2008/06/12

網上世界的我…


我是個很無聊的人,久不久會試著search自己/友人的真/假網名,看看會search到些甚麼出來…最後,當然是沒甚麼search到。

如果見到自己真的資料飄在網路上…登時覺得很不安…背後有陣冷風吹出來…
首先是本人的中文真名

(原來我的名字絕不特別的說…)
  • 祖國同胞的resume(八掛的我當然看了啦…卡卡)
  • 本地中學和小學生都有,兼且拿很多不同類型的獎(這個名有利文昌星的嗎?哈哈)
  • 某專業學院畢業生(不知會不會成為同行呢?)
  • 舊司一些舊事(我可以把它del掉嗎?但還會有人有pw嗎?)
之後是行走江湖的英文名

(當然本人的英文名字也絕不特別,隨街都執到幾個的說…)
  • 某博博主
  • Facebook中人 (同名同姓絕不稀奇的是啦)
  • 某國(真係唔知係邊度…)公司東主
  • 成千上萬的grad book其中一個名…
  • 還好以上的都沒我份…
然後是中文網名
  • 鮮奶博
  • 在人家留言/文中提到小的名字的鄰博
  • 無數玩過一水沒再去的討論區留言
  • 和小的網名差不多的網友
  • 很多堂本光一的記事…(XDDDDD)
最後是英文網名
  • 都係鮮奶博
  • 豆瓣/IMEEM/TWITTER
  • 也是一堆舊博/討論區留言
  • 也是一堆人家的博的link
  • 很多舊或已廢棄的博
講來講去,我怕網上的我和現實世界的我交接太多,起底太易,私隱太難。你說我蛇"qare",就當我是吧。我只想有點小小空間風花雪月一下而已。多晒…

延伸閱讀:(n年前舊文)點解要大家BLOG
我的遊網習慣…
自從我寫博後…

12 則留言:

  1. 我都好耐無咁做啦...
    不過 "蛋治" "canchi" 都好常見, 混係人堆之中, 唔係咁易分得出邊個係我...
    (不過萬一人地將所有衰野都入晒我數咪死?!)

    12th Jun 2008 02:02 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係琴晚心血來潮望了一望…
      網名就無咁易撞,真名就好鬼多同名同姓…
      乜家陣啲學校吓吓擺晒學生啲班呀名呀上網…咪好易俾人起底…
      (我search到很多都係讀書唔錯的小妹妹,我唔介意count埋我入去架﹗~)

      12th Jun 2008 09:33 AM

      刪除

  2. 又要寫又要唔想比人知自己身份真係hmm, 不過我地個個都係咁 XD

    12th Jun 2008 09:41 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架…
      (你唔見我係咁寫自己野…但又驚俾人起底架咩?﹗)
      底線是唔見樣囉

      12th Jun 2008 09:45 AM

      刪除
  3. ai...見到那些舊博/討論區留言真的很想刪掉.點解個時我會去d咁既討論區架?!
    另,居然我也跟人share了我的中文名,雖說不是太普通(國內/台灣同胞居多)... 而且,好像是有男的.
    -___-|||

    12th Jun 2008 10:37 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 討論區那些delete唔到吧…
      舊博摺得的我都摺了,但我發現netvigator 個hompy係唔摺得的…
      得閒要摺埋個y blog…
      真係人生何處不相逢…你會認識吓那個男的嗎?

      12th Jun 2008 13:19 PM

      刪除
  4. 我都有好多國內外同胞同中小學生同我同名~
    最爆的一次曷我在search engine search自己的英文名, 發現有一個客戶將我reply佢既email全文post左上自己個blog到....

    12th Jun 2008 11:48 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 講開同名同姓,某李姓著名美人港姐…同佢同名同姓的人我識起碼4個…
      呢個名真係勁common﹗
      可能你個客覺得你唔上網…﹗﹗
      我諗太揚地將公事放上博不好吧,有啲野…都係枱底講好啲…

      12th Jun 2008 13:21 PM

      刪除

  5. 我的真名就無論如何也不會找到.
    我的英文名反而找到不少公司.真奇怪

    12th Jun 2008 20:17 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你弄得我好有興趣知你既真名喎…
      公司名search到又唔奇既…除非奇異自創的英文名,要不其實好易有同名同姓…

      13th Jun 2008 11:04 AM

      刪除

  6. 我用中文全名的話找到很多資料,內地有很多和我同名同姓的人呢!
    英文全名的話, 如果把名字連起來google 第一頁的幾乎都是我(除了一項)...但那些是之前發的論文,也沒什麼好起底的。(一般人應該看不明白吧...)
    user name 嘛,我在網上這些日子可不是白混的。用我 username 沒錯是找到很多結果,但全都是和連結/引用我的blog 的,基本上沒什麼不能見人的呢!
    至於網名,我這個名太普通了。我敢說找到一萬個結果也不會有一個與我有關(就算連姓也有91萬個結果....真與我有關的也只是中學網站的舊生名錄而已)。
    xange 我是有賬號,但那是死城沒有文章/相的。
    其實,有心人會知道我是在哪家大學哪個部門,而在本系特有的環境下要認出我著實不難。只是我常想其實自己只是小人物,沒有人會這麼花時間去起一個沒有娛樂性的人的底而已。

    12th Jun 2008 23:23 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 除非用啲奇怪部首奇怪字,唔係中文名一定有同名同姓的人囉。英文名我會search到前司既野…其餘都無啦。都應該無乜底起到既…
      話時話,家陣啲學校將學生名呀班呀放晒上網,搵舊同學真係facebook都慳番囉…
      username和網名我不是分開的…哈哈哈…邊夠你個名低調…(小聲:我初頭以為係女仔個欣字…)
      我的hompy,space,xanga和yblog都係死城,純粹hold住個account留言架咋…(不過都無幾可留的了…)

      13th Jun 2008 11:14 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD