加上年紀所限,下一張專輯既方向不難預料

      11th Jul 2008 15:06 PM

      刪除
    5. 第一張大家會張就啲既,之後兩三張就係確立風格既時候…
      不過好難一概而論,每人取各不一樣。若然第一張就迷上的話好多時會因為感情分而聽落去囉…(如古巨基和張敬軒…)
      張韶涵是啊,我十分喜歡她第一張碟,但她後來無啦啦crossover王心凌啲cutie風我就受不住了…《潘多拉》張碟…嚇死我…

      11th Jul 2008 16:35 PM

      刪除
    6. fighting phoneix13/2/13 16:27

      係唔係第一張我唔會理,總之自己鍾意就買囉
      張韶涵由《潘多拉》開始就係度唱埋d可愛口水歌,
      同王心凌爭飯碗,根本冇呢個必要

      13th Jul 2008 15:11 PM

      刪除
    7. 對啊,聽過張小姐《手心的太陽》、《寓言》對佢那把有力的聲線很有印象,我很喜歡她唱《寓言》這款有點搖滾風的快歌…可能這個印象太深了…
      後來她唱可愛少女歌我受不了lu…雖然她的聲線和她的外型蠻不配的…

      14th Jul 2008 09:31 AM

      刪除
    8. fighting phoneix13/2/13 16:27

      歐若拉,浮雲都唱得好有力量
      潘多拉專輯雖然都有部分歌係好聽,但整體水準就下降

      14th Jul 2008 23:56 PM

      刪除
    9. 我只有第一張碟有完整成隻聽…
      第二和第三張都沒心機了…連主打歌都不吸引

      15th Jul 2008 22:04 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD